Ik na 7 wedstrijden op 1quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef Superheld het volgende:
gedeeld 3e, op 3 punten achterstand op #1.![]()
Heb al een periodetitel gewonnen.
Amstel Cup winnen !quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Superheld het volgende:
VERDOMME, ook nog 3-1 gewonnen van Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
Screenie zal ik wel later plaatsen![]()
Dordrecht in Europaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Superheld het volgende:
VERDOMME, ook nog 3-1 gewonnen van Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
Screenie zal ik wel later plaatsen![]()
Ik ga gewoon voor de competitie.quote:
Das leuk voor Breinburgquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:15 schreef Superheld het volgende:
[[url=http://img326.imageshack.us/img326/4989/screen12gu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb een verdediger op t middenveld lopen maar doordat ik ongepatchd speel krijgen ze een 4. Heb ik dat een wedstrijdje of 3 een 4 laten halen en daarna kritisch zijn over zn optredens. De reactie van de speler was verrassend. kwam ongeveer op het volgende neer: Ik weet dat ik slecht gespeeld heb maar ik hoop dat de trainer vertrouwen in mij houd. Daarna weer in de verdediging gezet en ik kon niet meer stuk bij die gast stond opeens bij zn favo personeelquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef SimK het volgende:
[..]
Das leuk voor Breinburg![]()
Port Vale liep uit op een drama, die selectie was gewoon een kleuterklasje. Op een gegeven moment was ik zo kwaad dat ik toen uit frustratie de drie best presterende spelers straf heb gegeven voor 'Poor performance'. Ook in de media kregen ze er van langs. Nou, niet veel dagen erna lag ik eruit. Precies wat ik wilde![]()
Nu weet ik nog niet zo goed wat ik als nieuwe uitdaging neem. Heeft iemand van jullie een leuke club voor me? Voorlopig pak ik het maar weer op met het 4e seizoen Mvv, die stond nog in m'n savegames. Hele talenvolle selectie, met een regen die ik jullie niet wil onthouden. Post later wel wat screenshots.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Heb een verdediger op t middenveld lopen maar doordat ik ongepatchd speel krijgen ze een 4. Heb ik dat een wedstrijdje of 3 een 4 laten halen en daarna kritisch zijn over zn optredens. De reactie van de speler was verrassend. kwam ongeveer op het volgende neer: Ik weet dat ik slecht gespeeld heb maar ik hoop dat de trainer vertrouwen in mij houd. Daarna weer in de verdediging gezet en ik kon niet meer stuk bij die gast stond opeens bij zn favo personeel2 weken later vrije transfer gegeven omdat t een kutspeler was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |