quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:02 schreef SteveBallmer het volgende:[..]
Mij persoonlijk niets. Mag ik daarom geen mening hebben over het geheel of is dat exclusief voor de Sparta-aanhang? Het is een schande dat die lul ook nog in hoger beroep gaat.
Het is volkomen terecht dat dit schuim het komend seizoen geen leven heeft op de NL-velden.
Ik ben benieuwd wat het legioen zondag voor hem in petto heeft.
![]()
Hoe je het ook wendt of keert, als Rachid Bouaouzan niet zo lomp ingekomen was, was er nu geen probleem. Maar juist wat er daarna allemaal gebeurd is, erger ik mij zo aan. Door de KNVB én het OM is die jongen gestraft, nu moet hij ook weer verder kunnen gaan met zijn leven! Zoals ik al eerder zei: per seizoen worden er duizenden vergelijkbare tackles ingezet, maar die lopen wél goed af!
De weldenkende voetbalsupporters willen Rachid Bouaouzan nog wel een tweede kans geven, die zijn een stuk minder rancuneus. Maar juist de IQ-lozen, die
papegaaien-gedrag vertonen, zorgen dat een jongen als Rachid Bouaouzan nooit een échte tweede kans zal krijgen en dat vind ik zo jammer. Rachid Bouaouzan heeft een schandalige overtreding gemaakt, maar zijn intentie was
niet om Niels Kokmeijer invalide te schoppen.
Nog even en spelers op het veld laten zich opjutten door hun publiek, een Alexander Östlund die zich probeert te
bewijzen door Rachid Bouaouzan eens flink te raken, aangezien hij weet dat deze reactie met applaus wordt ontvangen. Zullen we dan voortaan de KNVB én het OM niet meer laten (ver)oordelen??? Dan kunnen we het de spelers onderling wel laten uitvechten...