Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan we DS games pimpen?
Mario 64
FTM: XX XY
Mr Driller
WW: Touched
Polarium
Yoshi
Electroplankton
Pac Pix
Meteos
Bomberman
Das al bijna net zoveel als ik voor de Xbox in totaal heb terwij mijn DS uit december komt en ik de Xbox al bijna 2 jaar heb.
DS is denk ik de enige console bij mij waarop ik zoveel spellen wil hebben, als sta ik nu wel tot oktober droog, en wil ik nog wel een titel halen, ik weet nog neit welke.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.
Vooruit dan maar, maar ik meot eerst een geschikt rek vinden, ik wil natuurlijk neit dezelfde als ik nu heb! Ik denk dat ik een hangend rek neem, die ik aan de muur kan hangen, naast mijn Zelda schilderijtesquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
zo bernie, dan willen wij weer feauteaux zien
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Verbaast mij ook een beetje.. ik hoor zovaak dat er nog maar weinig echte DS toppers zitten.. en toch heb ik al erg veel games in zo'n korte tijd.
Klopt. Zelfs in Nederland kan je games redelijk goedkoop vinden, als je een beetje goed zoekt. Dan nog eind dit jaar allemaal online games, en dan lekker in de trein met je mede-Fok!kersquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mij
Daar ben ik het helemaal mee eensch! Met veel spellen hou ik het niet heel erg lang uit, alhoewel ik de laatste tijd weer Mario Minigames speel, maar Pacpix wil ik ff helemaal neit meer spelen, heb ik echt geen behoefte meer aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk leuke games die vooral prima zijn voor in de trein. Probleem is dat het geen maandenlange gameplay games zijn. Het grote voordeel (en waarom ik er zoveel heb) is dat ze goedkoop zijn. Ik heb voor geen enkele game meer dan 30 euro betaald volgens mij
Animal Crossing DS! Daar kan ik echt niet op wachten! Ik heb al tig keer die twee pagina;s uit de N gamer gelezen en bekeken, ik raak er niet opt uitgekeken! Lekker Voetballen met andere Fokkers, een beetje Chatten, tikketje doen, verstoppetje. En de gemene gamers slopen elkaars tuintjequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs in Nederland kan je games redelijk goedkoop vinden, als je een beetje goed zoekt. Dan nog eind dit jaar allemaal online games, en dan lekker in de trein met je mede-Fok!kersrondlopen in mijn Animal Crossing dorpje.
Ja! Dat is ook zo'n nadeel! De hele tijd alles opnieuw doet, als je het net niet red!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix zit ik bij de eindbaas. Ik zoek het niet om elke keer al die chapters te spelen om de eindbaas te verslaan![]()
In Alien Homind moet je ook een level overnieuw doen als je afgaat, maar dat spel is tenminste leuk om meerdere keren te spelen. Pac Pix niet echt eigenlijk...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Dat is ook zo'n nadeel! De hele tijd alles opnieuw doet, als je het net niet red!![]()
Ik heb me er wel even mee vermaakt, een week om precies te zijn![]()
Het spel is ff leuk, maar niet lang, een perfectie minigame! Ze hadden Pac en Rol en Pacpix moeten bundelen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Alien Homind moet je ook een level overnieuw doen als je afgaat, maar dat spel is tenminste leuk om meerdere keren te spelen. Pac Pix niet echt eigenlijk...
Lekker.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik verveel me![]()
Maar gelukkig meot ik straks lekker werken![]()
The bet is on.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fucking hell, Rayman 4 Fok!GameCharacter 2005, dat zal toch mooi niet gebeuren. Streepje pixels uit Pong gaat winnen. Iemand wedje leggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |