abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29007633
Dat is vervelend.
Ik verleng altijd direct alle contracten aan het begin van het seizoen
Maar bij AS Roma heb je wel wat meer geld
pi_29007711
Mja, foutje van mijn kant. En nu ze allemaal in de belangstelling staan omdat we goed voetballen raak ik ze zeker kwijt.

muahaha! bevaart verkocht aan sparta voor 475, zn contract loopt af en hij gaat er pas aan het einde van het seizoen heen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_29007785
Anders verkoop je 1 speler voor redelijk veel geld.
En dan heb je geld voor de contracten ?
pi_29007876
Nee, want dan gaat de helft weer naar de schulden .

Maargoed mocht ik promoveren krijg ik geld, mocht ik blijven hangen word het veel huren gok ik.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_29008072
Hoe doe je het in de competitie ?

Dan hoop ik voor je dat je promoveert
pi_29008158
gedeeld 3e, op 3 punten achterstand op #1.

Heb al een periodetitel gewonnen.
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:56:05 #182
53760 Silverado
Da Animator
pi_29008480
Na een zeer slechte start met Celta (4 wedstrijden verloren) sta ik na 12 wedstrijden keurig 2de. Ben niet onder de indruk van mijn spitsen, dus daarom komen 15 december Adu en Ruben Navarro mijn team versterken! Ben alleen nog op zoek naar een goede keeper. Lastuvka en Pletikosa bleven liever in Oekranië..
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_29008891
Ik zou een routineer halen
pi_29008906
VERDOMME, ook nog 3-1 gewonnen van Feyenoord

Screenie zal ik wel later plaatsen
pi_29008928
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef Superheld het volgende:
gedeeld 3e, op 3 punten achterstand op #1.

Heb al een periodetitel gewonnen.
Ik na 7 wedstrijden op 1

6 gewonnen en 1 verloren.

In de CL naar de 2de ronde.

Cassano , Totti en Montella zijn mijn sterkhouders
pi_29008943
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Superheld het volgende:

Amstel Cup winnen !
Dan krijg je ook veel centjes en kun je Europa in
pi_29008965
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Superheld het volgende:

Dordrecht in Europa
pi_29008966
Ik wilde FM gaan editen, maar ik heb geen idee welk bestand ik moet openen als ik de editor heb opgestart? Iemand enig idee??
pi_29008989
Halve finale AZ thuis.
750.000 gekregen voor winst op Feyenoord
pi_29009129
pi_29009269
netjes gedaan
pi_29009312
Danke .

Competitie gaat iets minder maargoed, ik heb nog kans via nacompetitie.
pi_29009347
Ik zou alles op de beker zetten
pi_29009362
Doe ik ook
pi_29009447
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:22 schreef Superheld het volgende:
Doe ik ook
Ik ga gewoon voor de competitie.
Daar doe ik het nu ook goed

Ik hoop ook ver in de CL te komen.
Maar dat zal ik niet redden denk ik.
Ben nu wel al naar de 2de ronde maar had een makkelijke poule

Ik ben nu wat centjes aan het verdienen voor wat versterkingen voor het volgende seizoen
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:26:46 #196
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29009491
quote:
Das leuk voor Breinburg

Port Vale liep uit op een drama, die selectie was gewoon een kleuterklasje. Op een gegeven moment was ik zo kwaad dat ik toen uit frustratie de drie best presterende spelers straf heb gegeven voor 'Poor performance'. Ook in de media kregen ze er van langs. Nou, niet veel dagen erna lag ik eruit. Precies wat ik wilde

Nu weet ik nog niet zo goed wat ik als nieuwe uitdaging neem. Heeft iemand van jullie een leuke club voor me? Voorlopig pak ik het maar weer op met het 4e seizoen Mvv, die stond nog in m'n savegames. Hele talenvolle selectie, met een regen die ik jullie niet wil onthouden. Post later wel wat screenshots.
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:32:01 #197
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_29009673
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef SimK het volgende:

[..]

Das leuk voor Breinburg

Port Vale liep uit op een drama, die selectie was gewoon een kleuterklasje. Op een gegeven moment was ik zo kwaad dat ik toen uit frustratie de drie best presterende spelers straf heb gegeven voor 'Poor performance'. Ook in de media kregen ze er van langs. Nou, niet veel dagen erna lag ik eruit. Precies wat ik wilde

Nu weet ik nog niet zo goed wat ik als nieuwe uitdaging neem. Heeft iemand van jullie een leuke club voor me? Voorlopig pak ik het maar weer op met het 4e seizoen Mvv, die stond nog in m'n savegames. Hele talenvolle selectie, met een regen die ik jullie niet wil onthouden. Post later wel wat screenshots.
Heb een verdediger op t middenveld lopen maar doordat ik ongepatchd speel krijgen ze een 4. Heb ik dat een wedstrijdje of 3 een 4 laten halen en daarna kritisch zijn over zn optredens. De reactie van de speler was verrassend. kwam ongeveer op het volgende neer: Ik weet dat ik slecht gespeeld heb maar ik hoop dat de trainer vertrouwen in mij houd. Daarna weer in de verdediging gezet en ik kon niet meer stuk bij die gast stond opeens bij zn favo personeel 2 weken later vrije transfer gegeven omdat t een kutspeler was
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_29009724
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Heb een verdediger op t middenveld lopen maar doordat ik ongepatchd speel krijgen ze een 4. Heb ik dat een wedstrijdje of 3 een 4 laten halen en daarna kritisch zijn over zn optredens. De reactie van de speler was verrassend. kwam ongeveer op het volgende neer: Ik weet dat ik slecht gespeeld heb maar ik hoop dat de trainer vertrouwen in mij houd. Daarna weer in de verdediging gezet en ik kon niet meer stuk bij die gast stond opeens bij zn favo personeel 2 weken later vrije transfer gegeven omdat t een kutspeler was
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:57:37 #199
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29010612
is er al iets tegen de fout dat er niet gewisseld wordt als je op vakantie gaat tijdens een wedstrijd? Tis het eind van het seizoen, en had geen zin om de wedstrijd meer af te spelen omdat er toch niks meer op het spel staat. Ging ik dus op vakantie tijdens de wedstrijd, maar na 10 minuten raakte mijn keeper geblesseerd En er werd niet gewisseld Uitslag: 14-0
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29011008
FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!
Na penalty's

Screen komt zo.

Moet tegen PSV, heb dus europees voetbal normaal gesproken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')