Nee, foto wordt ter plekke genomen met een digitale camera.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
haha Janny. En sta je daar nou in een gamesshop op die foto?
En vertel eens hoe dat zit met die pas?
http://www.pathe.nl/unlimited/quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!
VRIJBLIJVEND 4 MAANDEN OP PROEF
Je kunt nu heel eenvoudig kennis maken met Pathé Unlimited door een proefabonnement af te sluiten voor 4 maanden. Na deze periode eindigt je abonnement automatisch.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in Pathé Groningen. Dan kun je direct profiteren van dit unieke aanbod. Vergeet alleen niet je legitimatiebewijs mee te nemen.

quote:

Mens die de naam invoerde kan niet eens van een paspoort van lezen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wie heet er nou Danny als je ook Janny kan heten?

Geen idee.quote:

Feauteauxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:45 schreef mordradead het volgende:
onze poes gaat nu weer een koolmeesje opeten

Ik wachtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:52 schreef mordradead het volgende:
moment

* Sharkdoggie mee wachtquote:

Het schiet voor geen meter opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:02 schreef mordradead het volgende:
zo, ik kan niet hosten dus ik stuur ze naar bernie in de hoop dat msn weer eens niet uitvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |