Da's cool, lees mijn stukje 'No bajo' maar op m'n reisverslagquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben ook nog uitgenodigd voor een assado voor dia de amigo![]()
![]()
![]()

Geen rottweiler?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn avond zal er anders uitzien

dag 1 ging ik naar het strandquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:11 schreef Vogue het volgende:
Maar ik ga zaterdag dus lekker op vakantie! Naar de costa del Sol![]()
Een reisverslag zal er denk ik niet komen

Ik vermoed dat mijn avond snel is afgelopen als ik een joint meeneemquote:Geen rottweiler?

Voor zover ik zag/hoorde blowen er in BsAs meer jongeren dan hier in f*cking A'dam! Not that I mind, maar het is niet mijn dingquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vermoed dat mijn avond snel is afgelopen als ik een joint meeneem

Nou inderdaad ja!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor zover ik zag/hoorde blowen er in BsAs meer jongeren dan hier in f*cking A'dam! Not that I mind, maar het is niet mijn ding![]()

Leven en een beetje rondkijken of er iets is waar ik geld mee kan verdienen maar valt me tegenquote:wat doe jij nou eigenlijk in BsAs?
Tot op heden tot eind van de volgende maandquote:En hoe lang zit je er nog enzo?

HTL #44 - Noem hier man en paard.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:32 schreef flipsen het volgende:
HTL #44 - Verlang hier terug naar vroeger

Topperrrrtje! Dan moet UIO nog maar even wachten op z'n naamtopicquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
HTL #44 - Noem hier man en paard.

Hard werken.quote:En waar leef je dan nu van? Goed gespaard of van de centjes van anderen?

quote:Leven en een beetje rondkijken of er iets is waar ik geld mee kan verdienen maar valt me tegen
I'm confused... Of hard werken in NL om dan daar de beest uit te kunnen hangen? Wat voor werk?quote:Hard werken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |