quote:Persoonlijk vind ik deel 2 nog mooier dan deel 1. Mooi gedaan met flashbacks en sfeervoller dan deel 1.
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Maar deel 2 en 3 zijn niet zo leuk als 1 zegt moeders
Deel 3 is best een goede film maar heeft gewoon niet de sfeer en klasse van deel 1 en 2.
Op kazaa zijn de films in tweeen gedeeld, dus eerst 2x700 MB downen en dan heb je er al een te pakken. Naam is iets met divx hostile.
quote:Misschien om te laten zien hoe erg hij veranderd is.
Op maandag 12 augustus 2002 21:30 schreef Marble het volgende:
Waarom lieten ze dat stukje met de zwaaiende jonge Mike in de trein zien op het eind van deel 2? Was vast symbolisch, maar wat hield het nou in?
Of... Michael wil zo graag als zijn vader zijn. En in die zwaai scene kan je zien dat Vito zijn kinderen liefdevol vasthoud en hij aardig zwaait naar die mensen. En michael is van een lief jongetje veranderd in een ijskoude crimineel ipv een man als zijn vader (die ondankt dat hij godfather was toch een goede man was)
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 18-08-2002 01:24]
quote:Mis volgens mij.
Op zondag 18 augustus 2002 01:23 schreef GeraLd het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de hele film(trilogie) heb gezien, maar waarom wordt die dochter neergeschoten? Schiet die kerel gewoon mis, of schiet hij expres die dochter dood? en waarom dan?
quote:Als ie nou eens vanaf zn 10de in amerika heeft gewoont..
Op zondag 18 augustus 2002 00:58 schreef Calella het volgende:
Jaja, een Siciliaan die op een zéér emotioneel moment in het Engels schreeuwt...gelooft Coppola het zelf.
quote:Dan nog niet.
Op zondag 18 augustus 2002 03:39 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Als ie nou eens vanaf zn 10de in amerika heeft gewoont..
Het is me nog nooit gelukt om er 1 van uit te kijken! Wat een crap!
[Dit bericht is gewijzigd door FROSTBITE op 18-08-2002 03:58]
quote:Waarom niet? Vind je niet dat de Italiaans-Amerikaanse mafiacultuur een bepaalde charme heeft?
Op zondag 18 augustus 2002 03:56 schreef FROSTBITE het volgende:
Mag ik tussen al dit opgehemel even zeggen dat ik ongelooflijke boutfilms vind?Het is me nog nooit gelukt om er 1 van uit te kijken! Wat een crap!
quote:Uhm.. het is zo over-the-top geromantiseerd, dat het nauwelijks nog iets met de werkelijkheid te maken heeft.
Op zondag 18 augustus 2002 03:57 schreef Tijn het volgende:[..]
Waarom niet? Vind je niet dat de Italiaans-Amerikaanse mafiacultuur een bepaalde charme heeft?
Maar misschien heb je wel gelijk en is het gewoon het genre wat me tegenstaat. Ik heb idd totaal niets met mafioso films.
quote:Tsja, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het ging in de famillies in die tijd. Maar zelfs al is het zwaar geromantiseerd en overdreven, vind ik dat er toch een bepaalde geloofwaardigheid is. Misschien omdat je de hoofdfiguren continu volgt en alles weet over ze? Ik weet het niet, maar kvind het iig wel machtig om te zien hoe het gaat in zo'n mafiafamillie.
Op zondag 18 augustus 2002 04:03 schreef FROSTBITE het volgende:[..]
Uhm.. het is zo over-the-top geromantiseerd, dat het nauwelijks nog iets met de werkelijkheid te maken heeft.
quote:Dat zou natuurlijk kunnen, over smaak valt niet te twisten
Maar misschien heb je wel gelijk en is het gewoon het genre wat me tegenstaat. Ik heb idd totaal niets met mafioso films.
quote:Dat is het uiteindelijk denk ik. Ik zweer weer bij andere films (en boeken) waarbij mijn omgeving hoofdschuddend naar staat te kijken.
Op zondag 18 augustus 2002 04:06 schreef Tijn het volgende:Dat zou natuurlijk kunnen, over smaak valt niet te twisten
Maar de sfeer van GodFather films deprimeert mij, zoiets. Iig moest ik het even kwijt. Bij deze.
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 04:14 schreef FROSTBITE het volgende:[..]
Maar de sfeer van GodFather films deprimeert mij, zoiets. Iig moest ik het even kwijt. Bij deze.
Tsja... ik kan niet zeggen dat ik er een prettig gevoel bij heb als ik naar een Godfather kijk. Tis een hele wrange setting natuurlijk, met veel geweld, angst, bedrog en onzekerheid. Maar toch houdt het me vast en blijf ik kijken. Heel vreemd.
quote:En lekker!
Op woensdag 07 augustus 2002 22:56 schreef mitt het volgende:[..]
..al is jonge Pacino zeeeeeeeeer goed
quote:hehe
Op zondag 18 augustus 2002 10:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
En lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |