Ja, ik heb 'm gezien.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Ik ben alleen maar bang dat ie gaat radicaliseren.
Bij de stoeptegelgooiers was de rechter er ook van overtuigd dat er geen sprake was van opzet, maar ze zijn toch veroordeeld.[/quote]quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon vrijgesproken wordt, omdat het voor justitie héél moeilijk zal zijn om te bewijzen dat het met opzet gebeurd is.
Een elleboogstoot is ook mishandeling volgens de wet dus moeten alle voetballers voortaan ook vervolgd worden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens de wet is dat zware mishandeling lijkt me
Ik vind dit toch wel iets héél anders.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij de stoeptegelgooiers was de rechter er ook van overtuigd dat er geen sprake was van opzet, maar ze zijn toch veroordeeld.
Volgens de wet welquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een elleboogstoot is ook mishandeling volgens de wet dus moeten alle voetballers voortaan ook vervolgd worden.
als de kaak zo gecompliceerd in tweeën wordt gebroken dat het onmogelijk is nog te kunnen kijken (dus voetballen) wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een elleboogstoot is ook mishandeling volgens de wet dus moeten alle voetballers voortaan ook vervolgd worden.
Dat is verder niet relevant, iemand bewust mishandelen is gewoon een overtreding, punt. Als jij op straat op je bek wordt gerost maar je houdt er niks aan over, hoeft die persoon dan ook niet volgens de wet gestraft te worden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als de kaak zo gecompliceerd in tweeën wordt gebroken dat het onmogelijk is nog te kunnen kijken (dus voetballen) wel.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is verder niet relevant, iemand bewust mishandelen is gewoon een overtreding, punt. Als iemand mij op m'n bek slaat en ik hou dr verder niks aan over dan zou ik wel graag willen dat hij volgens de gestraft wordt, je moet daar geen onderscheid in gaan maken.
Ik probeer niks goed te praten ik zeg alleen maar als je met dit soort maatregelen komt dat je ook consequent moet blijven, is wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk wel. het slachtoffer kan nooit meer voetballen op niveau. als je dat probeert goed te praten door met een belachelijke vergelijking te komen, soit, maar niet my cup of tea.
hoezo? had rachid zijn excuses nog niet gemaakt?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef dady het volgende:
"Als Rachid zijn excuses maakt is er niks meer aan de hand", hypocriet hoor Nilis.
Uit wiens koker komt dit citaat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef dady het volgende:
"Als Rachid zijn excuses maakt is er niks meer aan de hand", hypocriet hoor Nilis.
Wanneer zou hij dat gezegd hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef dady het volgende:
Lekker in verhouding. Al rijdt je iemand dood (Kluivert) dan hoef je niet eens de cel in.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
@TT, de bak in....
Amen, hoewel dat eerste nog moet blijken, en 10 wedstrijden uitsluiting natuurlijk een lachertje is. Een half jaar schorsing lijkt er meer op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij gewoon vrijgesproken wordt, omdat het voor justitie héél moeilijk zal zijn om te bewijzen dat het met opzet gebeurd is.
Als deze overtreding 6 of 7 jaar geleden gemaakt zou zijn, zou niemand het er ooit over hebben gehad, alleen de 2000 mensen die bij de wedstrijd aanwezig zijn geweest.
Maar nu er camera's bij deze wedstrijd waren en de media er boven op sprongen is het tot deze rechtszaak gekomen.
Zoals al meerdere gezegd hebben vind zo'n overtreding elke week wel ergens plaats en dan komen ze er meestal af met een gele kaart, omdat de speler net niet of niet 'goed' geraakt wordt.
Ik vind die 10 wedstrijden schorsing al gehad heeft al meer dan genoeg.
Ik heb begrepen dat hij daar als een dood vogeltje met een begeleider van sparta wel gezeten heeft en dat er weinig tot niets uit kwam behalve dat hij het heel erg vond. En zelfs die woorden moesten hem door die begeleider ingefluisterd worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:42 schreef Stpan het volgende:
- Bouaouzan mocht van Kokmeijer en zijn omgeving niet in het ziekenhuis langskomen (hij heeft 2 maal gevraagd of hij langs mocht komen, en kon daar dus niet nogmaals persoonlijk zijn excuses maken)
Wat denk je dan, dat daar een volwassen evenwichtige man zit die precies weet hoe hij zich voelt, precies beseft wat hij heeft gedaan, en daar duidelijk mee kan omgaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:02 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij daar als een dood vogeltje met een begeleider van sparta wel gezeten heeft en dat er weinig tot niets uit kwam behalve dat hij het heel erg vond. En zelfs die woorden moesten hem door die begeleider ingefluisterd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |