eej fish,quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:47 schreef Fisher het volgende:
hee babba
je moet je stuurprogramma opnieuw installeren van je mp3speler.. die staat op de installatie cd
XP ja, jep zo is het precies... volgens mij had ik dat hier boven al gezegd dat hij het soort hardware niet heeft herkend... maar ja kan dus nergens zo'n *.inf file vinden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef CyFanate het volgende:
Welke Windows heb je? Als je XP hebt, zou die hem automatisch moeten pakken. Als die hem niet pakt, is er iets mis met de speler. Waarschijnlijk geeft hij aan dat hij een apparaat heeft gevonden, niet wat voor soorrt apparaat.
speler doet het zelf nog perfect, kan er alleen geen nieuwe nummers opzetten, of eraf halen.. als de usb kabel niet goed zou zijn zou ie toch helemaal niks "zien" maar kan het altijd proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef CyFanate het volgende:
Dit houdt in dat er een fout op je mp3 speler zit of een verneukte usb kabel. probeer eerst een andere usb kabel. Hoogstwaarschijnlijk verhelpt dit niet het probleem. Als het inderdaad niet verholpen is, dan heb ik een volgende vraag voor je: Doet de speler het zelf nog wel? Of loopt ie te klagen?
dan is dus de interface met de pc naar de eeuwige jachtvelden. want afspelen doet ie perfect. alleen wordt een beetje gek van altijd zelfde nummers te luisteren naar verloop van tijdquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef Faceoff het volgende:
Mijn pc blaat ook wel eens dat hij neit de juiste stuurprogramma's kan installeren vervolgend doet de stok het wel.
Ik denk idd dat je je spelertje dan naar de mallemoeren is. Want als XP de drier niet automatisch vind dat is dat wel erg vaag.
waarom zou die em wel herkennen als er niks qua gegevens is veranderd op deze pc?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Faceoff het volgende:
andere pc?
tja... zou ik ook nog kunnen proberen inderdaad...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef Faceoff het volgende:
mja weet ik niet, maar als hij het daar wel doet weet je iig dat het niet aan de mp3 speler ligt
als ik em laat zoeken naar stuurprogramma en als zoeklocatie inhoud van cd aangeef vindt ie niks. dus blijkbaar niet :squote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is een apparaat dat gezien wordt, waarschijnlijk een usb-hub oid...
Misschien dat je daar een driver voor hebt op de cd van je mobo ?
ja heb gister ook al nieuwe firmware gedownload... maar zal nog even kijken hoe het op moet... die muziek ken ik nu toch uit mn hasses dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef CyFanate het volgende:
Dat is inderdaad het probleem niet. Dat hij alles nog wel afspeelt kan, al is het wel vaag.
Dit klinkt mij in de oren als een verneukte firmware. Kijk even op de site van philips of in je handleiding hoe je de firmware moet herstellen. Kans bestaat dat je daardoor al je gegevens kwijtraakt.
ik zal ff fabrieksinstellingen gaan instellen inderdaad, lees nu net het stukje van firmware op hun site... staat precies hetzelfde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:58 schreef CyFanate het volgende:
Nou, je zal waarschijnlijk hem niet via de pc kunnen uploaden. Standaard staat er een herstel-versie op je speler zelf. Dat herstelmenu moet je op een of andere manier kunnen bereiken. Dat staat als het goed is in je handleiding. Vervolgens heb je de oude versie. Daarna kun je de nieuwste erop zetten
bijna weer happie, hij doet nu nog niks meer of minder dus tja... vraag me eigenlijk af of het terugzetten van de fabrieksinstellingen meer heeft opgeleverd dan alleen veranderen van de taal in het displayquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:06 schreef Faceoff het volgende:
Babba weer happie!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |