Leuk levensmotto!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Thnx, het is mijn levensmotto weet je... Ik doe het liefste nix aar als het even kan doe ik zelfs nog minder. Gewoon omdatik aartslui ben en een hekel heb aan inspanning.
*killswitch draai om den oren geeft..quote:
dankje lieverdquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
*killswitch draai om den oren geeft..
Jij hebt al pics gehad?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach is niets om naar uit te kijken hoor
Not in this lifetimequote:
Attendeer een modjequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef onderjas het volgende:
Ik wil een ander TT! Deze zuigt.
nogmaals dank lekker dingquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Not in this lifetime
*killswitch nogmaals draai om den oren geeft
lolquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Attendeer een modje
TT suggestie: "Bier,frituur en een verjaardag (naamtopics zuigen homo)"
Kan je er niet tegen dat je foto op internet staat ofzo?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat je foto op internet staat ofzo?
Je kickt er gewoon op he?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Jantje smit was vandaag hier in de buurt! Jammer dat ik geen tomaten en kaarjes had.
quote:
Maar dan heb ik nog geen kaartje, binnekort is hij er weer met een gratis concert!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
ach.. gewoon heel zware dingen gooien, die veel pijn doen
tja je hebt mij niet in je lijst hequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef beelz het volgende:
Pfff en ook geen toffe lui online op msn
en ik vind het vreemd ook
De complete backline over die knekker heen gooienquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]ach.. gewoon heel zware dingen gooien, die veel pijn doen
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja je hebt mij niet in je lijst he
Ik heb op metropolis festival mijn e-mail ingevult en ik kan kaartjes winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef beelz het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die Lowlands dit jaar aan gaan doen?
Nog 3 kratten Hertog Jan en 2 sixpacks Kanonquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
Meer bier!
Nog 1 pijpje en 2 halve liters te gaan.
Dus in je volgend leven wel?quote:
Ja je avatar is verdwenenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:32 schreef AMD64 het volgende:
Nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |