Ik weet niet waar het weerbericht het over heeft, maar in Haarlem is het toch meest zonnig. En uit de wind is het zelfs warmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er staat hier voornamelijk wind. Met hier en daar wat wolken en vanmorgen zelfs wat spetters.
Hetzelfde als wij. Het beste alternatief om de dag door te komen als je maar niet aan het werk kan/wil gerakenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:48 schreef Hik het volgende:
En in Den Haag was het de hele morgen prima...
Wat doe ik hier?![]()
Ga je mee, jaartje BsAs?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:53 schreef Hik het volgende:
Ik bedoelde meer: wat doe ik hier op kantoor? in Nederland?
Waarom?!![]()
quote:
Oh, da's dan wel weer jammerquote:Wel eerst bákken geld sparen hč, want met minder schijnen vrouwen geen genoegen te nemen![]()
Ik zou even heel snel op de edit-knop drukken Hik...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:34 schreef Hik het volgende:
Ik heb dit weekend nog op een camping gestaan
Misschien schrijf ik er wel een resentie over![]()
Dat klopt wel denkikquote:Ticket = duurder, want open ticket, of 2x retour
Je hebt dat ook geen sauna, jacuzzi, fitnessruimte en zwembad midden in het centrum van Recoleta vermoed ikquote:Appartement = goedkoper, believe me. Ik kan het regelen via een Porteńo kennis, voor 500 peso per maand ipv 500 dollares.
Stappen valt op zich best mee en die 30 peso maken het verschil niet en eten kan je voor 2,5 euro en daar ga ik echt niet zelf voor kokenquote:Vermaak: 1000-1500 euri per maand?!? Wat voer jij daar allemaal uit? Ik ben niet zo'n partyanimal, de nightclubs kan ik ook goed links laten liggen, dus daar verwacht ik echt veel minder aan uit te geven. En eten en drinken is lekker goedkoop, dus af en toe naar een parilla, af en toe thuis iets opwarmen, voila...
Igazu zie ik wel eens staan voor 600-700 peso voor 3 dagen of zo(min vermaak)quote:Ok, ik vergeet voor het gemak de tripjes naar Iguaçu, Montevideo en Lima, maar desnoods pak ik de bus.
Zolang je voor mij een gratis VIP night regelt, wens ik je veel succesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb eens een beetje zitten tellen om een nachtclub te beginnen in BsAs en ik telde echt heel ruim en toen kwam ik op 2 ton brutowinst uit. En het lijkt me dat ik het voor de helft ook nog wel doe. Ik denk dat je ongeveer tussen de 40.000 en 50.000 moet investeren.
Basis was 50 man per nacht, quitte draai je bij 30(maar hebben de 2 eigenaren nog steeds een behoorlijk salaris)
Kon dat mede-crewlid niet gewoon een topic openen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Een mede-crewlid die geďnteresseerd is in campings en de meningen van anderen. Dus waarom niet?
Jazeker wel.quote:
Ik keek uit het raam en vanmorgenop de fiets voelde ik de spetters.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:23 schreef Douwe het volgende:
Ik weet niet waar het weerbericht het over heeft, maar in Haarlem is het toch meest zonnig. En uit de wind is het zelfs warm
Ik euh, heb de ochtend niet bewust meegemaakt vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik keek uit het raam en vanmorgenop de fiets voelde ik de spetters.
Volgens mij kwam flipsen toch al met een zak geld die kant op...quote:Een betrouwbare partner(waarschijnlijk een Nederlander dus) die 25.000 euro wil investeren en minimaal een half jaar is moeilijker te vinden
Dat kon, maar dit mede-crewlid is bezig met de samenwerking tussen de verschillende fok-onderdelen en wilde het samen met de frontpage doen. Kijken hoe dit gaat lopen dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef k_man het volgende:
Kon dat mede-crewlid niet gewoon een topic openen?
sorry hoor, ga vooral je gang, maar ik vind het drie keer niks
Volgens mijn berekeningen draai je zelfs met 25 man per nacht nog winst. Quitte speel je met ongeveer 12 a 13 man per nacht. Moet makkelijk te doen zijn dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb eens een beetje zitten tellen om een nachtclub te beginnen in BsAs en ik telde echt heel ruim en toen kwam ik op 2 ton brutowinst uit. En het lijkt me dat ik het voor de helft ook nog wel doe. Ik denk dat je ongeveer tussen de 40.000 en 50.000 moet investeren.
Basis was 50 man per nacht, quitte draai je bij 30(maar hebben de 2 eigenaren nog steeds een behoorlijk salaris)
Nou ja, boven modaal is het toch zeker.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Florence, Jemen, Keulen, Antwerpen en Lille is toch niet al te decadent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |