Over 4 opsts zit ik op 16Kquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef timbob het volgende:
[..]
Zwolle!
van opgezwolle en Kubus enzo
16
Zelfquote?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei ook gemiddeld, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.. met je 532145 reacties waarvan 75% zelfquote is
dan zou hij elke eigen post ong 3 keer zelf moeten quotenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei ook gemiddeld, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.. met je 532145 reacties waarvan 75% zelfquote is
Jij quote jezelf erg vaak.... sowiezo op het forumquote:
Ah, okay.quote:
kan je me gelijk ff uitleggen waarom Torrent zo puik is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:45 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je nog een hele bunder Emiliana muziek?
14
Liever een hectare.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:45 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je nog een hele bunder Emiliana muziek?
14
Dude, niet in het fotoboek.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij quote jezelf erg vaak.... sowiezo op het forum
En ik quote mezelf helemaal niet zo vaak op het forum.quote:
Het is beter dan Kazaaquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef timbob het volgende:
[..]
kan je me gelijk ff uitleggen waarom Torrent zo puik is.
13
En het is 'sowieso' en niet 'sowiezo'.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik quote mezelf helemaal niet zo vaak op het forum.
Tsja, het is voor mij allemaal even ver.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, okay.
Ik heb zelf in Tilburg gestudeerd, afgestudeerd op tijdschrift.
Weet jij al welke richting je op wilt?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het is 'sowieso' en niet 'sowiezo'.
Wordt het niet tijd dat jij een andere avatar neemt?quote:
ik kan m'n profiel niet aanpassen zonder m'n sub weg te halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd dat jij een andere avatar neemt?
Ooh dat weer...quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan m'n profiel niet aanpassen zonder m'n sub weg te halen
Ik vind het linken naar je fotoboek vanuit je sig echt onnodig. Uiteraard omdat er tegenwoordig een mooi knopje ervoor bestaatquote:
dan nog!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het linken naar je fotoboek vanuit je sig echt onnodig. Uiteraard omdat er tegenwoordig een mooi knopje ervoor bestaat
is stoer!quote:┌──────┐
▀█▀ █ █▀█▀█
└──────┘
bovendien is het foboknopje slecht uitgelijndtdt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het linken naar je fotoboek vanuit je sig echt onnodig. Uiteraard omdat er tegenwoordig een mooi knopje ervoor bestaat
Dat heet 3Dquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:24 schreef timbob het volgende:
[..]
bovendien is het foboknopje slecht uitgelijndtdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |