abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:57:00 #26
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_28793981
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef Hbjr het volgende:
yes! na het kutten van settings heb ik een goed balans gevonden voor grafisch mooi en goed speelbaar.... ik heb mijn dank voor tweakguides.com, ik raad iedereen ook aan om een kijkje te nemen in de guide. er staat namelijk wat handige tips in
[..]

http://www.tweakguides.com/
direct link: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
die heb ik ook gebruikt ja! erg goede site!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:07:00 #27
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28796206
Humz,

Ik kreeg in beeld dat ik awarded was voor Private First class.
Ik heb nu globaal gezien 551 punten, maar dit zie ik niet terug in mijn BFHQ (mijn rank dan he).
Daarnaast kan ik ook nog geen wapen unlocken. Weet iemand hoe ik dat misschien moet doen?
Moet ik zelf wat aanklikken om te upgraden ofzo, of wordt dat daar gewoon een mogelijkheid?

/ViPeRII
-- ViPeRII --
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:20:40 #28
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28796587
Spel is gewoon geen reet aan met die kloten teamates.

Walgelijk domme mensen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_28797036
Zoals een 'wijs' man ooit zei: Het is binneeeeen, binnen in m'n huis, binnen met de post ja binnen...

Straks eerst even een geschil met onze badkamer leverancier afhandelen en dan Battlefield spelen Eindelijk zoals een 'wijs' eend ooit zei: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28801885
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:07 schreef ViPeRII het volgende:
Humz,

Ik kreeg in beeld dat ik awarded was voor Private First class.
Ik heb nu globaal gezien 551 punten, maar dit zie ik niet terug in mijn BFHQ (mijn rank dan he).
Daarnaast kan ik ook nog geen wapen unlocken. Weet iemand hoe ik dat misschien moet doen?
Moet ik zelf wat aanklikken om te upgraden ofzo, of wordt dat daar gewoon een mogelijkheid?

/ViPeRII
Je kunt pas een wapen unlocken wanneer je voor de 2e keer promoveerd (Lance Corporal) en dan kun je je nieuwe gun unlocken
pi_28802250
Pfff, gisteren ook weer zo'n sukkel. In vlieg in een heli en de vijand vloog er ook in eentje rond. En het enige wat die sukkel kon was massaal op me invliegen zodat we beide stierven. Niks geen raketten of wat dan ook, nee, constant sneue kamikazeacties. En daar krijgt hij nog een kill voor ook .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:58:51 #32
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28802355
jazza...

dat is raar.. had ergens anders gelezen dat dat was wanneer je 500 punten had gehaald?
Nah.. jammer hoor.. heeft hier iemand niet een lijstje met wanneer je wat krijgt?
Waar halen jullie die info vandaan, aangezien ze niet in het boekje staan die ik er bij geleverd kreeg...

Alvast bednakt!

ViPeRII
-- ViPeRII --
pi_28802601
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef ViPeRII het volgende:
jazza...

dat is raar.. had ergens anders gelezen dat dat was wanneer je 500 punten had gehaald?
Nah.. jammer hoor.. heeft hier iemand niet een lijstje met wanneer je wat krijgt?
Waar halen jullie die info vandaan, aangezien ze niet in het boekje staan die ik er bij geleverd kreeg...

Alvast bednakt!

ViPeRII
Kijk even hier:

http://www.twiztedgaming.com/forum/announcement.php?f=64&announcementid=5
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:16:30 #34
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28802858
Steeven,

Dank voor de link, die is erg handig... Maar daar staat nog niks over het unlocken
-- ViPeRII --
pi_28803418
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:16 schreef ViPeRII het volgende:
Steeven,

Dank voor de link, die is erg handig... Maar daar staat nog niks over het unlocken
Naja, de statsservers doen een beetje raar deze week. Soms kan het 1-2 dagen duren voor je stats zijn ge-update. Ik geloof dat je 1000-1500 punten moest hebben voor je eerste unlock. Je tweede unlock is vervolgens bij 10.000 punten. Ik kan je aanraden het wapen van de Spec Ops te unlocken, die is erg, erg goed. Tenzij je daar amper mee speelt natuurlijk .
pi_28804052
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:16 schreef ViPeRII het volgende:
Steeven,

check

0 Private- No Unlocks
500 PFC- No
1000 Lance Corporal- 1st unlock
10500 Corporal- 2nd Unlock
25000 Sergeant- 3rd Unlock
50000 Staff Sergeant- 4th Unlock
75000 Gunnery Sergeant- 5th Unlock
150000 Master Sergeant- 6th Unlock
250000 First Sergeant- No Unlocks
2500000 Master Gunnery Sergeant- Last Unlock
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:59:42 #37
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28804295
Thx jazza
-- ViPeRII --
pi_28804623

Ik had van de week een tweede Purple Heart gewonnen, maar die is nu nog steeds niet in mijn lijstje. Een Basic Air Defense badge die ik tijdens dezelfde gaming sessie gewonnen had staat er wel in. Ik wil mijn Purple Heart!!!!

Ik kreeg hem overigens volgens mij omdat ik veel kills had gehaald, maar ook veel deaths. Mijn kill/death ratio is altijd nogal slecht, maar ik haal vaak wel veel kills (ik ga VAAK dood dus... ).

Ik heb ADSL 512/256, en het schokt bij mij nog wel regelmatig. Vaak begint het juist te schokken wanneer er actie is. Staat er ineens een tegenstander voor me, beginnen we beide te schieten, begint het bij mij te schokken alsof ik een 16MB videokaartje heb. Hopen dat Demon binnenkort de snelheid eens omhoog doet .
pi_28804764
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:09 schreef RetepV het volgende:

Ik had van de week een tweede Purple Heart gewonnen, maar die is nu nog steeds niet in mijn lijstje. Een Basic Air Defense badge die ik tijdens dezelfde gaming sessie gewonnen had staat er wel in. Ik wil mijn Purple Heart!!!!

Ik kreeg hem overigens volgens mij omdat ik veel kills had gehaald, maar ook veel deaths. Mijn kill/death ratio is altijd nogal slecht, maar ik haal vaak wel veel kills (ik ga VAAK dood dus... ).

Ik heb ADSL 512/256, en het schokt bij mij nog wel regelmatig. Vaak begint het juist te schokken wanneer er actie is. Staat er ineens een tegenstander voor me, beginnen we beide te schieten, begint het bij mij te schokken alsof ik een 16MB videokaartje heb. Hopen dat Demon binnenkort de snelheid eens omhoog doet .
Ik heb alleen last van schokken zodra ik snel op TAB druk en de score wil bekijken. Dan lijkt het spel soms 1-2 seconden te hangen, en kan betekenen dat ik net neerstort .
Wel grappig overigens, jezelf droppen bij de vijandelijke basis als Spec Ops, snel C4 plakken op een straaljager, en wachten...Net als ze de lucht in gaan BOEM, en daarna proberen ze het stug weer, tot je C4 op is .
pi_28805004
Wie doet er vanavond mee ? Ik ben er eindelijk.
pi_28805313
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:13 schreef Steeven het volgende:

[..]
Wel grappig overigens, jezelf droppen bij de vijandelijke basis als Spec Ops, snel C4 plakken op een straaljager, en wachten...Net als ze de lucht in gaan BOEM, en daarna proberen ze het stug weer, tot je C4 op is .
dan moet je met iemand van de support class daar heen gaan en van hem ammo blijven krijgen, en zo elk voertuig opblazen!
pi_28807938
Ik ga vanavond spelen

Nick: Dries-NL

Xfire: dries1
pi_28808101
hmm hebben jullie t ook weleens dat je iemand van t andere team neerschiet en vervolgens bestraft wordt met teamkill :| (en dan vervolgens meteen van de server gebonjourd worden) ?
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:26:05 #44
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28808153
Als we nu allemaal een Xfire account nemen is het veel handig. Ik meld me nu ook aan.

Xfire account: bmh (kleine letters)
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_28808445
Xfire on the download

Doen we ook praten tegen elkaar online of ben ik een van de weinigen met headset ?

Net m'n eerste ribbon gehaald, de Airborn uiteraard. Helicopte naar 550m gebracht en toen er uit gesprongen
pi_28808476
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:23 schreef domolanglekker het volgende:
hmm hebben jullie t ook weleens dat je iemand van t andere team neerschiet en vervolgens bestraft wordt met teamkill :| (en dan vervolgens meteen van de server gebonjourd worden) ?
er zit een bug in het spel, dat heel soms je medespeler een rode naam boven zijn naam heeft.
ik had het laatst, voor de patch, met een jongen die heette zondra ofzo. en ik schiet een heel magazijn leeg en nadat de enige kogel zijn teen raakte kwamen we erachter dat we teamgenoten
waren, oa. door de blauwe stip die hij was en in de lijst was het te zien. Toen ben ik van team
geswitcht.
Hell To The Liars
pi_28808494
Xifre username: fjd
Game name: FJD

Ga de rest even toevoegen nu
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:45:11 #48
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28808497
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Xfire on the download

Doen we ook praten tegen elkaar online of ben ik een van de weinigen met headset ?

Net m'n eerste ribbon gehaald, de Airborn uiteraard. Helicopte naar 550m gebracht en toen er uit gesprongen
mijn headset is onderweg
xfire is : kievit1983
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_28808800
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Xfire on the download

Hehe, toen ik dat deed begonnen al de gastjes die meegingen in me heli te vragen wtf ik deed enzo, ik legde het ribbon verhaal uit en hoe je em moet halen. Toen hadden hun hem dus ook binnen
pi_28809450
Net nog even een ronde gedaan. Eerste rond vrij eenvoudig gewonnen. Daarna keken we continue tegen een achterstand aan. Vanaf 300-300 lagen we continue een punt of 20 achter, toen kwamen we steeds dichterbij en bij de 26 punten hadden we opeens 6 v/d 8 flags in handen en was het gespeeld

Ik wil wel teamen vanavond Non-ranked ? Op ranked zijn de gemiddelde spelers te goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')