dat kun je voor zover ik weet instellen als je op vakantie gaat:P heb je het toch zelf fout gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef Djekko het volgende:
is er al iets tegen de fout dat er niet gewisseld wordt als je op vakantie gaat tijdens een wedstrijd? Tis het eind van het seizoen, en had geen zin om de wedstrijd meer af te spelen omdat er toch niks meer op het spel staat. Ging ik dus op vakantie tijdens de wedstrijd, maar na 10 minuten raakte mijn keeper geblesseerdEn er werd niet gewisseld
Uitslag: 14-0
Gastquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Na penalty's
Screen komt zo.
Moet tegen PSV, heb dus europees voetbal normaal gesproken![]()
Ehhmm, welke optie dan precies?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
dat kun je voor zover ik weet instellen als je op vakantie gaat:P heb je het toch zelf fout gedaan.![]()
En ze kosten me ook geen zakquote:
Ehh ohjaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Na penalty's
Screen komt zo.
Moet tegen PSV, heb dus europees voetbal normaal gesproken![]()
Als jij met dordrecht CL haalt binnen 3 seizoenen is dat ook niet echt realitisch hequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:36 schreef SimK het volgende:
[..]
Leuk dat ze komen, daar niet van. Maar echt realistisch is het niet![]()
Heb je een puntquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:01 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Als jij met dordrecht CL haalt binnen 3 seizoenen is dat ook niet echt realitisch he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |