abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:33:48 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28810884
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:18 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Met 'makkelijk' bedoel ik dat het volgens mij in realiteit een stuk gecompliceerder in elkaar steekt dan ik uit je post kon opmaken.
volgens mij bedoelen we hetzelfde, maar dan gezien vanuit het andere oogpunt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28810891
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat jij als 'makkelijk' ziet is de ondermijning van mijn gevoel. we zullen zien. al hoop ik altijd op het beste en de meest geweldloze overgang.
Je moet ook niet vergeten dat het wel juist Marokkaanse jongeren zijn die het hardst botsen omdat ze het hardst proberen er toch bij te horen. Ze vinden het leuker in 'Nederlandse' gelegenheden dan in 'Marokkaanse' gelegenheden. Daarin zijn ze meer geïntegreerd dan vel andere bevolkingsgroepen.
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2005 @ 20:37:35 #153
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28810981
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja en ? Waarom zou het ons interesseren als deze figuur nooit meer in zijn leven iemand anders spreekt dan z'n God?
Zijn hele detentie onder zwaar regime zitten en daarna weer vrijkomen lijkt mij zeer onwenselijk.
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:42:13 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28811092
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

Je moet ook niet vergeten dat het wel juist Marokkaanse jongeren zijn die het hardst botsen omdat ze het hardst proberen er toch bij te horen. Ze vinden het leuker in 'Nederlandse' gelegenheden dan in 'Marokkaanse' gelegenheden. Daarin zijn ze meer geïntegreerd dan vel andere bevolkingsgroepen.
vergeet ook niet dat ik het had over een jongerencultuur waarvan ik zie dat ze tussen wal (marokko en hun vader) en schip (nederland en hun gekut) vallen. iets waar we dus best aandacht aan mogen besteden. met een omweg is altijd het beste is mijn ervaring. nooit te direct.

ik wil dit heel graag geloven, maar alleen met 100% garantie dat de marokkaanse gemeenschap meer gaat doen om hun eigen nest schoon te maken van elementen die soms verder te gaan dan onze democratie breed is.

we (autoriteiten en autochtonen) kunnen het niet meer alleen oplossen, daar hebben we de zekerheid van mensen die het hier wel prettig vinden voor nodig.

(ael is een redelijk voorbeeld)
pi_28811208
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zijn hele detentie onder zwaar regime zitten en daarna weer vrijkomen lijkt mij zeer onwenselijk.
Met levenslang is er geen 'daarna vrij komen'.
pi_28811268
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vergeet ook niet dat ik het had over een jongerencultuur waarvan ik zie dat ze tussen wal (marokko en hun vader) en schip (nederland en hun gekut) vallen. iets waar we dus best aandacht aan mogen besteden. met een omweg is altijd het beste is mijn ervaring. nooit te direct.

ik wil dit heel graag geloven, maar alleen met 100% garantie dat de marokkaanse gemeenschap meer gaat doen om hun eigen nest schoon te maken van elementen die soms verder te gaan dan onze democratie breed is.

we (autoriteiten en autochtonen) kunnen het niet meer alleen oplossen, daar hebben we de zekerheid van mensen die het hier wel prettig vinden voor nodig.

(ael is een redelijk voorbeeld)
Ja, met dien verstande dat we van NIEMAND meer mogen accepteren dat ze ons gaan lopen vertellen WAAROM terroristen doen wat ze doen. Ik wil helemaal niet weten wat mensen als Bouyeri of die misdadigers van London vorige week drijft, ik wil dat ze ophouden met moorden.
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:49:18 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28811291
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef Loedertje het volgende:

[..]

jij kent de uitspraak al? 20 jaar zonder tbs?
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2005 @ 20:56:54 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28811480
Jij kent veel zaken waarin de eis levenslang ook daadwerkelijk levenslang is?

pi_28811604
De man is aangeklaagd voor één moord, twee pogingen tot moord en het hinderen van een kamerlid bij het uitvoeren van haar taken. Daarnaast heeft hij zich niet verdedigd maar met zijn slotwoorden wel aangegeven dat hij geen berouw toont over zijn daden. Dan moet je wel een heel lieve rechter hebben die geen levenslang oplegt. En als het eenmaal is opgelegd zit je tot het moment dat je laatste adem je lijf verlaat in een gevangenis.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 21:10:11 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28811837
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef HiZ het volgende:
En als het eenmaal is opgelegd zit je tot het moment dat je laatste adem je lijf verlaat in een gevangenis.
In afzonderlijke detentie, zonder dat je op exteremistische site's je slap gelul kan plaatsen.

We gaan het eindelijk begrijpen... reeele strafmaten
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:13:34 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28811927
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:56 schreef Loedertje het volgende:
Jij kent veel zaken waarin de eis levenslang ook daadwerkelijk levenslang is?

niet veel. op dit moment zit er geloof ik een paar tiental op die basis vast daarvoor. levenslang kan je alleen opheffen door gratie, maar ik denk niet dat bij de troonsovergang van alexander op beatrix die zielige fuck loser mohammed bouyeri gratie zal krijgen. dan is het oorlog in nl.

nu nog maar ff afwachten of rechters een oorlog willen door anders dan het om te beslissen. maar dat zal wel niet gezien meneer b zijn voortgang zelf.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 05:58:40 #162
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28821260

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:04:38 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28824638
pi_28825853
Hoe zit het eigenlijk met de uitkering die Mo Bee geniet?
Houdt hij die eigenlijk in het gevang? of ueberhaupt gevangenen?
En zo ja zouden ze dat in dit geval niet eens stop moeten zetten, meneer erkent onze rechtstaat niet, moet hij ook geen geld willen ontvangen van diezelfde rechtstaat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:50:02 #165
49894 POLL
Pathetisch
pi_28825966
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
En zo ja zouden ze dat in dit geval niet eens stop moeten zetten, meneer erkent onze rechtstaat niet, moet hij ook geen geld willen ontvangen van diezelfde rechtstaat.
Dat zou wel selectief zijn. Hij is wel veroordeelt door onze rechtstaat. Maar je zou het hem voor kunnen leggen ja. Als je hem zo wilt "pakken".

Ikzelf zou in al zijn eten varkensvlees verwerken, de hele dag interviews met Theo van Gogh in zijn cel uitzenden en al het wc-papier laten bedrukken met teksten van de koran.
The Black Knight always triumphs!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:56:38 #166
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28826148
quote:
Dat is iets uit de privésfeer, ik vind het zeer afkeurenswaardig dat je dit vraagt en tevens onfatsoenlijk.
quote:
Meneer erkent onze rechtstaat niet, moet hij ook geen geld willen ontvangen van diezelfde rechtstaat.
Ok, dus omdat de dader er een rare visie op nahoudt moeten we hem zijn rechten maar ontnemen, hele rare logica sensueel Milagro

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:59:24 #167
49894 POLL
Pathetisch
pi_28826222
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, dus omdat de dader er een rare visie op nahoudt moeten we hem zijn rechten maar ontnemen, hele rare logica sensueel Milagro

²
Net als het ontnemen van kierecht bedoel je?
The Black Knight always triumphs!
pi_28826453
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef POLL het volgende:

[..]

Dat zou wel selectief zijn. Hij is wel veroordeelt door onze rechtstaat. Maar je zou het hem voor kunnen leggen ja. Als je hem zo wilt "pakken".

Ikzelf zou in al zijn eten varkensvlees verwerken, de hele dag interviews met Theo van Gogh in zijn cel uitzenden en al het wc-papier laten bedrukken met teksten van de koran.
het ontzeggen vh kiesrecht is dat ook, en dat is ook (o.a of met name) om die reden gebeurt (geëist dan )
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:31:39 #169
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28827162
quote:

[..]

Dat is iets uit de privésfeer, ik vind het zeer afkeurenswaardig dat je dit vraagt en tevens onfatsoenlijk.
[..]

²
Clown.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:49:20 #170
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_28827664
quote:

²
Wel weer typerend, de hele Nederlandse wetgeving wordt door M aan z'n laars gelapt, behalve het uitkeringen gedeelte. En als je erna vraagt is dat ploseling prive.
Waar komen die rare schijheilige gebruiken en gedachten bij moslims toch vandaan?
Zo schijnt het verkrachten van vrouwen te mogen als ze geen hoofddoekje dragen, dit is o.a. gebeurt na de aardbeving in marokko. Het drinken van alcohol mag ook nie, behalve als je het in een andere fles stopt (bijv een colafles). zo zijn er meer van die zaken. Wat is dat toch voor een geloof, waarbij ze niet alleen zichzelf maar ook nog Allah proberen te bedriegen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:54:44 #171
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28827807
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Wel weer typerend, de hele Nederlandse wetgeving wordt door M aan z'n laars gelapt, behalve het uitkeringen gedeelte. En als je erna vraagt is dat ploseling prive.
Dat is niet plotseling privé, dat was het al vanaf het begin, hij heeft er trouwens recht op, hij zelf ook aan dit systeem meebetaalt d.m.v. premies toen hij nog wel werkte
quote:
Waar komen die rare schijheilige gebruiken en gedachten bij moslims toch vandaan?
Zo schijnt het verkrachten van vrouwen te mogen als ze geen hoofddoekje dragen, dit is o.a. gebeurt na de aardbeving in marokko.

Dit is natuurlijk onzin. Het zal ongetwijfeld voorkomen, maar dat is niet is wat wordt gepropageerd door de Islam noch wordt toegestaan, het is zelfs verboden. Dus het is een zeer kwalijke zaak dat je geen onderscheid weet te maken tussen een geloof en haar volgelingen
quote:
Het drinken van alcohol mag ook nie, behalve als je het in een andere fles stopt (bijv een colafles). zo zijn er meer van die zaken. Wat is dat toch voor een geloof, waarbij ze niet alleen zichzelf maar ook nog Allah proberen te bedriegen
Drinken van alocohol mag nooit, al stop je het in een luier of in een blik babyvoeding, de mensen die dit toch doen bedriegen alleen zichzelf. Ik hoop dat het nu duidelijk is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:57:54 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28827879
ach wat maakt het ook uit. als je maar vlak voor je dood iets goeds doet, kan je de rest van je leven als barbaar doorbrengen... zoiets was het toch?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:03:31 #173
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28828034
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
ach wat maakt het ook uit. als je maar vlak voor je dood iets goeds doet, kan je de rest van je leven als barbaar doorbrengen... zoiets was het toch?
Yeps, gewoon jezelf opblazen in een bus vol ongelovigen en je hebt je hele leven in 1 klap ( ) weer goed gemaakt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 13:04:19 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28828052
quote:
Houdt hij die eigenlijk in het gevang?
Neen.
pi_28828124
quote:
Houdt hij die eigenlijk in het gevang? of ueberhaupt gevangenen?
Ligt er een beetje aan wat voor uitkering het is. Bijna alle uitkeringen worden inmiddels beëindigd als iemand in detentie is. En Bouyeri lijkt met niet een van de uitzonderingscategorieën (AOW of voorbereiding op terugkeer in samenleving).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')