Ik wist dat ik jou hier zou kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:47 schreef taart het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005864.html
Hoi taartquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef mordradead het volgende:
hoi taart
Bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef mordradead het volgende:
ik heb overigens gewonnen met dammen
Sta ik er weer inquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hmm. Ik ga mijn Fokblock weer instellen.
Hoezo verboden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sta ik er weer in
Potverdorie!
Trouwens, dat programma, samen met Foktools, is sinds gisteren verboden![]()
Toch maar ff eraf donderen en van pwd veranderen.quote:# Een van de makers heeft hier toegegeven het niet zo nauw te hebben genomen met de privacy van anderen; voor ons reden om hem de privacy van onze users niet toe te vertrouwen. Middels de FOK!tools is het voor de makers heel goed mogelijk sessies te kapen (en dus in te loggen onder elk account van een user die het programma gebruikt), privéberichten te lezen, ip adressen te onderscheppen etc. Wij kunnen niet controleren of dat wel of niet gebeurt en dus kiezen we voor de privacy van onze users.
idd! Straks kunnen ze zo, door de PM functie achter je Pass komen enzow, en daar zit ik echt neit op te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Toch maar ff eraf donderen en van pwd veranderen.![]()
Eerder bij gewoon elk bericht die wordt gepost met foktools, omdat het een soort interface was.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd! Straks kunnen ze zo, door de PM functie achter je Pass komen enzow, en daar zit ik echt neit op te wachten![]()
Ze zullen het wel niet doen, maar CyberStalker heeft eerder dingen geflikt door middel van Misbruik enzow (was op een ander forum)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eerder bij gewoon elk bericht die wordt gepost met foktools, omdat het een soort interface was.
Als ze we op nicknames zouden afgaan dan zou we RaymanNL nooit kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:35 schreef mordradead het volgende:
cyberstalker is natuurlijk ook een louche naam voor een forumbezoeker
Doen jullie dat nu wel danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als ze we op nicknames zouden afgaan dan zou we RaymanNL nooit kunnen waarderen.
Als we op nicknames zouden afgaan dan zouden we niemand kunnen vertrouwenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als ze we op nicknames zouden afgaan dan zou we RaymanNL nooit kunnen waarderen.
Tain is trouwens een karakter uit Star Trek die echt niet te vertrouwen was, net als zijn zoon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Als we op nicknames zouden afgaan dan zouden we niemand kunnen vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |