Doeiquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:15 schreef crossover het volgende:
[..]
hier dan:
[afbeelding]
en ik ga pitten.
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:15 schreef crossover het volgende:
[..]
hier dan:
[afbeelding]
en ik ga pitten.
Jantje wilt vast haar tieten weer niet posten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:14 schreef beelz het volgende:
Hmmm.. wel bier, wel frituurspul... fuck er ontbreekt een chickie hier nu
Gefeliciteerd met het halen van je schoolquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja studentje he...
nahh.. was beetje druk met mijn eigen topic en het vieren dat ik mn school tóch nog gehaald heb *subtiel he*
$@^%@#&%# akweer geen tietenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jantje wilt vast haar tieten weer niet posten..
Ik weet niet wat niet maar ik denk ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef SpeedyRich het volgende:
ik niet
Dan neem ik het wel! Mits het iets positiefs is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat niet maar ik denk ik ook niet.
Als er gvd iemand íemand me nog Jantje noemtquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jantje wilt vast haar tieten weer niet posten..
Thnx, het is mijn levensmotto weet je... Ik doe het liefste nix aar als het even kan doe ik zelfs nog minder. Gewoon omdatik aartslui ben en een hekel heb aan inspanning.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:20 schreef onderjas het volgende:
Hej beelz, je sign is wel grappig.
hey jantjequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als er gvd iemand íemand me nog Jantje noemt![]()
Diederik wel goed?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jantje smit was vandaag hier in de buurt! Jammer dat ik geen tomaten en kaarjes had.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was een typefout Janetje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Leuk levensmotto!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Thnx, het is mijn levensmotto weet je... Ik doe het liefste nix aar als het even kan doe ik zelfs nog minder. Gewoon omdatik aartslui ben en een hekel heb aan inspanning.
*killswitch draai om den oren geeft..quote:
dankje lieverdquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
*killswitch draai om den oren geeft..
Jij hebt al pics gehad?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach is niets om naar uit te kijken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |