Jij klinkt vrij kansloos.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:17 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
'k ben jaloers op grote wetenschappers, schrijvers en heersers, en niet op zulke onnozele gasten
.
Triest voor je, dat je meer respect hebt voor 'muzikanten' en 'filmsterren' dan voor mensen die daadwerkelijk iets goeds gedaan hebben voor ons toekomst. Wie is hier kansloos?quote:
Waar zeg ik dat? Maar beroemd zijn, veel geld verdienen en lekker feesten dat is iets wat sociale mensen toch meer aantrekt, wat jij net opnoemt is typisch voor een nerd. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Triest voor je, dat je meer respect hebt voor 'muzikanten' en 'filmsterren' dan voor mensen die daadwerkelijk iets goeds gedaan hebben voor ons toekomst. Wie is hier kansloos?![]()
* sluit zich hier met alle plezier van de wereld bij aan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Triest voor je, dat je meer respect hebt voor 'muzikanten' en 'filmsterren' dan voor mensen die daadwerkelijk iets goeds gedaan hebben voor ons toekomst. Wie is hier kansloos?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:02 schreef dady het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Maar beroemd zijn, veel geld verdienen en lekker feesten dat is iets wat sociale mensen toch meer aantrekt, wat jij net opnoemt is typisch voor een nerd. Zo simpel is het.
Wat weet jij daarvan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:02 schreef dady het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Maar beroemd zijn, veel geld verdienen en lekker feesten dat is iets wat sociale mensen toch meer aantrekt, wat jij net opnoemt is typisch voor een nerd. Zo simpel is het.
Nerd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:02 schreef dady het volgende:
[..]
Het is toch zo. Ik heb respect voor deze mensen die wel daadwerkelijk iets bereikt hebben dan een simpele neger als 50 cent maar het zijn gewoon feiten. Nerds hebben hun eigen dromen, normale mensen ook en alle andere ook.quote:
Noem dan is een stel hippe wetenschappers en heersers wijsneusquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
nee, jij zegt dat het zo is, dat is een wereld van verschil.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:07 schreef dady het volgende:
[..]
Het is toch zo. Ik heb respect voor deze mensen die wel daadwerkelijk iets bereikt hebben dan een simpele neger als 50 cent maar het zijn gewoon feiten. Nerds hebben hun eigen dromen, normale mensen ook en alle andere ook.
Ben je nu gekwetst omdat je jezelf toch iets realiseerd. Maargoed, mensen als de www.zolderboys.nl hebben ook vrienden, toffe netwerken zijn dátquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:06 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Nerd?Ik?
Maar goed, blijkbaar ken jij geen 'sociale' mensen die wat anders dan 'lekker' feesten enzovoort ook interessant/leuk vinden. Ga eens wat netwerken ofzo, en leer eens wat andere mensen kennen
.
is hip het criterium? volgens mij heb jij je rukje van vandaag nog niet gehad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Noem dan is een stel hippe wetenschappers en heersers wijsneus
Ik leef in mijn realiteit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, jij zegt dat het zo is, dat is een wereld van verschil.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Noem dan is een stel hippe wetenschappers en heersers wijsneus
Blijf maar lekker verder over dromen, dat het leven pas 'cool' is als je lekker kan feestenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:09 schreef dady het volgende:
[..]
Ben je nu gekwetst omdat je jezelf toch iets realiseerd. Maargoed, mensen als de www.zolderboys.nl hebben ook vrienden, toffe netwerken zijn dát![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:11 schreef dady het volgende:
Maar ondertussen zijn jullie toch allemaal jaloers. Ben slim, knap en breed sociaal. Oneerlijk he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |