Dat is de enige juiste constatering van het feit dat de werkweek van de gemiddelde Nederlander bij deze is afgelopen.quote:
Het gaat ook niet over een uitreisverbod, het gaat over een lening die opeisbaar is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als je ingeschreven blijft in Nederland, want ze geven je volgens mij geen uitreisverbod
Ja, maar 2 dagen Stockholm lijkt mij iets te weinig van het goedequote:
Als je niet K-man of BHFH heet is dat ook een redelijke indicatie voor een langere vakantie buiten Europaquote:100 euro per dag voor een citytrip is een mooi bedrag
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:50 schreef Vogue het volgende:
ik heb ontslag genomen per 1 september
![]()
Er werd gelukkig heel goed op gereageerd door mijn baas en we hebben een fijn gesprek gehad.
Daar ga ik een wijntje op drinken, op het terras uiteraard
En vandaag zijn mijn tickets aangekomen voor de vakantie!
Ik red het ook makkelijk met minder. Maar het tegendeel heb ik ook al redelijk vaak bewezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je niet K-man of BHFH heet is dat ook een redelijke indicatie voor een langere vakantie buiten Europa
Het hangt maar net van je bestemming af. IJsland, Japan, New York, daar red je het er niet mee. Elders weer heel makkelijk. En hoe langer je wegbent hoe minder de vlucht relatief gezien kost natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik red het ook makkelijk met minder. Maar het tegendeel heb ik ook al redelijk vaak bewezen.
quote:Vakantie is voor jou een echt avontuur. Vaak kom je niet goed bepakt aan en zie je wel hoe je dat op vakantie goedmaakt. Het leukste vind jij om met de lokale bevolking in aanraking te komen en veel indrukken op te doen. Je komt dan ook altijd met veel verhalen en mooie foto's thuis. En heb je altijd de meest bijzondere cadeaus voor het thuisfront. Je vindt het tevens belangrijk om je gezin ook andere indrukken op te laten doen en een veelzijdig beeld van de wereld mee te geven.
Totaal 27 puntenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:35 schreef DutchTrain het volgende:
En heb je ook meteen de geld-test gedaanik kwam op 'dolce vita'uit
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:41 schreef Vogue het volgende:
Is het nou ik heb of ik ben ingevallennaarmate mijn wijngebruik vordert, zakt mijn algemene kennig van het abn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |