Done.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
je moetnatuurlijk ook als avatar nemen wil je een echte zijn
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
tronic2000 mah, vorig jaar had ik van de aldi die dingen gekocht en die bevielen me prima
Hier ook niet, alleen een C1000, Aldi, Boni en Edah, en in Kampen een AH en super de boerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.
Ik kocht laatst ook van die(silverline) batterijen bij de kruidvat, 1,80 voor 16 stuks ofzow, ik heb nog nooit van zulke kut batterijen gekochtquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cheap ass kutbatterijen zijn het. Ik gebruik echt alleen Philips of Duracell. De rest is me te snel leeg.
Die zin klopt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ik weet niet eensch wat het is, sap van een Plum!
[afbeelding]
Aldi is cooooool.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
die van de aldi moet je kopen, best getest bij de kassa
ik ben een fan van de aldi, die party snacks zijn echt geniaal die van mora zijn smerig
Ik heb nu geen batterijen meer nodigquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:59 schreef mordradead het volgende:
die van de aldi moet je kopen, best getest bij de kassa
ik ben een fan van de aldi, die party snacks zijn echt geniaal die van mora zijn smerig
ik ben wel eens in de jumbo geweest ja, meesterlijke zaakquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Aldi is cooooool.
Jumbo is coooooooler, zelfde producten én goedkoper (laagste prijs garantie).
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij Kassaquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:57 schreef mordradead het volgende:
[..]dan moet je geen batterijen van 500 mAh kopen... overigens waren bij de kasse de batterijen beter getest dan die van duracell, HA!
Volgens mij ben ik daar ook al wel eensch geweest, of was dat nou de konmarquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben wel eens in de jumbo geweest ja, meesterlijke zaak
Ik begrijp dat jij de Batterij Exper hier bentquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij KassaDom burgerlijk kutprogramma
ze hadden ze ook in duracell konijnen getest manquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze gebruikt? Lampen... LAMPEN. Daarvoor moet je Philips Longlife gebruiken, niet Philips Powerlife. Ze snappen er niets van bij KassaDom burgerlijk kutprogramma
Ze moeten dingen testen waarmee mensen ook daadwerkelijk batterijen gebruiken. Discmans, MP3 spelers, GBA's. Dat soort shit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze hadden ze ook in duracell konijnen getest man
ik gebruik batterijen alleen voor m'n camera, moet binnenkort maar eens een nieuwe aanschaffen met een accu erin ofzo.... mp3 spelers met batterijen zijn over het algemeen breezermp3 spelers maar daar hebben we het al over gehadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze moeten dingen testen waarmee mensen ook daadwerkelijk batterijen gebruiken. Discmans, MP3 spelers, GBA's. Dat soort shit.
Een camera moet al helemaaaaaal krachtige batterijen hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik gebruik batterijen alleen voor m'n camera, moet binnenkort maar eens een nieuwe aanschaffen met een accu erin ofzo.... mp3 spelers met batterijen zijn over het algemeen breezermp3 spelers maar daar hebben we het al over gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |