Jij mag hier niet eens op reageren. Je post zelf gelijksoortige verhalen zonder icon of met een gewone smiley.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dit durf je zonder post-icon te posten?
En het is niet eens een Zuid-Amerikaan! Maar goed, Julien Escudé werd ook in verband gebracht met een topclub, is ook Frans international, is ook een defensief ingestelde speler en speelt ook (nog) in Frankrijk. Daarnaast wilde Chelsea Del Horno, Kaladze of Evra en daarvan ken ik alleen Kaladze goed, als ik Evra daarmee moet vergelijken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Escudé is, op z'n nationaliteit na, in geen enkel opzicht te vergelijken met Evra. Evra is van uitzonderlijke klasse: Echt een wereldback!
Wat moet je met nog een middenvelder?quote:Anderson Silva slaat een aanbieding van Ajax af
De Spaanse krant Marca publiceert vandaag dat de 22-jarige Anderson Silva een aanbieding van Ajax heeft afgeslagen. Dit omdat hij zijn loopbaan het liefst voortzet in Spanje.
De voor Racing Santander voetballende Braziliaan stond nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax.
Momenteel is Ajax nog wel bezig om de jonge Nigeriaanse middenvelder Soga Sambo te contracteren.
Eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk niet dat Ajax nog meer "onbekende" gokjes moet aanschaffen nu. Als er verder geen toppers meer te halen zijn moeten ze het hier maar mee doen.....
Drost?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
Een linksback is toch wel welkom.
Ja, maar dan moet het ook echt een versterking zijn en geen paniek aankoop. Het zou mooi zijn als ze nog een goede linksback kunnen aantrekken, maar anders moeten ze het gewoon intern oplossen tot dat Maxwell weer herstelt is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
Een linksback is toch wel welkom.
Waarom geen Drost. kopen op de groei.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef Jajong het volgende:
Dat is wel te hopen ja, en cultheld.. Drost?? Kan Blind beter zelf linksback gaan staan.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat ze achter de schermen druk bezig zijn met een paar namen.
Ja grote namen zijn altijd oke, zolang ze het maar brengen.quote:
Dat wordt niks in mijn mening.. Leuk voor een subtopper verder ook niet.. Tis een beetje een 'pussy'.. Geen inzicht geen lef.. Een Ajax-back moet opbouwend ook zeker zijn mannetje staan in mijn optiek.quote:
OK, maar wel met een behoorlijk minder seizoen afgelopen jaar hoor.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja grote namen zijn altijd oke, zolang ze het maar brengen.
Ik bedoel wie had er een paar jaar geleden van maxwell gehoord, en die staat er nu ook wel mooi een paar seizoenen![]()
Niks mis met een verkapte 3-5-2 of 5-2-3 als je het mij vraagt. Kun je alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
3-4-3 is niet meer van deze tijd ook. Kan alleen als je 3 mandekkers hebt en dan wordt het een verkapte 3-5-2 of 5-2-3.
Ja dat helaas wel ja, nu hopen dat ie bijtekent en daarna weer idioot goed gaat voetballenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, maar wel met een behoorlijk minder seizoen afgelopen jaar hoor.....
Eens, ajb geen Drost kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wordt niks in mijn mening.. Leuk voor een subtopper verder ook niet.. Tis een beetje een 'pussy'.. Geen inzicht geen lef.. Een Ajax-back moet opbouwend ook zeker zijn mannetje staan in mijn optiek.
Dan liever een donders flexibele 4-4-2 eigenlijk. Wir sind nicht Deutsch!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niks mis met een verkapte 3-5-2 of 5-2-3 als je het mij vraagt. Kun je alle kanten mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |