gmta, mijn complimenten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Ik wil graag de TS complimenteren met dit kwaliteitstopic...puik werk.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
bob, ik complimenteer je met dit kwaliteitstopic!
Ik wil ook even de groetjes doen aan jouw moeder. Zo slecht was ze nog niet eens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Oja en ik wil ook de groetjes doen aan mijn moeder
Je wilt complimentjes geven aan mijn moeder...dat kan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil ook even de groetjes doen aan jouw moeder. Zo slecht was ze nog niet eens.
Mijn complimenten voor je oprechtheid!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Bob-B ik wil je complimenteren met je moeder's prachtig rondgevormde buik
Ja, nu ga je de fout in he.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:34 schreef Bob-B het volgende:
Ik wil ook specifiek users bedanken voor hun kwaliteitstopics/posts de laatste dagen. Degene die ik bedoel weten het wel. Mijn complimenten, ga zo door.
ik wist meteen waar hij het over hadquote:
Mijn complimenten voor het feit dat je geen complimenten maakt in dit topic en er nog mee weg komt ook...quote:
bedanken=complimenteren?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik wil Iedereen bedanken voor de leuke dag op Fok van gisteren.
behalve, euh...
Mijn complimenten aan degene die jou heeft leren lezen doch, de topictitel begint met "Geef elkaar..."quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:42 schreef C2C het volgende:
C2C ik complimenteer je er mee dat je zo ongeloofelijk uitermate goed bent!
(of mag dit dan weer niet)
Mijne ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
Mijn complimenten aan Tonks,
mijn complimenten voor je laksheid.quote:
Bedankt voor de foto's Anna-bella, ziet er perfect uit, mijn complimenten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Anna-bella het volgende:
Complimenten aan de moderators die dit topic nog niet op slot hebben gegooid.![]()
Complimenten aan de TS die dit topic waar nog geen slotje op zit heeft gemaakt.![]()
Mijn complimenten aan S voor zijn service.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto's Anna-bella, ziet er perfect uit, mijn complimenten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |