abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28793677
Helaas ga ik dit jaar niet echt op vakantie. Daarmee bedoel ik dat ik niet naar een mooi warm zuidelijk land ga. Dit omdat ik gewoon helaas niet veel kon werken en sparen.
Daarom hebben ik (21) en mijn vriendin (22) besloten om de tent te pakken en gewoon naar een leuke camping in Nederland te gaan en daar een weekje te vertoeven. Biertje erbij en het komt wel goed.

Nou zou het wel handig zijn als we een leuke camping kunnen vinden waar toch wat jonge mensen (dus geen 14/15 jarige zoals in Renesse) En met misschien een meer of liefst een zwembad om ons dag lekker in het water door te brengen. Kortom we willen een midweekje lekker chillen op een relaxte camping.

Hebben jullie een camping die jullie ons aan kunnen raden? Waar jullie denken dat wij ons wel 5 dagen kunnen vermaken?

Ik ben benieuwd. Thnx alvast
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_28794184
denkd at dat nu niet meer gaat lukken, beetje erg laat
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:07:40 #3
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_28794317
camping de koerberg in heerde is erg populair
quote:
Met een oppervlakte van 24 hectare is DE KOERBERG één van de ruimere campings bungalowparken op de Veluwe. En ook één van de mooiste. Aan de rand van het Zwolse bos, de Renderklippen en de Tonnenberg ligt de Koerberg in een schitterend natuurgebied. Perfect voor wandelaars en fietsers. Ook in de directe omgeving kan men uitstekend terecht. We noemen het Heerderstrand, kanovaren op het Apeldoorns Kanaal of vissen in de IJssel. Subtropisch zwembad op 1 km. Maar ook Six flags en het dolfinarium zijn in de buurt. Met prachtige steden als Hattem, Elburg, Harderwijk en Zwolle in de buurt zijn er volop uitgaansmogelijkheden
pi_28794334
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:03 schreef yok het volgende:
Er zijn vast wel campings die 1 plaatsje over hebben voor 5 daagjes of een jongerenveld hebben o.i.d.

Het hoeft ook niet een super top camping te zijn met de meest luxe dingen. (als ze maar stroom hebben om het bier koud te zetten )
pi_28794409
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:03 schreef yok het volgende:
Waarom is het laat? Je kan toch gewoon een camping oprijden en zeggen dat je daar een week wilt blijven. Ik kan me niet voorstellen dat alle campings helemaal vol zitten.
pi_28794826
Kogerstrand Texel
pi_28807058
iemand nog ervaringen van leuke campings of via via iets gehoord?
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:39:11 #8
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_28807096
Camping Appelhof op Terschelling is een leuke camping. Geen minderjarige zatte mensen, en je kan er lekker rustig chillen met je vriendin. Veel plezier!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_28807161
De Brem in Renesse :
Ik weet het echt pure ellende...
pi_28816154
Heb veel gehoord over Terschelling (ff naam kwijt) en renesse over het algemeen.
pi_28816545
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:39 schreef timmeeeh het volgende:
Camping Appelhof op Terschelling is een leuke camping. Geen minderjarige zatte mensen, en je kan er lekker rustig chillen met je vriendin. Veel plezier!
al een tijd niet op appelhof geweest zeker:-)
is nogal wat strenger geworden.
maar terschelling blijft leuk.
zoek een camping dicht bij west terschelling of bij midsland en je kan nog " leuk" stappen ook.
appelhof ligt errug ver van meerdere kroegen, de enige in de buurt die de moeite waard is is de groene weide (wel een aanrader!!! hessel is wereledberoemd op terschelling:-)

anders bij zeewolde kennemerstrand geloof ik.
heeft een jongere veld maar heb hier alleen ervaring mee in het voorseizoen (28 juni nog geweest) met 30 man en een biercaravan (caravan met ingebouwde biertap)
dus weet niet hoe dat nu is, wel staat je tent op het jongere veld max. 50 meter van het water, dus das wel lekker.

Suc6 met zoeken
when it rains, why don't sheep shrink?
pi_28816623
Ja appelhof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')