Hehe. Ik wil zoveel mogelijk serieus over komen. Maar ik zal er op lettenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Jij vergeet een hoop smileys in je posts. Met nameen
zou je vaker kunnen gebruiken.
Zal Stefan Buitenhuis leuk vinden deze post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef P0RN0STAR het volgende:
"Na 8 minuten scoorde een speler voor HHC. Die maakte vandaag zijn debuut, aan het begin van de week scoorde hij ook tegen Ajax toen hij bij Wezep zijn afscheidswedstrijd speelde."
Die gast moeten we kopen!
Aldus reestenvechttv.nl livestreamquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef Nashje het volgende:
1-2 Son of God Rosenberg. Aldus Ajax Netwerk chatbox.
In een interview zegt Stefan Buitenhuis van HHC uit Hardenberg (daarvoor vijf jaar speler van WHC Wezep) het volgende: "Ik ben altijd Ajacied geweest en dat ben ik nog steeds!" en dan in één week tijd tweemaal scoren tegen je favoriete cluppie...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal Stefan Buitenhuis leuk vinden deze post.
Goed om te horenquote:Vervolgens scoorde de Zweed zelf op de manier waar Blind hem al om roemde: van randje buitenspel dook hij voor de keeper op en schoof de bal binnen: 1-2. ,,Ik had er nog niet bij stilgestaan dat het het eerste doelpunt is van Rosenberg", reageerde Blind. ,,Ik ben tevreden over zijn ontwikkeling. Op de lange termijn word je als spits beoordeeld op het aantal doelpunten, nu nog niet."
Ik gun het hem van harte, als hij het scoren tegen ons maar laat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
In een interview zegt Stefan Buitenhuis van HHC uit Hardenberg (daarvoor vijf jaar speler van WHC Wezep) het volgende: "Ik ben altijd Ajacied geweest en dat ben ik nog steeds!" en dan in één week tijd tweemaal scoren tegen je favoriete cluppie...
Obodai heeft de afgelopen wedstrijden rechtsback gelopen, gelukkig is Trabelsi weer terug, want Obodai is echt een drama. Kunnen ze hem gewoon niet bij die amateurs latenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ze mogen echt wel eens aan de achterhoede gaan werken. Al die tegengoals is gewoon lachwekkend. Hoe moet dat in godsnaam als ze tegen een CL tegenstander komen te staan???
Je moet er gewoon altijd 1 meer scoren dan je tegenstander, zo zei een wijs man eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ze mogen echt wel eens aan de achterhoede gaan werken. Al die tegengoals is gewoon lachwekkend. Hoe moet dat in godsnaam als ze tegen een CL tegenstander komen te staan???
Inderdaad, zo zit het spelletje in elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet er gewoon altijd 1 meer scoren dan je tegenstander, zo zei een wijs man eens
Goh!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zit het spelletje in elkaar
quote:
Hij staat ook de in de belangstelling van Inter. Het is natuurlijk de vraag welke club zijn voorkeur heeft, en dan zou Inter het bod nog kunnen verhogen gezien zij wat ruimer bij kas zitten. Helemaal nu Real Madrid behoorlijk wat geld over heeft voor dat Braziliaanse talent.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:05 schreef Nashje het volgende:
Is Patrice Evra niks voor ons? Mag weg bij Monaco, kost 'maar' 10 miljoen, linksback en is super goed.
Zullen we eerst wachten tot meer duidelijkheid over Maxwell. Beetje stom om 10 miljoen over de balk te gooien voor een reservespeler.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:05 schreef Nashje het volgende:
Is Patrice Evra niks voor ons? Mag weg bij Monaco, kost 'maar' 10 miljoen, linksback en is super goed.
Doe maar niet, bij een eventueel vertrek van Evra wil Monaco Lee aantrekken. Overgins wil Evra zelf nog een jaar blijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:05 schreef Nashje het volgende:
Het was ook meer bedoeld voor als opvolger van Maxwell. Maar Evra komt toch niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zullen we eerst wachten tot meer duidelijkheid over Maxwell. Beetje stom om 10 miljoen over de balk te gooien voor een reservespeler.
quote:Vrijdag 15 juli - Maradona bevestigt zijn komst naar Amsterdam
(Verslaggever SV, Amsterdam, 09.15u GMT+01.00, Telam)
Diego Armando Maradona heeft tegenover het Argentijnse persbureau Telam bevestigd dat hij aan het eind van deze maand present is in de Amsterdam ArenA.
Dan speelt zijn ploeg, Boca Juniors, waar hij bestuurslid bij is, tegen FC Porto (29 juli) en ons aller Ajax (31 juli). De wedstrijden in de Amsterdam Tournament zullen vermoedelijk zo goed als uitverkocht zijn.
En dit durf je zonder post-icon te posten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:05 schreef Nashje het volgende:
Dat leek me een vrij betrouwbare bron, maar Evra is van wereldklasse en zal dus zeker niet naar Ajax (of PSV) vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:15 schreef ChAoZ het volgende:
Ach ja, jij wist ons een tijd geleden te vertellen, uit geheime Franse bron, dat dezelfde Evra al getekend had bij Chelsea. Daar zag ik ook geen pi bij
Zeg nooit nooit! Julien Escudé stond ook dichtbij een vertrek naar Man Utd en kwam bij Ajax terecht...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat leek me een vrij betrouwbare bron, maar Evra is van wereldklasse en zal dus zeker niet naar Ajax (of PSV) vertrekken.
Jij mag hier niet eens op reageren. Je post zelf gelijksoortige verhalen zonder icon of met een gewone smiley.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dit durf je zonder post-icon te posten?
En het is niet eens een Zuid-Amerikaan! Maar goed, Julien Escudé werd ook in verband gebracht met een topclub, is ook Frans international, is ook een defensief ingestelde speler en speelt ook (nog) in Frankrijk. Daarnaast wilde Chelsea Del Horno, Kaladze of Evra en daarvan ken ik alleen Kaladze goed, als ik Evra daarmee moet vergelijken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Escudé is, op z'n nationaliteit na, in geen enkel opzicht te vergelijken met Evra. Evra is van uitzonderlijke klasse: Echt een wereldback!
Wat moet je met nog een middenvelder?quote:Anderson Silva slaat een aanbieding van Ajax af
De Spaanse krant Marca publiceert vandaag dat de 22-jarige Anderson Silva een aanbieding van Ajax heeft afgeslagen. Dit omdat hij zijn loopbaan het liefst voortzet in Spanje.
De voor Racing Santander voetballende Braziliaan stond nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax.
Momenteel is Ajax nog wel bezig om de jonge Nigeriaanse middenvelder Soga Sambo te contracteren.
Eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk niet dat Ajax nog meer "onbekende" gokjes moet aanschaffen nu. Als er verder geen toppers meer te halen zijn moeten ze het hier maar mee doen.....
Drost?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
Een linksback is toch wel welkom.
Ja, maar dan moet het ook echt een versterking zijn en geen paniek aankoop. Het zou mooi zijn als ze nog een goede linksback kunnen aantrekken, maar anders moeten ze het gewoon intern oplossen tot dat Maxwell weer herstelt is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
Een linksback is toch wel welkom.
Waarom geen Drost. kopen op de groei.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef Jajong het volgende:
Dat is wel te hopen ja, en cultheld.. Drost?? Kan Blind beter zelf linksback gaan staan.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat ze achter de schermen druk bezig zijn met een paar namen.
Ja grote namen zijn altijd oke, zolang ze het maar brengen.quote:
Dat wordt niks in mijn mening.. Leuk voor een subtopper verder ook niet.. Tis een beetje een 'pussy'.. Geen inzicht geen lef.. Een Ajax-back moet opbouwend ook zeker zijn mannetje staan in mijn optiek.quote:
OK, maar wel met een behoorlijk minder seizoen afgelopen jaar hoor.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja grote namen zijn altijd oke, zolang ze het maar brengen.
Ik bedoel wie had er een paar jaar geleden van maxwell gehoord, en die staat er nu ook wel mooi een paar seizoenen![]()
Niks mis met een verkapte 3-5-2 of 5-2-3 als je het mij vraagt. Kun je alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
3-4-3 is niet meer van deze tijd ook. Kan alleen als je 3 mandekkers hebt en dan wordt het een verkapte 3-5-2 of 5-2-3.
Ja dat helaas wel ja, nu hopen dat ie bijtekent en daarna weer idioot goed gaat voetballenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, maar wel met een behoorlijk minder seizoen afgelopen jaar hoor.....
Eens, ajb geen Drost kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wordt niks in mijn mening.. Leuk voor een subtopper verder ook niet.. Tis een beetje een 'pussy'.. Geen inzicht geen lef.. Een Ajax-back moet opbouwend ook zeker zijn mannetje staan in mijn optiek.
Dan liever een donders flexibele 4-4-2 eigenlijk. Wir sind nicht Deutsch!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niks mis met een verkapte 3-5-2 of 5-2-3 als je het mij vraagt. Kun je alle kanten mee op.
dan komen die roltrappen toch nog van pasquote:
Ook niet naar de JC schaal? Die kaartjes zijn vrij goedkoop.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:59 schreef The_Hives het volgende:
Ik niet. Ik gebruik mn geld voor de CL en Amstel Cup.
Heb ik ook, maar aangezien ik de komende 700 jaar Ajax niet in een 442 zie spelen omdat "men" blijkbaar vindt dat 3 spitsen een must is.. dan maar zo ( 343 )quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan liever een donders flexibele 4-4-2 eigenlijk. Wir sind nicht Deutsch!
Ach, 3-5-2 vind ik een prima opstelling voor dit Ajax hoor. Escudé, Grygera en Heitinga als mandekkers waarbij dan Heitinga af en toe kan inschuiven naar het middenveld. Maxwell (of totdat Max terug is Lindenbergh) en Trabelsi als verkapte middenvelders die de flanken bestrijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan liever een donders flexibele 4-4-2 eigenlijk. Wir sind nicht Deutsch!
Dit Ajax kan niet naief naar voren rennen. Ze krijgen niet voor niets al doelpunten tegen amateurs.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt dan wel weer erg defensief.
Nee, belachelijke prijzenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef F1Bas het volgende:
Wie gaan er nog naar het AT? Ik twijfel nog, echt belachelijk duur.
ja idd het zijn top amateurclubs maar toch moet een ajax daar toch nog makkelijk van kunnen winnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
HHC en WHC zijn goeie clubs man.
Maar 4-4-2 blijft het beste.
kan ik niet ivm werk. Anders had ik waarschijnlijk wel gegaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook niet naar de JC schaal? Die kaartjes zijn vrij goedkoop.
Is Charisteas dat systeem ook niet gewend?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef Jajong het volgende:
Welke 2 spitsen dan.. Volgens mij is Rosenberg de enige die dat systeem gewend is..
Babel ziet zichzelf ook als een 4-4-2 spits.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Is Charisteas dat systeem ook niet gewend?
Dat lijkt mij ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Genoeg opties dus.
harry toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:17 schreef Dos37 het volgende:
ja als je het heel aanvallend wilt doen
harry en rosenberg als 2 spitsen met hangende buitenspelers rosales en babel
Doc, Tong80, Kamagurka en ik zijn er de zondag in ieder geval bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef F1Bas het volgende:
Wie gaan er nog naar het AT? Ik twijfel nog, echt belachelijk duur.
nee charisteas het zit er nog wel in denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:20 schreef 9christensen het volgende:
ik zou rosenberg achter de spits gooien en babel er voor
welk vak ik kon via mijn vader nog kaarten winnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Doc, Tong80, Kamagurka en ik zijn er de zondag in ieder geval bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |