abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 21:07:15 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_29122661
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:05 schreef milagro het volgende:
juigend
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29122672
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:05 schreef milagro het volgende:

[..]

kunnen wij op onze beurt juigend de straat op
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29122895
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:07 schreef speknek het volgende:

[..]

.
pure emotie, Speknek
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29123909
Nou, de straat ga ik voor Mohammerd B niet op maar een gevoel van vreugde dat het recht heeft gezegenvierd zal het me wel geven.Uiteindelijk zijn er alleen maar verliezers en had het niet nodig geweest.
pi_29123995
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Skwish het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Velen dachten ook dat Volkert van der Graaf gewoon levenslang zou krijgen maar die kwam er met veel minder van af. Zal me niks verbazen dat Mohammed B er gewoon met 20 jaar er van af komt ondanks dat ie heeft gezegt dat ie het gewoon weer zou doen als het moest.
Naast de moord op van Gogh heeft Mohammed B ook Ayaan.h.Alie bedreigd en daarmee haar het werken onmogelijk gemaakt en daarbij heeft hij gericht op agenten geschoten om te doden. Dat heeft Volkert niet gedaan.
pi_29124133
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef Skwish het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Velen dachten ook dat Volkert van der Graaf gewoon levenslang zou krijgen maar die kwam er met veel minder van af.
Volkert v/d G. heeft ook niets gedaan waar je levenslang voor kunt krijgen. Dat is in dit geval anders.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:51:00 #282
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29126351
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:49 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Volkert v/d G. heeft ook niets gedaan waar je levenslang voor kunt krijgen. Dat is in dit geval anders.
voor moord KUN je levenslang krijgen. en gezien de motieven en gevolgen had hij dat naar mijn idee ook zeker moeten krijgen. maar eigenlijk vind ik ook dat moord per definitie met levenslang bestraft moet worden, maar dat er verzachtende omstandigheden zijn (als je dochter verkracht is door die persoon of iets dergelijks)

als mohammed geen levenslang krijgt morgen, dan vraag ik me wel serieus af wat je dan wel moet doen als terrorist zijnde om levenslang te krijgen.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  maandag 25 juli 2005 @ 23:40:46 #283
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29128224
quote:
maar dat er verzachtende omstandigheden zijn (als je dochter verkracht is door die persoon of iets dergelijks)
Dus de rechter moet het toejuichen als iemand voor eigen rechter gaat spelen?
pi_29128396
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:40 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

dat zegt hij toch helemaal niet?

een rechter neemt in bepaalde gevallen wel degelijk verzachtende omstandigheden mee, hetgeen soms in de strafmaat tot uitdrukking komt.
  maandag 25 juli 2005 @ 23:46:25 #285
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29128428
quote:

[..]

nee, maar een normale burger vermoorden is erger dan het vermoorden van een crimineel. (we hebben het natuurlijk wel over de verkrachter die veroordeeld is tot 240 uur taakstraf

edit:
zie bijvoorbeeld die rotterdamse groepsverkrachtingen. er worden wel 2 hele jaren gevangenisstraf geeist. als een vader, alsnog recht doende, die verkrachters na het uit de gevangenis komen vermoordt, dan is dat mijns inziens een reden voor strafvermindering.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29134801
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:11 schreef Frances het volgende:
Komt de uitspraak morgen ook op tv? Weet iemand dat?
http://www.surfnet-tv.nl/streamgate70.asx (Journal 24)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_29134922
quote:

[..]

Hij wordt nog steeds bestraft hoor, weinig juichends aan..
Yeah baby Yeah!
pi_29135352
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dahag Mo

Opgelost, slotje!!!!!!!!
pi_29135469

In hoger beroep is hij naar mijn mening ook kansloos....

"watch your back when picking up the soap..."
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:29:03 #290
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_29135471
Levenslang

Viel ook wel te verwachten, maar eigenlijk hadden ze hem ontoerekeningsvatbaar moeten verklaren en af moeten spreken dat ie de rest van z'n leven onder behandeling in een TBS kliniek zou moeten zitten zonder verlofregeling.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:29:36 #291
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29135479
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:23 schreef milagro het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dahag Mo

Opgelost, slotje!!!!!!!!
Ok. .
pi_29135671
AD.nl

25-07-2005

Wilders schrijft brief aan Mohammed B.
Door Bas van Sluis

Tweede-Kamerlid Geert Wilders heeft een open brief geschreven aan Mohammed B. Hij publiceert die vandaag in het Algemeen Dagblad.
Het Kamerlid reageert op verzoek van deze krant op de dreigbrief die Mohammed B. begin 2004 aan Wilders schreef

quote:
OPEN BRIEF aan Mohammed B.

'Jullie waanzin zal het nooit winnen'
,,Jij hebt mij enige tijd geleden een open brief gestuurd onder de naam Saifu Deen alMuwahhied. In die brief die je in naam van 'Allah de Barmhartige, de Genadevolle' begint, zeg je dat je me haat en spreek je over mijn vernietiging.

,,Je hoopt dat 'de vlag van de Tawheed' ook op mijn zetel zal wapperen. Terloops roep je Allah ook nog op mij te vernietigen. De aanleiding was - zo schrijf je zelf - mijn voorstel om radicale imams hun vergunning en nationaliteit af te pakken en terug te sturen naar hun land van herkomst.

,,Ik wil ervoor waken eraan bij te dragen een symbool van je te maken, want dat verdien je niet, hoe graag je ook de martelaar zou willen spelen. Je bent een gevaarlijke man die - zo is gebleken - tot de ergste dingen in staat is. Maar ook je miezerigheid kent geen grenzen; het gebruik van geweld is altijd een teken van onmacht en zwakte.

,,Ik heb je brief aan mij de afgelopen maanden verschillende keren gelezen en op me laten inwerken. Het is immers nogal wat, hetgeen je over mij schrijft en me in naam van Allah en de islam allemaal toewenst.

,,Maar ik zie in je brief alleen maar blinde haat voor alles en iedereen die anders denkt dan jij met je islamo-fascistische opvattingen. Zoals jij het in je open brief aan mij verwoordt kent de idiotie van Allah, Mohammed en de islam geen grenzen. Mensen zoals jij tonen aan dat de islam, zoals jij die voorstaat, een groot gevaar voor de samenleving is. Gelukkig zijn er echter ook vele moslims die alles wat jij vertegenwoordigt net als ik hartgrondig verafschuwen.

,,Vandaag wordt recht gesproken over de laffe en barbaarse moord op Theo van Gogh. De rechter zal vandaag bepalen of je schuldig bent. Ik ga daar niet over. Maar als de rechter je schuldig verklaart dan hoop ik van ganser harte dat je de zwaarste straf zal krijgen die ons rechtssysteem kent. De samenleving dient tegen mensen zoals jij te worden beschermd. Datzelfde geldt voor de islam zoals jij die voorstaat.

,,Ik hecht er ten slotte erg aan je te vertellen dat ik me nooit heb en nooit zal laten beïnvloeden door dreigementen van wie dan ook. Dus ook niet door die van jou en andere radicale moslims. Jullie waanzin zal het nooit winnen.

,,De dreigementen motiveren me alleen maar meer om op te komen voor onze democratische rechtstaat en een Nederlandse samenleving die niet gebaseerd is op radicalisme, haat en geweld.

Ik zal met alle democratische en parlementaire middelen die ik heb en met nog meer overtuiging dan ik al had, blijven vechten tegen de extremistische radicale islam. Tegen laffe mensen zoals jij en tegen het verderfelijke gedachtegoed waar jij voor staat.''

Geert Wilders
pi_29136809
Deze brief zal door zijn bashers ongetwijfeld voor verkiezingsretoriek worden aangezien, terwijl hij gewoon een punt heeft.
Yeah baby Yeah!
pi_29136903
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Elgigante het volgende:
Deze brief zal door zijn bashers ongetwijfeld voor verkiezingsretoriek worden aangezien, terwijl hij gewoon een punt heeft.
ach ja, ik vind dat wel humor, die bashers, zo als ze met de man bezig zijn
loep in de hand, zout en slakken op zak, weegschaaltje paraat, en maar ... terwijl negeren toch zo veel
makkelijker zou zijn, gezonder ook.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:47:56 #295
126024 Mohammed_B
Toerekeningsvatbaar.
pi_29138325
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Elgigante het volgende:
Alles aan Wilders is gewoon kut.
pi_29138501
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:47 schreef Mohammed_B het volgende:

[..]

Ben jij niet net veroordeeld?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:01:07 #297
126024 Mohammed_B
Toerekeningsvatbaar.
pi_29138694
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ben jij niet net veroordeeld?
Alsof ze hier geen PC's hebben.
pi_29138761
Ach, ik ben het wel eens met Wilders (eerste keer zo ongeveer! Het is een wonder ) maar die brief is nou niet bepaald verrassend te noemen.
pi_29138847
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef yootje het volgende:
Ach, ik ben het wel eens met Wilders (eerste keer zo ongeveer! Het is een wonder ) maar die brief is nou niet bepaald verrassend te noemen.
Ik had er wel meer van verwacht eik.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29138857
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:47 schreef Mohammed_B het volgende:

[..]

Bedankt voor je heldere uitleg, vooralsnog spreekt hij in betere termen dan jouw benamingen...
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')