abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:40:15 #151
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28979973
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

Ik vond het niet zo leuk bij emmen dus ik heb deze site gebruikt om een nieuwe club te kiezen en ik moet dus naar chili en met "O Higgins" in de First Division B gaan spelen!! wens me succes:P
Succes. Ik wilde ook voor Chili gaan voor een volgende game. Alle info over de chileense competitie is dus welkom. Nu nog besluiten of ik voor een game in Chili of Peru ga of dat ik toch maar voor Canvey Island (Conference) ga.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28980014
Heb het spel net maar hoe kan je scouts naar een bepaald land of continent sturen.
pi_28980030
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:

[..]

4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?
Jup, wel 2 van de mc's (buitenste) laten lopen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28980076
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:41 schreef Darkzell het volgende:
Heb het spel net maar hoe kan je scouts naar een bepaald land of continent sturen.
Manager>Player search> scouting> Assign>New search
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:44:09 #155
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28980088
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef Superheld het volgende:

[..]

Jup, wel 2 van de mc's (buitenste) laten lopen.
Naar amc? of naar de zijkanten?
A.M.A.B
pi_28980115
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:44 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Naar amc? of naar de zijkanten?
Zijkanten
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:46:59 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28980165
Maak anders een printscreentje

Ik hou gewoon vast aan 4-4-2, ik kwam altijd in de knoop met wie ik nu moest aankopen voor de AMC posities toen ik 4-2-3-1 ging spelen (wat ik bij Ajax met succes deed). Velen presteerden gewoon niet. En ik had toch vaak behoefte aan een extra spits.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:51:12 #158
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28980275
Met alle clubs is bij mij nog steeds 442 aanvallend het beste systeem gebleken zowel top als degradatie clubs
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:55:42 #159
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28980402
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:

[..]

4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?
Ik speel met een soortgelijke tactiek, maar dan veel defensiever.

Ik speel alleen 4-1-3-1-1.

4 Verdedigers op lijn
1 DMC
1 ML (type Geremi)
1 MC (of een DMC ligt aan de tegenstander)
1 AMR (echte winger)
1 AMC achter de spits in een vrije rol
1 diepe spits

1 thuiswedstrijden gebruik ik een spits om de ballen vast te houden en erachter een goede AMC of een andere snelle spits
Uit speel ik met 1 snelle spits op de counter.

Ik heb de taktiek in eerste instantie gemaakt aan de hand van de spelers die ik had in mijn Morton-game. Ik gebruik hem nu ook voor Boro omdat ik daar nog aan het bouwen aan een goed team.

Met Hull gebruik ik een 4-4-2-variant met aangepaste instructies.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28980440
Leuk, 4e ronde beker Ajax thuis .
pi_28983767
Ik ben uiteindelijk makkelijk kampioen geworden met Napoli in de Serie C1/B, en mag in de finale van de Serie C beker aantreden tegen de ploeg die in de Seri C1/A in de laatste ronde kampioen werd: Lucchese. Later zal ik een uitgebreider verslag geven.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:24:25 #162
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28988313
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:59 schreef Superheld het volgende:
Jezus 7-0 geworden waarvan 3 penalty's
Sta nu 1e, moet de periode titel wel pakken.
Hele mooie uitslag.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:38:57 #163
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28988909
Voorbereidingen oefenwedstrijden 2004-2005

Wald-Michelbach - Ajax 0-8
Wesley Sonck (3x), Wesley Sneijder (2x), Ryan Babel, Yannis Anastasiou, Tomas Gálasek

---

Greuther Fürth - Ajax 0-1
Wesley Sonck

---

Ajax - Bolton 0-0

---

Beveren - Ajax 0-2
Mauro Rosales, Daniël de Ridder

---
AMSTERDAM TOURNAMENT

Ajax - Zaragoza 3-0 (Halve finale)
Wesley Sonck (2x), Wesley Sneijder

Ajax - Inter 1-0 (Finale)
Yannis Anastasiou
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:45:18 #164
53760 Silverado
Da Animator
pi_28989194
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:01 schreef SimK het volgende:
We zitten nu bijna halverwege seizoen 1 met Port Vale. En het gaat allerminst goed. Ontzettend veel (knullige) tegengoals, te wijten aan slome verdedigers en een onzekere sluitpost. Die keeper is Rody Hoegee. Die houdt werkelijk geen bal tegen, terwijl ik dacht een prima keeper voor noppes in huis te hebben gehaald.

Ik heb me dan ook wel wat versterkt met loandeals. Een van Liverpool(Callum Woods) en een van Man Utd(David Jones). Verder heb ik net JP van Gastel voor de rest van het seizoen gehaald. En we gaan dus nog voor promotie!
Hoegee doet het bij mij meestal wel redelijk!
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:06:11 #165
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28992752
Zo. Na een eenvoudige oefenperiode met alle duels in de knip behalve tegen Bolton is het de eerste serieuze test op komst.

Moet met Ajax in de Johan Cruyff Schaal opnemen tegen FC Utrecht. Met een bijna compleet elftal ga ik er met veel goede hoop op af.

Opstelling Ajax - FC Utrecht

1
2
3
4
      Babel      Sonck    Rosales
  Van der Vaart     Galasek    De Jong
 Maxwell    Escudé    Grygera    Trabelsi
                Lobont

1e helft
Ajax speelt in de eerste helft vrij goed tot uitstekend voetbal. FC Utrecht heeft maar 2 halve kansjes gecreeerd. In de 4e minuut viel Dave van den Bergh al geblesseerd uit na een botsing met Van Der Vaart. In de 17e minuut werd de score opengebroken. Stefaan Tanghe legt Ryan Babel in het strafschopgebied neer en Jan Wegereef vloot voor een strafschop. Ryan Babel SCOORT!!!! 1-0 voor Ajax.

Niet lang daarna kreeg Ajax een topmogelijkheid om de score te verbreken maar Babel schoot op de paal. Wesley Sonck, Ryan Babel en Nigel de Jong kregen allemaal een gele kaart in de eerste 45 minuten.

2e helft
Wesley Sonck is in de rust vervangen voor Nicolae Mitea. Dat betekent dus dat Mitea aan de linkerflank doorschuift, en dat Babel nu in de spits staat.
We zijn nog geen minuut verder in de tweede helft en een super aanval van Ajax belande in het doel van Utrecht! 2-0! Opnieuw Ryan Babel!
Na 74 minuten spelen een aantal wissels. Een uitstekend spelende Rosales verlaat het veld voor Daniël de Ridder. Rosales kreeg een staande ovatie van het publiek met zijn 2 assists op Babel!
FC Utrecht gaat nu puur voor de aanval en wisselt ook nog is. Rajcomar en Di Tomasso gaan ervan af, en Leitoe en Braafheid komen er voor in.
Verder gebeurd er niets meer, paar kansen heen en weer met een paar prachtige reddingen van Lobont en Ponk maar het eindigt 2-0! Ajax wint zijn eerste prijs dit seizoen en de nieuwe manager is blij
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:16:25 #166
53760 Silverado
Da Animator
pi_28995634
Kon het niet laten en ben maar een nieuwe game begonnen. Ditmaal in de Segunda Division met Celta. Promotie moet haalbaar zijn met het team en dat wordt ook meteen mijn hoofddoel. Snel terugkeren op het hoogste niveau!
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_28998994
Fijn.

Begin van de competitie:

Uit PSV en 4 dagen later Uit tegen Feyenoord
pi_29001642
je krijgt ze toch wel op een gegeven moment:P
en ik ben ontslagen bij Higgins uit chili want ik stond niet echt waar ze wilde dat ik stond in de competitie:S dus omdat ik alleen chili had gekozen en ik geen trek had in nog een dompertje daar ben ik opnieuw begonnen met ajax:P daar gaat het wel goed. alleen vind ik dat de spitsen die ajax heeft op het begin niet zo goed zijn dus heb ik rosenberg voor 1 januari 2005 aangetrokken(hijs uitgeleend dus hij komt niet meteen) en ik ben in onderhandeling voor Crespo. ook ben ik nooit echt te spreken over de centrale verdedigers dus heb ik Frankie de Boer gratis gehaald voor 1 seizoen, en ron Vlaar voor de toekomst.
pi_29002109
Ron Vlaar is toch crap in FM2005
pi_29002161
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:05 schreef BobRooney het volgende:
Ron Vlaar is toch crap in FM2005
weet niet ik heb hem nog nooit in de gaten gehouden maar als 17 jarig jongetje wel maar misschien groeit hij uit tot master defender:P

PS Iemand een goeie spits voor weinig geld:O ik wil niet het seizoen beginnen met sonck en babel!! help:P
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:23:42 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29002496
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:08 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

weet niet ik heb hem nog nooit in de gaten gehouden maar als 17 jarig jongetje wel maar misschien groeit hij uit tot master defender:P

PS Iemand een goeie spits voor weinig geld:O ik wil niet het seizoen beginnen met sonck en babel!! help:P
Hij ging pas in het eerste spelen na de laatste data-update. Dus zo bijzonder goed zal hij niet zijn. In FM2006 zal hij wel een toptalent zijn.
pi_29002535
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij ging pas in het eerste spelen na de laatste data-update. Dus zo bijzonder goed zal hij niet zijn. In FM2006 zal hij wel een toptalent zijn.
dat zal wel kloppen maarja 16K¤ is niets voor ajax dus als hij niet uitgroeit tot de key player heb ik alsnog mijn <21 team er mee versterkt:P

enne die spits is Podolski geworden, FC Koln wilde wel 12,5mln maar dat betaalde ik graag voor zon gast!!
pi_29007069

Gewonnen van Ajax .

kwart finale waarschijnlijk tegen Feyenoord. Lekkere loting enzo
pi_29007421
Ik ben eens met AS Roma begonnen
pi_29007576
Godver, al mn spelers worden transfervrij zo. Ik heb geen ene cent om contract aan te bieden dus niemand wil blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')