Hehe. Ik wil zoveel mogelijk serieus over komen. Maar ik zal er op lettenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Jij vergeet een hoop smileys in je posts. Met nameen
zou je vaker kunnen gebruiken.
Zal Stefan Buitenhuis leuk vinden deze post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef P0RN0STAR het volgende:
"Na 8 minuten scoorde een speler voor HHC. Die maakte vandaag zijn debuut, aan het begin van de week scoorde hij ook tegen Ajax toen hij bij Wezep zijn afscheidswedstrijd speelde."
Die gast moeten we kopen!
Aldus reestenvechttv.nl livestreamquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef Nashje het volgende:
1-2 Son of God Rosenberg. Aldus Ajax Netwerk chatbox.
In een interview zegt Stefan Buitenhuis van HHC uit Hardenberg (daarvoor vijf jaar speler van WHC Wezep) het volgende: "Ik ben altijd Ajacied geweest en dat ben ik nog steeds!" en dan in één week tijd tweemaal scoren tegen je favoriete cluppie...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal Stefan Buitenhuis leuk vinden deze post.
Goed om te horenquote:Vervolgens scoorde de Zweed zelf op de manier waar Blind hem al om roemde: van randje buitenspel dook hij voor de keeper op en schoof de bal binnen: 1-2. ,,Ik had er nog niet bij stilgestaan dat het het eerste doelpunt is van Rosenberg", reageerde Blind. ,,Ik ben tevreden over zijn ontwikkeling. Op de lange termijn word je als spits beoordeeld op het aantal doelpunten, nu nog niet."
Ik gun het hem van harte, als hij het scoren tegen ons maar laat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
In een interview zegt Stefan Buitenhuis van HHC uit Hardenberg (daarvoor vijf jaar speler van WHC Wezep) het volgende: "Ik ben altijd Ajacied geweest en dat ben ik nog steeds!" en dan in één week tijd tweemaal scoren tegen je favoriete cluppie...
Obodai heeft de afgelopen wedstrijden rechtsback gelopen, gelukkig is Trabelsi weer terug, want Obodai is echt een drama. Kunnen ze hem gewoon niet bij die amateurs latenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ze mogen echt wel eens aan de achterhoede gaan werken. Al die tegengoals is gewoon lachwekkend. Hoe moet dat in godsnaam als ze tegen een CL tegenstander komen te staan???
Je moet er gewoon altijd 1 meer scoren dan je tegenstander, zo zei een wijs man eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ze mogen echt wel eens aan de achterhoede gaan werken. Al die tegengoals is gewoon lachwekkend. Hoe moet dat in godsnaam als ze tegen een CL tegenstander komen te staan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |