die heb ik ook gebruikt ja! erg goede site!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef Hbjr het volgende:
yes! na het kutten van settings heb ik een goed balans gevonden voor grafisch mooi en goed speelbaar.... ik heb mijn dank voor tweakguides.com, ik raad iedereen ook aan om een kijkje te nemen in de guide. er staat namelijk wat handige tips in
[..]
http://www.tweakguides.com/
direct link: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
Je kunt pas een wapen unlocken wanneer je voor de 2e keer promoveerd (Lance Corporal) en dan kun je je nieuwe gun unlockenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:07 schreef ViPeRII het volgende:
Humz,
Ik kreeg in beeld dat ik awarded was voor Private First class.
Ik heb nu globaal gezien 551 punten, maar dit zie ik niet terug in mijn BFHQ (mijn rank dan he).
Daarnaast kan ik ook nog geen wapen unlocken. Weet iemand hoe ik dat misschien moet doen?
Moet ik zelf wat aanklikken om te upgraden ofzo, of wordt dat daar gewoon een mogelijkheid?
/ViPeRII
Kijk even hier:quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef ViPeRII het volgende:
jazza...
dat is raar.. had ergens anders gelezen dat dat was wanneer je 500 punten had gehaald?
Nah.. jammer hoor.. heeft hier iemand niet een lijstje met wanneer je wat krijgt?
Waar halen jullie die info vandaan, aangezien ze niet in het boekje staan die ik er bij geleverd kreeg...
Alvast bednakt!
ViPeRII
Naja, de statsservers doen een beetje raar deze week. Soms kan het 1-2 dagen duren voor je stats zijn ge-update. Ik geloof dat je 1000-1500 punten moest hebben voor je eerste unlock. Je tweede unlock is vervolgens bij 10.000 punten. Ik kan je aanraden het wapen van de Spec Ops te unlocken, die is erg, erg goed. Tenzij je daar amper mee speelt natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:16 schreef ViPeRII het volgende:
Steeven,
Dank voor de link, die is erg handig... Maar daar staat nog niks over het unlocken
checkquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:16 schreef ViPeRII het volgende:
Steeven,
Dank voor de link, die is erg handig... Maar daar staat nog niks over het unlocken
Ik heb alleen last van schokken zodra ik snel op TAB druk en de score wil bekijken. Dan lijkt het spel soms 1-2 seconden te hangen, en kan betekenen dat ik net neerstortquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:09 schreef RetepV het volgende:![]()
Ik had van de week een tweede Purple Heart gewonnen, maar die is nu nog steeds niet in mijn lijstje. Een Basic Air Defense badge die ik tijdens dezelfde gaming sessie gewonnen had staat er wel in. Ik wil mijn Purple Heart!!!!
Ik kreeg hem overigens volgens mij omdat ik veel kills had gehaald, maar ook veel deaths. Mijn kill/death ratio is altijd nogal slecht, maar ik haal vaak wel veel kills (ik ga VAAK dood dus...).
Ik heb ADSL 512/256, en het schokt bij mij nog wel regelmatig. Vaak begint het juist te schokken wanneer er actie is. Staat er ineens een tegenstander voor me, beginnen we beide te schieten, begint het bij mij te schokken alsof ik een 16MB videokaartje heb. Hopen dat Demon binnenkort de snelheid eens omhoog doet.
dan moet je met iemand van de support class daar heen gaan en van hem ammo blijven krijgen, en zo elk voertuig opblazen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Wel grappig overigens, jezelf droppen bij de vijandelijke basis als Spec Ops, snel C4 plakken op een straaljager, en wachten...Net als ze de lucht in gaan BOEM, en daarna proberen ze het stug weer, tot je C4 op is.
er zit een bug in het spel, dat heel soms je medespeler een rode naam boven zijn naam heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:23 schreef domolanglekker het volgende:
hmm hebben jullie t ook weleens dat je iemand van t andere team neerschiet en vervolgens bestraft wordt met teamkill :| (en dan vervolgens meteen van de server gebonjourd worden)?
mijn headset is onderwegquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Xfire on the download![]()
Doen we ook praten tegen elkaar online of ben ik een van de weinigen met headset ?
Net m'n eerste ribbon gehaald, de Airborn uiteraard. Helicopte naar 550m gebracht en toen er uit gesprongen
Hehe, toen ik dat deed begonnen al de gastjes die meegingen in me heli te vragen wtf ik deed enzo, ik legde het ribbon verhaal uit en hoe je em moet halen. Toen hadden hun hem dus ook binnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Xfire on the download![]()
Doen we ook praten tegen elkaar online of ben ik een van de weinigen met headset ?
Net m'n eerste ribbon gehaald, de Airborn uiteraard. Helicopte naar 550m gebracht en toen er uit gesprongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |