Turkije was een slof marlboro ¤11, erg goedkoop dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:30 schreef LaZZ het volgende:
-Turkije
-Marmaris
-Marlboro
-Heb ze te pakken kunnen krijgen voor 15 euro per slof.
Hmm, das wel erg goedkoop. De meesten zaten zo rond de 20 per slof.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:33 schreef radiating het volgende:
[..]
Turkije was een slof marlboro ¤11, erg goedkoop dus.
Ik werk zelf in een tabakzaak dus ik vergelijk het soms wel ..
bron:
http://www.zaanzone.nl/forum/viewtopic.php?id=1234
Fijn ook dat je van die actuele topics hebt gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2005 06:27 schreef k_man het volgende:
Sigaretten op vakantie
Sigaretten en drank in Egypte
Prijs sigaretten in Turkije
Sorry hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 06:59 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Fijn ook dat je van die actuele topics hebt gevonden![]()
Weer verder...
dat lijkt me wat aan de goedkope kant ....quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:36 schreef PhatBastard het volgende:
Argentina,
Mendoza
marlboro
1 slof 4.5 euro
Raad eens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef ankepanke het volgende:
waarom is het hier in nederland in godsnaam zo duur?!?!
Hier...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:39 schreef ankepanke het volgende:
ff wat anders. waar kan ik vinden hoeveel ik mee mag nemen vanuit buitenland? (griekenland)
Dat is dus invoeren in NL. Maar hoe zit het als je andere landen doorkruist? (Als je doorrijd naar huis?)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Hier...
800 sigaretten vanuit een EU-land en 200 vanuit een niet-EU-land.
...
Sorry hoor, maar er bestaat zo iets als Google.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Dat is dus invoeren in NL. Maar hoe zit het als je andere landen doorkruist? (Als je doorrijd naar huis?)
Geldt dit aantal dus ook voor andere EU landen of kan het zijn dat als je bv door Frankrijk gaat dat daar een andere regel geld die minder toestaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |