Succes. Ik wilde ook voor Chili gaan voor een volgende game. Alle info over de chileense competitie is dus welkom. Nu nog besluiten of ik voor een game in Chili of Peru ga of dat ik toch maar voor Canvey Island (Conference) ga.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo leuk bij emmen dus ik heb deze site gebruikt om een nieuwe club te kiezen en ik moet dus naar chili en met "O Higgins" in de First Division B gaan spelen!! wens me succes:P
Jup, wel 2 van de mc's (buitenste) laten lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?
Manager>Player search> scouting> Assign>New searchquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:41 schreef Darkzell het volgende:
Heb het spel net maar hoe kan je scouts naar een bepaald land of continent sturen.
Naar amc? of naar de zijkanten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jup, wel 2 van de mc's (buitenste) laten lopen.
Zijkantenquote:
Ik speel met een soortgelijke tactiek, maar dan veel defensiever.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?
Hele mooie uitslag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:59 schreef Superheld het volgende:
Jezus 7-0 geworden waarvan 3 penalty's![]()
Sta nu 1e, moet de periode titel wel pakken.
Hoegee doet het bij mij meestal wel redelijk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:01 schreef SimK het volgende:
We zitten nu bijna halverwege seizoen 1 met Port Vale. En het gaat allerminst goed. Ontzettend veel (knullige) tegengoals, te wijten aan slome verdedigers en een onzekere sluitpost. Die keeper is Rody Hoegee. Die houdt werkelijk geen bal tegen, terwijl ik dacht een prima keeper voor noppes in huis te hebben gehaald.
Ik heb me dan ook wel wat versterkt met loandeals. Een van Liverpool(Callum Woods) en een van Man Utd(David Jones). Verder heb ik net JP van Gastel voor de rest van het seizoen gehaald. En we gaan dus nog voor promotie!![]()
1 2 3 4 | Babel Sonck Rosales Van der Vaart Galasek De Jong Maxwell Escudé Grygera Trabelsi Lobont |
weet niet ik heb hem nog nooit in de gaten gehouden maar als 17 jarig jongetje wel maar misschien groeit hij uit tot master defender:Pquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:05 schreef BobRooney het volgende:
Ron Vlaar is toch crap in FM2005
Hij ging pas in het eerste spelen na de laatste data-update. Dus zo bijzonder goed zal hij niet zijn. In FM2006 zal hij wel een toptalent zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:08 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
weet niet ik heb hem nog nooit in de gaten gehouden maar als 17 jarig jongetje wel maar misschien groeit hij uit tot master defender:P
PS Iemand een goeie spits voor weinig geld:O ik wil niet het seizoen beginnen met sonck en babel!! help:P
dat zal wel kloppen maarja 16K¤ is niets voor ajax dus als hij niet uitgroeit tot de key player heb ik alsnog mijn <21 team er mee versterkt:Pquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij ging pas in het eerste spelen na de laatste data-update. Dus zo bijzonder goed zal hij niet zijn. In FM2006 zal hij wel een toptalent zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |