een vriend van me had ook zo'n 512 breezah ding... dat ding had hij voor zoveel geld gekocht dat hij er nu van een mrobe kon kopen (5gb enzo) nu was zijn breezah ding kapot, naar media markt mocht hij hem ruilen voor eentje van dezelfde prijscategorie als hij had gekocht, omdat ze hem niet meer konden ruilen, nu heeft hij een mrobequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een camera moet al helemaaaaaal krachtige batterijen hebbenEn ja, mijn MP3 speler is zo'n cheap ass 512 Breezah ding. Maar he, die dingen zijn goedkoop en als ze kapot gaan krijg je binnen een jaar gewoon je geld terug
Die Breezer dingen worden de laatste tijd ziek goedkoopquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
een vriend van me had ook zo'n 512 breezah ding... dat ding had hij voor zoveel geld gekocht dat hij er nu van een mrobe kon kopen (5gb enzo) nu was zijn breezah ding kapot, naar media markt mocht hij hem ruilen voor eentje van dezelfde prijscategorie als hij had gekocht, omdat ze hem niet meer konden ruilen, nu heeft hij een mrobe
Wel undercover. Ik heb immers wel een Philips koptelefoon, een geen cheap ass earbudsquote:
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel undercover. Ik heb immers wel een Philips koptelefoon, een geen cheap ass earbuds
Mijn eigengemaakte boterhammen zijn goud waardquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:19 schreef mordradead het volgende:
die dingen zijn idd nog minder waard dan een boterham
*PROEST*quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:
http://www.shurestore.com/earphones/eseries_e5c.html
Die zijn niet zo duur! Slechts $499,-quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
er zijn ook wel goede eerbuds... neem deze:
http://www.shurestore.com/earphones/eseries_e5c.html
Trouwens, Das bier is viesquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Kijk mijn overheerlijke lunch:
[afbeelding]![]()
* RaymanNL gaat nu eten![]()
edit:
hmmmmmmmmm Bruine Boterham met boter en kaas![]()
hmmmmmmmmm glas campina melk
Dat is ook wel het minste wat ze kunnen doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef mordradead het volgende:
man, de verzendkosten zijn gratis
Ik 4 + die demoquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef mordradead het volgende:
ik heb pas 2 ds games en ik had hem met de vip actie gekocht
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..
JIJ GAAT OOK ONLINE MET JE DS HEH!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendogs, duh. www.zuiderpark-computers.nl. 22 augustus. Die is op avontuur en in een wolf veranderd enzo..
Ik heb... in volgorde van gekocht/gekregen:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik 4 + die demo
Pac Pix
Yoshi Raak en ga
Mario 64
Rayman DS ( Ohwjah die heb ik ook nog)
Metroid demo
Ik zat eergister nog te twijfelen tussen Bomberman DS, Wario Ware Touched en Project Rub, uiteindelijk niks gekocht![]()
Nee, ze krijge ner ook drie. Je moet bij opmerkingen vermelden welke versie je wilt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze maar één versie! Terwijl we in europa er gewoon drie krijgen, wel vreemd![]()
Sprungquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb... in volgorde van gekocht/gekregen:
Metroid Demo
Wario Demo
Super Mario 64 DS
Wario Ware Touched
Project Rub
Yoshi's Touch & Go
Electroplankton
Kirby: Cursed Canvas
Cocoto Kart Racer