Wat zijn Argentijnse prijzen?quote:(lees: Argentijnse prijzen)
Wat voor iets heb je in gedachte? Reizen te gaan organiseren voor Nederlanders of zo iets dergelijks?quote:Maar ik kan eens voorzichtig een poging wagen iets reisbureausachtigs te doen, voor Hollanders die naar Argentinië willen
500 peso voor een 2 kamer appt. vind ik een mooie prijs.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat zijn Argentijnse prijzen?
Eh, dat zei ik toch?quote:Wat voor iets heb je in gedachte? Reizen te gaan organiseren voor Nederlanders of zo iets dergelijks?
Spelbreker, je lijkt m'n vriendin welquote:Heb je al ervaring in die business en wat kapitaal om in eerste instantie een jaar te kunnen leven en in 2e instantie een BV of zo op te richten en wat startkapitaal te hebben?
Dan zou ik Belgrano of Palermo alvast uit je hoofd gaan zetten en gaan zoeken in Parce Patricios, Once, La Boca, San Telmo(oud krot) en dat soort wijken. Of je kan naar provinia gaan.quote:500 peso voor een 2 kamer appt.
Helaas niet. Zodra ik kans heb zal ik die collega eens aanschieten.quote:
Weinig. Gisteren was wel aardig. Alleen Vino ging in de aanval met Botero. Armstrong liet hem begaan en verloor een minuutje. Vandaag won de Fransman Moncoutie. Ongevaarlijk voor het algemeen klassement.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
UIO_AMS, gister heb ik vanwege het bovenstaande niks gezien van de tour en vandaag is het niet live? Dus gebeurd er nog wat vandaag en gisteren?
Wie zegt dat ik hier mooi woon?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel succes met het zoeken want dat zal je nodig hebben
Verder lach ik om mensen die in Nederland mooi wonen en dan gaan ´emigreren´ naar een ander land en gaan wonen in een krot en elk dubbeltje 5 keer omdraaien .
Dan kan je beter in Nederland blijven wonen en 2000 euro in de maand aan salaris pakken en een keer een maand per jaar op reis gaan.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:24 schreef Hik het volgende:
Zeilen, zeilen, zeilen!
Nog een paar uurtjes...![]()
Beertje?!? Wat the f*ck doe jij hier nou weer? Ik ben ook nergens veilig, Jeroen (FF) is ook al gesignaleerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:57 schreef Pandorah het volgende:
Heee, Flipsen hier!![]()
Enne, waar blijft de appeltaart?![]()
![]()
Het wordt mooi zeilweer: windkracht 3/4 alleen 's nachts wat kouder (nothing a bottle of Beerenburg can't handle though)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:24 schreef Hik het volgende:
Zeilen, zeilen, zeilen!
Nog een paar uurtjes...![]()
Achterkant:quote:"May I ask what you were hoping to see out of a Torquay hotel window?"
quote:"Sydney Opera House perhaps
The Hanging Gardens of Babylon
Herds of wilderbeste sweeping majestically...."
Geestig!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef Hik het volgende:
Ik heb een heel mooi shirt gevonden voor mijn vader (groot Fawlty Towers fan).
wil je tekeningen of echte (al dan niet filosofische) foto's?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Hik het volgende:
Ok, wie kan mij helpen met een (of meer) leuk(e) plaatje(s)?
Ben een stukje aan het maken over de workshop interculturele communicatie die ik hier geef aan medewerkers en wil het graag een beetje opleuken (lekker fout woord!) met een plaatje!
![]()
Maar dat ga je toch terug verdienen?quote:Dus wil ik ieder eurodubbeltje wel een paar keer omdraaien ja, want ik zal er voor moeten lenen en dit moeten terugbetalen als ik weer hier terug kom.
Dat is de enige juiste constatering van het feit dat de werkweek van de gemiddelde Nederlander bij deze is afgelopen.quote:
Het gaat ook niet over een uitreisverbod, het gaat over een lening die opeisbaar is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als je ingeschreven blijft in Nederland, want ze geven je volgens mij geen uitreisverbod
Ja, maar 2 dagen Stockholm lijkt mij iets te weinig van het goedequote:
Als je niet K-man of BHFH heet is dat ook een redelijke indicatie voor een langere vakantie buiten Europaquote:100 euro per dag voor een citytrip is een mooi bedrag
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:50 schreef Vogue het volgende:
ik heb ontslag genomen per 1 september
![]()
Er werd gelukkig heel goed op gereageerd door mijn baas en we hebben een fijn gesprek gehad.
Daar ga ik een wijntje op drinken, op het terras uiteraard
En vandaag zijn mijn tickets aangekomen voor de vakantie!
Ik red het ook makkelijk met minder. Maar het tegendeel heb ik ook al redelijk vaak bewezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je niet K-man of BHFH heet is dat ook een redelijke indicatie voor een langere vakantie buiten Europa
Het hangt maar net van je bestemming af. IJsland, Japan, New York, daar red je het er niet mee. Elders weer heel makkelijk. En hoe langer je wegbent hoe minder de vlucht relatief gezien kost natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik red het ook makkelijk met minder. Maar het tegendeel heb ik ook al redelijk vaak bewezen.
quote:Vakantie is voor jou een echt avontuur. Vaak kom je niet goed bepakt aan en zie je wel hoe je dat op vakantie goedmaakt. Het leukste vind jij om met de lokale bevolking in aanraking te komen en veel indrukken op te doen. Je komt dan ook altijd met veel verhalen en mooie foto's thuis. En heb je altijd de meest bijzondere cadeaus voor het thuisfront. Je vindt het tevens belangrijk om je gezin ook andere indrukken op te laten doen en een veelzijdig beeld van de wereld mee te geven.
Totaal 27 puntenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:35 schreef DutchTrain het volgende:
En heb je ook meteen de geld-test gedaanik kwam op 'dolce vita'uit
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:41 schreef Vogue het volgende:
Is het nou ik heb of ik ben ingevallennaarmate mijn wijngebruik vordert, zakt mijn algemene kennig van het abn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |