Nederlandschequote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Vogue het volgende:
Ik had 3 fouten! Terwijl ik de Nederlandsche taal als één van mijn sterke punten zie en ik niet tegen spelfouten kan!
Alles goed verder ?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef k_man het volgende:
Nee, een hel.
ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ...
Vind je het zelf ook niet een enorm domme en overbodige vraag?quote:is het daar een beetje leuk in januari?
Tja, ik heb werkelijk geen idee... ik denk dat het daar vooral erg warm is in die tijd. Ik denk me ondanks dat dan toch wel enigszins te kunnen vermakenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je het zelf ook niet een enorm domme en overbodige vraag?
Oh, het is normaal gesproken een reisje voor jonge architecten, stedebouwkundigen, verkeerskundigen, planners, vastgoedeconomen etc. of een ieder die daar interesse in heeft. Geen idee wat de Amerikaanse organisatie dit keer als doelgroep heeft, maar normaal gesproken gaan er ook mensen mee die iets hebben met stedebouwkunde, in de leeftijd van 20 - 35, met een enkele uitschieter van een 50-jarige Amerikaanse geografiestudent.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef k_man het volgende:
Nee, een hel.
ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ...
ook welkom, als ik meer info heb, dan stuur ik je wel een mailtje.quote:
Ehmm, wereldreizigers, citytrip-addicten, georganiseerde groepsreizigers, avonturiers en backpackers... maar campingbezoekers heb ik eigenlijk nog nooit gezien hier in de HTLquote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor de schrijvende campingbezoekers onder ons: [Wedstrijd] Campingreviews
Alsjeblieft zeg.quote:
Ticket = duurder, want open ticket, of 2x retourquote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heb je voor die 500 euro in de maand?
Ticket= 1000 euro
Appartement = 500 x 12
Vermaak 1000-1500 euro per maand
Best case: 19.000 euro
Worst case: 25.000 euro
Hele volkstammen komen hier rond van 200 dollar per maand dus het kan best, maar dan blijf ik lekker in Nederland en pak ik 2000 euro netto aan salaris en ga ik wel een keer per jaar een grote reis maken
Wat? Het feit dat ik het hier meld?quote:
Een mede-crewlid die geïnteresseerd is in campings en de meningen van anderen. Dus waarom niet?quote:Camping Reviews? Wie bedenkt zoiets? En waarom?
Ja, je kunt ook alles afzeiken.quote:Dit belooft haast net zo spannend te worden als de fotowedstrijd van wijlen David Letterman.![]()
Er staat hier voornamelijk wind. Met hier en daar wat wolken en vanmorgen zelfs wat spetters.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:20 schreef DutchTrain het volgende:
Houden we het een beeeetje gezellig ?![]()
*gaat het bewolkte Rotterdam weer even inruilen voor het zonnige ( ? ) Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |