abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28769191
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:20 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Tot voor kort lag ik in bed ja, en ik ga zo weer, want ik trek het niet echt nee
lullig
pi_28769273
sterkte in ieder geval !

en uitzieken hoor.
een baan is vervangbaar, je lichaam niet !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28769306
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:59 schreef StrayDog het volgende:
En idd, als ik echt ziek ben, voel ik me ook te beroerd om achter de computer te gaan zitten Fokken (of iets anders).
Ik voel me ook beroerd, maar ik lag al van gisteravond 8 uur in bed tot een uur of 1 vanmiddag en toen werd het me even te saai. Dus toen maar eens de benen gestrekt, wat gedronken, wat ge-internet. And that's about it. Er zijn genoeg dingen die ik nog zou willen doen, maar nu even niet
pi_28769338
ik ken dat probleem ook..

een jaar geleden ben ik voor een lange tijd (1 jaar) ziek geweest.. in het begin van de tijd dat ik ziek werd was het wisselend. ene keer kon ik werken andere keer niet.. daarom had ik binnen 2 weken me 3 x ziek gemeld.. toen ik in de 3de week weer ziek was drufde ik zowat niet te bellen.. want ik was al bang voor reacties van baas.. (de laatste keer dat ik daarvoor belde kreeg ik te horen van de baas dat ik alweer ziek was en of ik zwanger was... nahh dat zijn de leuke reacties.. toen heb ik 1 dag nog lopen werken dat ik volgens mij echt (koorts enz) ziek was.. en daarna was ik het zat!! toen heb ik me ziek gemeld en ben er zowat 3kwart jaar niet geweest.. ook al ging het tijden beter met mij.. kad op geven moment dat ik 2 weken thuis liep dat het goed met mij ging.. en daar krijg je natuurlijk ook weer schuldgevoel van...

maar goed.. zal ook wel aan de baas liggen.. want toen ik me beter melde (na een jaar) wou hij gelijk al dat ik een hele dag kwam werken (wat ik natuurlijk niet wou) en die dag deed hij ook net of er nix aan de hand was!
Dit keer zonder signature
pi_28769404
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Mirage het volgende:
sterkte in ieder geval !

en uitzieken hoor.
Extremistisch gematigd.
pi_28769456
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Mirage het volgende:
sterkte in ieder geval !

en uitzieken hoor.
Dank je!
En nu ga ik echt down!
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:35:52 #32
108367 Gallorini
über alles..
pi_28769528
Bij mijn vorige baas waar ik 4 jaar heb gewerkt was ik nooit ziek. Ik heb me daar 1 keer ziek gemeld, gingen ze gelijk lopen zeiken dat het zo druk was met balanzen en dat het eigenlijk niet kon. Blablabla, sterf dan, dacht ik
Hoi mam..
pi_28769530
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:29 schreef Ericjuh het volgende:
ik ken dat probleem ook..

een jaar geleden ben ik voor een lange tijd (1 jaar) ziek geweest.. in het begin van de tijd dat ik ziek werd was het wisselend. ene keer kon ik werken andere keer niet.. daarom had ik binnen 2 weken me 3 x ziek gemeld.. toen ik in de 3de week weer ziek was drufde ik zowat niet te bellen.. want ik was al bang voor reacties van baas.. (de laatste keer dat ik daarvoor belde kreeg ik te horen van de baas dat ik alweer ziek was en of ik zwanger was... nahh dat zijn de leuke reacties.. toen heb ik 1 dag nog lopen werken dat ik volgens mij echt (koorts enz) ziek was.. en daarna was ik het zat!! toen heb ik me ziek gemeld en ben er zowat 3kwart jaar niet geweest.. ook al ging het tijden beter met mij.. kad op geven moment dat ik 2 weken thuis liep dat het goed met mij ging.. en daar krijg je natuurlijk ook weer schuldgevoel van...

maar goed.. zal ook wel aan de baas liggen.. want toen ik me beter melde (na een jaar) wou hij gelijk al dat ik een hele dag kwam werken (wat ik natuurlijk niet wou) en die dag deed hij ook net of er nix aan de hand was!
Erg foute manier van handelen.

Mijn man heeft bijna 9 maand geleden zijn voet verbrijzeld.
Hij heeft inmiddels 2 operaties achter de rug en er zit nog een 3e aan te komen.
Hij heeft 10 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Die 10 dagen heeft hij natuurlijk niet kunnen werken.
Hij wilde 2 dagen na zijn ziekenhuis ontslag al weer aan het werk gaan. ( en hij zat in een rolstoel ! in het begin)
Zijn baas heeft hem gezegd dat ze rekening hadden gehouden met een paar dagen extra en hij eerst even bij moest tanken. En voor als hij weer zou komen hadden ze een auto geregeld die hem zou halen en brengen voor zo lang als nodig.
Na een paar dagen is hij aan de slag gegaan.
En hij doet het wat dat betreft met plezier.

Dit is een veel beter stimulans.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28769863
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:35 schreef Mirage het volgende:

En hij doet het wat dat betreft met plezier.

Dit is een veel beter stimulans.
ik werk dan wel partime en ze hebben bij ons een beleid dat heet "werken en niet zeuren"..

daarom is de schik van het werk nadat ik weer ging werken er ook gauw af.. ben nu ook aan het zoeken naar ander werk
Dit keer zonder signature
pi_28770997
Als ik me ziek voor school meld is het gewoon ok
ben nog nooit ziek geweest op mijn werk.
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:21:40 #36
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_28771200
Kijk dat bedoel ik nou.....
Ideeën om m'n werk af te bellen...
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:34:31 #37
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_28771584
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ziek zijn ha!! daar heb ik geen tijd voor! aangezien ik een 0 urencontract hebt van rond de 40 a 50 uur!

geloof me als je niet doorbetaald krijgt als je ziek bent voel je je een stuk minder ziek ....
ziek = ziek.

als ik me ziek meld, dan ben ik het ook echt. Laat de arbo maar komen om te controleren zou ik zeggen. Kun je anders zelf niet de arbo bellen om te vragen wanneer ze langskomen?
pi_28771605
Hier speelt hetzelfde probleem als met "hard werken". Mensen raken eraan gewend dat jij de idioot bent die nooit ziek is en ten tijden dat anderen ziek zijn al het werk opknapt. Ik ben ook vrijwel nooit ziek en ik doe altijd mijn werk. Geef je dan een keer aan dat je het te druk hebt voor andermans werk of ben je een keer echt ziek, dan krijg je de wind van voren.

Wat ik tegenwoordig doe is me spiegelen aan mijn collega's. Ik ben expres bij benadering even vaak afwezig door "ziekte" als mijn collega's en ik doe precies evenvaak het werk van een zieke collega als zij dat van mij doen als ik weg ben. Niks dus.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')