abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39463345
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:37 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je mag legaal 2 sloffen importeren. De kans is echter klein dat de douane je eruit pakt op Schiphol. Wordt je wel gepakt, ben je de lul en zijn je sigaretten of drank aardig duur geworden.
niet helemaal waar, binnen de eu mag je 4 slof sigaretten en 1 kilo shag per persoon meenemen (of je allebei tegelijkertijd mee mag nemen weet ik niet, doe ik altijd wel, ze controleren toch bijna nooit binnen de eu), buiten de eu 2 slof sigaretten.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 3 juli 2006 @ 08:55:25 #52
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39466269
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:33 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

niet helemaal waar, binnen de eu mag je 4 slof sigaretten en 1 kilo shag per persoon meenemen (of je allebei tegelijkertijd mee mag nemen weet ik niet, doe ik altijd wel, ze controleren toch bijna nooit binnen de eu), buiten de eu 2 slof sigaretten.
Ok, ik weet het alleen van buiten de EU. Douane.nl zegt idd 800 sigaretten, maar de plekke waar ik binnen europa geweest ben was het niet echt goedkoper
Where law ends, tyrrany begins.
pi_39470512
quote:
Op maandag 3 juli 2006 08:55 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ok, ik weet het alleen van buiten de EU. Douane.nl zegt idd 800 sigaretten, maar de plekke waar ik binnen europa geweest ben was het niet echt goedkoper
euhm spanje, is nog steeds goedkoper dan nederland, maar ja, als je per se marlboro sigaretten wil hebben, en niet op vakantie een b merk wil proberen dan kom je wel in het dure segment. ik ga altijd op vakantie, en probeer de hele vakantie goedkope merken uit, en aan het eind koop ik van de beste een slof sigaretten.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 3 juli 2006 @ 22:07:05 #54
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_39487783
Land: Engeland
Plaats: London
Sigaretten: Marlboro
Prijs: 5pond (ong ¤8) per pakje
World Wrestling Entertainment
pi_39487847
- China
- Qingdao
- Marlboro
- Net geen euro

Niet westerse merken zijn veel goedkoper.
pi_39491333
Argentinie, Buenos Aires, Marlboro, 3 pesos (+- 80 eurocent).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')