niet helemaal waar, binnen de eu mag je 4 slof sigaretten en 1 kilo shag per persoon meenemen (of je allebei tegelijkertijd mee mag nemen weet ik niet, doe ik altijd wel, ze controleren toch bijna nooit binnen de eu), buiten de eu 2 slof sigaretten.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je mag legaal 2 sloffen importeren. De kans is echter klein dat de douane je eruit pakt op Schiphol. Wordt je wel gepakt, ben je de lul en zijn je sigaretten of drank aardig duur geworden.
Ok, ik weet het alleen van buiten de EU. Douane.nl zegt idd 800 sigaretten, maar de plekke waar ik binnen europa geweest ben was het niet echt goedkoperquote:Op maandag 3 juli 2006 00:33 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
niet helemaal waar, binnen de eu mag je 4 slof sigaretten en 1 kilo shag per persoon meenemen (of je allebei tegelijkertijd mee mag nemen weet ik niet, doe ik altijd wel, ze controleren toch bijna nooit binnen de eu), buiten de eu 2 slof sigaretten.
euhm spanje, is nog steeds goedkoper dan nederland, maar ja, als je per se marlboro sigaretten wil hebben, en niet op vakantie een b merk wil proberen dan kom je wel in het dure segment. ik ga altijd op vakantie, en probeer de hele vakantie goedkope merken uit, en aan het eind koop ik van de beste een slof sigaretten.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ok, ik weet het alleen van buiten de EU. Douane.nl zegt idd 800 sigaretten, maar de plekke waar ik binnen europa geweest ben was het niet echt goedkoper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |