abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:10:28 #1
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28800562
Mijn moeder is net samen met m'n vader bij de arts in de Daniël den Hoed geweest en hij heeft keelkanker. Maar dat vermoedden we al, en is dus niet echt een verrassing.

Maar nu zijn die klootzakken daar 'vergeten' een scan te doen en is het dus niet duidelijk of er uitzaaiïngen zijn. M'n lichtelijk gestoorde tante had al gezegd dat ik die artsen op de huid moest zitten, omdat ze er anders een teringzooi van zouden maken, maar ik ben onervaren met de Nederlandse zorg en had dus nog wel vertrouwen. Blijkt dat het geflipte wijf toch gewoon gelijk had.

Nu hebben die grafhonden daar in het ziekenhuis die scan voor midden augustus gepland . Godverdomme wat een ongelofelijke domme mongolen daar, da's godverdomme nog een maand later .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28800600
sterkte ermee Lemmeb...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28800608
bellen, bellen, bellen
lekker zeuren.
over het algemeen kom je dan wel ineens eerder aan de bak.
maar nu ios het vakantietijd, dus wel wat moeilijker.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:14:37 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28800736
Ik kreeg al zo'n slecht gevoel toen er vorige week zo'n allochtone kuthoofdverpleegkundige rondliep die geen drol begreep van wat je tegen d'r zei . Mongool ga godverdomme Nederlands leren!!!
pi_28800769
Weten ze al iets of het een agressieve soort kanker is die snel groeit?

En ik zou inderdaad bellen en een stampij maken, dit kan echt niet hoor.

Toen mijn moeder kanker had duurde het tussen onderzoeken gemiddeld ook wel zo'n 2 weken.
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:19:12 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28800925
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weten ze al iets of het een agressieve soort kanker is die snel groeit?
Nee, ze weten dus helemaal niks, nada, omdat ze die één of andere scan 'vergeten' zijn om te doen
quote:
En ik zou inderdaad bellen en een stampij maken, dit kan echt niet hoor.
Ik stuur m'n zus er waarschijnlijk even op af, da's een terriër. Ik ben net zo soft als me ma. Probleem is alleen dat die in het buitenland zit.
quote:
Toen mijn moeder kanker had duurde het tussen onderzoeken gemiddeld ook wel zo'n 2 weken.
Het speelt nu dus al 4 weken, en we weten dus eigenlijk nog steeds niks.
pi_28801044
Lijkt me een mooi moment om te leren hoe je een terriër moet zijn. Go! Aanpakken die hap.
pi_28801076
inderdaad.
bellen en je beklag doen, klaar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28801096
quote:
Het speelt nu dus al 4 weken, en we weten dus eigenlijk nog steeds niks.
Gewoon bellen, want we hebben het hier wel over kanker. Kunnen ze die scan niet in een ander ziekenhuis doen waar ze wel meer tijd hebben?

Ik begrijp dit dus echt niet, als een oma valt en d'r heup breekt wordt ze vaak de dag erna al geopereerd en loopt ze een week later al weer rond.
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:25:04 #10
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28801190
Ik ga nu even naar sportschool stoom afblazen . Doei en (alvast) bedankt voor de reacties...
pi_28801388
Waarom bel je niet even zelf? Als je nu zegt wat je hier in dit topic hebt gezegd tegen die lui in het ziekenhuis krijg je geen achteraf gepraat; 'had ik maar.... ' Je moet het in ieder geval proberen, het is je vader man.
pi_28802264
Afslagten dat adderchebroed!
pi_28802362
Print dit topic en lees het voor aan iedere arts/verpleger in dat ziekenhuis.
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:52:09 #14
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28803980
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom bel je niet even zelf? Als je nu zegt wat je hier in dit topic hebt gezegd tegen die lui in het ziekenhuis krijg je geen achteraf gepraat; 'had ik maar.... ' Je moet het in ieder geval proberen, het is je vader man.
Ja, ik ga nu richting m'n ouders, dan ga ik m'n moeder vragen wat die arts precies heeft gezegd, en dan bel ik morgenochtend meteen op naar het ziekenhuis.

Als ze niet toegeven, zou het dan ook helpen om de verzekering erin te betrekken? Pa is volgens mij al decennialang verzekerd tegen het hoogste bedrag met alles erop en eraan.
pi_28804097
R0elio, de TT is hier volkomen terecht, aangezien het om de zorg rond de ziekte kanker gaat. Tyfus en tering zijn dat achter wel weer overbodig.
pi_28805054
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Lemmeb het volgende:
Ik kreeg al zo'n slecht gevoel toen er vorige week zo'n allochtone kuthoofdverpleegkundige rondliep die geen drol begreep van wat je tegen d'r zei . Mongool ga godverdomme Nederlands leren!!!
Uh ja als ik arts was en je ging zo tegen mij tekeer zou ik je ook effe lekker een maandje langer laten wachten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28821544
Sterkte Lemmeb!

Komt je zusje niet over uit het buitenland? Vader met kanker lijkt me een goeie reden. Bewaken en aanjagen van ziekenhuis (en verzekeringsmaatschappij) lijkt me een nuttige rol, dus als dat nou haar talent is..
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Uh ja als ik arts was en je ging zo tegen mij tekeer zou ik je ook effe lekker een maandje langer laten wachten.
Lekker wel, chantagezorg. Patienten moeten wel lief en dankbaar zijn, anders kan edelachtbare dokter je straffen met extra lang wachten? Lazer toch op
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_28821580
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Gelukkig ben je een enorme kneus en kán je dus geen arts zijn.
pi_28822219
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 08:16 schreef Golf het volgende:

[..]

Gelukkig ben je een enorme kneus en kán je dus geen arts zijn.
Artsen zijn ook gewoon mensen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28822531
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Artsen zijn ook gewoon mensen.
Niet in de zin van mislukt, zoals dat bij jou het geval is. Ow en sterkte TS.
pi_28822856
Nee die kop van jou is geslaagd zullen we zeggen.

pi_28822941
Ow da's mijn kop?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:53:58 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28824327
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Lemmeb het volgende:
ik vind het heel erg voor je, maar reakties als deze vind ik kant noch wal raken...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_28825005
Bellen en de nadruk leggen op het feit dat het hun fout is geweest. En idd: je zus is een terriër en is er nu niet. Jouw beurt! Go!
Sterkte ook, uiteraard!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28825547
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:53 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik vind het heel erg voor je, maar reakties als deze vind ik kant noch wal raken...
Als ze je niet verstaan is dat natuurlijk wel oervervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')