tvpquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:46 schreef Kreator het volgende:
Hoi Anna-Bella,
Gezien je leeftijd en het feit dat je een boezem hebt (het 2e doet me meer dan het eerste), vind ik dat we een keer samen lasagna moeten gaan eten.
Groetjes,
Je Krea.
Krea is er in geïnteresseerd dus ik vermoed dat het een vrouwelijk mens met een leeftijd van 12 tot 60 jaar is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef djenneke het volgende:
WTF is A-B?
Dat is wel wat krap ingeschat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
met een leeftijd van 12 tot 60 jaar is.
Oh sorry, het was niet mijn bedoeling je te beperken. Maar nu serieus, ga je Anna-Bella verkering vragen?quote:
Dat heb ik al gedaan, maar ik weet niet wat haar antwoord is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar nu serieus, ga je Anna-Bella verkering vragen?
Hoi Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:46 schreef Kreator het volgende:
Hoi Anna-Bella,
Gezien je leeftijd en het feit dat je een boezem hebt (het 2e doet me meer dan het eerste), vind ik dat we een keer samen lasagna moeten gaan eten.
Groetjes,
Je Krea.
Hallo Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:47 schreef Kreator het volgende:
Hai Annabel,
Ik heb vanaf vanmiddag 5 uur 3 weken vakantie. Ergens in die vakantie schikt het wel.
Laten we zeggen......zondag.
Groetjes,
Kreator
Hey Anna-Belquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Anna-bella het volgende:
Hallo Krea,
Maar zondag is een officiële rustdag.
Zul je mij dan verwennen zodat ík kan rusten?
Groetjes,
Annabel
Hoi Krea,quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey Anna-Bel
Je verdient je rust. Ik zal er voor zorgdragen.
groetjes,
Krea.
Hoi Annabella,quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Hoi Krea,
Mijn dank daarvoor. De rust zal wederkerend zijn.
Groetjes,
Annabel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |