Grappige van WoP is dat je in een realtime-wereldje rondvaart. En kneusjes met rotbootjes de diepte in kunt laten gaan ... altijd leuk hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef babba_ het volgende:
anno 1602 is ook leuk btw! lijkt wel wat op dat world of pirates op eerste gezicht.
Gratis? Voor 10 dagen ja, daarna moet je 20 euro dokken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:07 schreef MaxPowered het volgende:
Ben gisteren tegen de freeware-game World of Pirates gespeeld!
Een multiplayer game in de stijl van Pirates!Gold. (GRATIS!)
Megavet! www.worldofpirates.com
Zien is zin in spelenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:04 schreef Komakie het volgende:
Rollercoaster Tycoon!!!
Er is geen spel dat ik zo vaak gespeeld heb als dat
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Snarf het volgende:
Transport Tycoon Deluxe met OpenTTD!
Abandonwarez is helemaal niet illegaal. Dat zijn gewoon oude versies van games die kostenloos beschikbaar worden gesteld voor iedereen. Zoals op - link verwijderd -quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef Tain het volgende:
Abandonwarez zijn niet gewenst, dus paar berichten geedit
Die is gemaakt, maar deze is hopeloos mislukt vanwege veroudered graphics en "slechte" gameplay. Transport Giant is er ook nog, maar deze heeft niet de feel die transport tycoon had en is daarom nooit van de grond gekomen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:18 schreef sk888er het volgende:
transport tycoon dx met 100 meter bovenaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan de hele railroad tycoon serie![]()
![]()
Kunnen we trouwens geen actie voeren dat ze een nieuwe versie ervan maken, want volgens mij vinden veel mensen dit een goede game![]()
Is die ook uitgekomen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Die is gemaakt, maar deze is hopeloos mislukt vanwege veroudered graphics en "slechte" gameplay. Transport Giant is er ook nog, maar deze heeft niet de feel die transport tycoon had en is daarom nooit van de grond gekomen.
ja, maar ik ben de naam kwijt.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:01 schreef sk888er het volgende:
[..]
Is die ook uitgekomen?
en transport tycoon vind ik echt een zeik game....
LOCOMOTION!#@#! Zo heet ie!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:05 schreef existenz het volgende:
[..]
ja, maar ik ben de naam kwijt.....
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:50 schreef DaMayan het volgende:
Railroad Tycoon, (de eerste dus, van de legendarische Sid Meyer)
[afbeelding]
en natuuuurrrlijk transport tycoon.
Rdx is echt gaaf.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:19 schreef Lemmeb het volgende:
Railroad Tycoon deluxe. De allereerste dus, in hogere resolutie. Beter en leuker bestaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |