De gemiddelde Brit verdiend dan ook wel even wat meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:20 schreef NIels25 het volgende:
Engeland
Slof Benson & Hedges
Ŗ 50.00 (oftewel 72.50 euro)
Jaja heerlijk land om te wonen....
In Luxemburg betaal je 3,30 per pakje van 20.(A-merken)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef Me784 het volgende:
En hoe duur was het ook alweer in Luxemburg?
Dit heb ik inmiddels na kunnen gaan en blijkt ongeveer te kloppen, waarschijnlijk is het op het vliegveld Reina Beatrix nog goedkoper, maar dat zie ik zondag wel weer. Ik koop ze gewoon, ondanks dat ik zelf niet rook. Misschien laat ik ze wel lekker in de kast staan of op het balkon; leuke ideeën zijn welkom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga volgende week naar Aruba. Volgens mij kost een pakje daar 2,78, en krijg je op een slof een pakje gratis ofzo. Ik weet het niet precies, maar het is goedkoper dan op Schiphol heb ik begrepen.
Zelf rook ik niet, maar mensen die dat wel doen mogen mailen enzo om daarover te praten.
Je mag legaal 2 sloffen importeren. De kans is echter klein dat de douane je eruit pakt op Schiphol. Wordt je wel gepakt, ben je de lul en zijn je sigaretten of drank aardig duur geworden.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:27 schreef Salmonella het volgende:
Ik dacht altijd dat je maar 2 sloffen p.p mocht meenemen, maar dat klopt dus niet..?
Want hier staat overal 800 sigaretten, en dus 4 sloffen..
En ze zijn dan ook niet te roken zo smerig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |