abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:34:45 #251
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29032131
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:29 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Wie heb je aangeschaft?

Leuke prestaties met Dordrecht, SuperHeld! Europees voetbal spelen terwijl je in de GGD speelt
Hmm, heb eigenlijk geen idee hoe ze heten...
A.M.A.B
pi_29032413
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Zoals voorspelt achtste geëindigd in de GGD.

Benieuwd wat ik er dit jaar van weet te bakken. Heb tot op heden vier aankopen gedaan, waaronder Calabro. Daarnaast voornamelijk goedkope Zweedse spelers. Heb nog 30K over voor een redelijke keeper...
zwarthoed van AZ kopen of huren ik vind hem wel een goede keeper, kocht hem soms met Ajax voor in de toekomst want mijn scouts zeiden altijd dat het wel een goede keeper kon worden(niet dat ik ooit zo lang gespeeld heb dat ik hem echt ben gaan gebruiken altijd met stekelenburg op de lijn en lobont op de bank maar dat maakt niets uit)
pi_29032500
@ Cart Man: Hmmm, ok. Als je klaar bent met werken(neem aan dat je nu op je werk zit? ) kan je dat wel ff nachecken, ben wel benieuwd..
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:29:57 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29033084
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:57 schreef Winski05 het volgende:
@ Cart Man: Hmmm, ok. Als je klaar bent met werken(neem aan dat je nu op je werk zit? ) kan je dat wel ff nachecken, ben wel benieuwd..
Op het werk ja.

Weet iig dat ik naast Calabro nog Banda van Eindhoven heb overgenomen (SC), een Zweedse middenvelder, en een Zweedse linksbuiten. Probeer ook nog een Deen binnen te halen, is een AMR met achter naam Holm.

Wat het denk ik moeilijker maakt voor mij is dat ik attributen tonen uit heb staan in opties, zodat ik nooit meteen kan zien of een speler de moeite waard is en ik altijd eerst moet scouten. Baal ik best van nu.
A.M.A.B
pi_29033318
Haha. Ja daar werd ik ook gek van, dus die optie schakel ik altijd direct uit. Scouten duurt me anders veel te lang...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:27:32 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29034583
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef Winski05 het volgende:
Haha. Ja daar werd ik ook gek van, dus die optie schakel ik altijd direct uit. Scouten duurt me anders veel te lang...
cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.

Ik scout als ik weinig geld heb alleen maar in het eigen en als ik financieel wat ruimer zit dan mogen mijn scouts ook weleens een vliegreisje naar het buitenland maken . search gebruik ik ook niet voor onbekende spelers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29034797
Ik ga nu een nieuwe game beginnen, was heel goed bezig met Heracles Almelo, na het 1e jaar gepromoveerd te zijn, werd ik in het 1e jaar in de Eredivisie 2e achter Feyenoord, mijn topscorer: Piero Alva, echt geniale speler ...

Ga nu denk ik met VVV spelen of Sparta, ik weet het eigenlijk niet, iemand een leuke club in de GGD?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:40:44 #258
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29034974
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:34 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ga nu denk ik met VVV spelen of Sparta, ik weet het eigenlijk niet, iemand een leuke club in de GGD?
FC Dordrecht.
A.M.A.B
pi_29035231
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

FC Dordrecht.
Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...

Bij het kiezen van een club zoek ik altijd naar een aansprekende club, bijvoorbeeld qua stadion of geschiedenis....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_29035505
Ik ben toch maar met VVV begonnen, transferbudget van 30K dus is niet veel, contract van 14 van me 23 spelers loopt af, en niemand wil verlengen

Heb nu geprobeerd een 6-tal spelers te huren
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:28:43 #261
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29036322
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...

Bij het kiezen van een club zoek ik altijd naar een aansprekende club, bijvoorbeeld qua stadion of geschiedenis....
Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet mee
pi_29036331
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:28 schreef SimK het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet mee
En vergeet de kleur niet....
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:44:57 #263
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29036739
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:29 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

En vergeet de kleur niet....
En dat is precies de reden waarom ik nooit met Barcelona speel..
pi_29036916
Wat ik ook altijd wel leuk vind: de tweede of derde club uit een stad naar de top krijgen, ten koste van de grote stadsgenoot. Dus bijvoorbeeld Torino, Atletico Madrid, Espanyol, Mancester City, Sparta, 1860 Munchen enz....
pi_29037249
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef PirE het volgende:

[..]

cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.
Nah, ik vind het geen cheaten. Onder cheaten versta ik gebruik maken van editors, scoutingsprogjes, etcetera. De "fog of war" uitzetten vergemakkelijkt het zoeken naar spelers, maar cheaten vind ik het niet.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:28:35 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29037934
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Op het werk ja.

Weet iig dat ik naast Calabro nog Banda van Eindhoven heb overgenomen (SC), een Zweedse middenvelder, en een Zweedse linksbuiten. Probeer ook nog een Deen binnen te halen, is een AMR met achter naam Holm.

Wat het denk ik moeilijker maakt voor mij is dat ik attributen tonen uit heb staan in opties, zodat ik nooit meteen kan zien of een speler de moeite waard is en ik altijd eerst moet scouten. Baal ik best van nu.
Heb hetzelfde probleem, ik kan geen goede keeper vinden die wil komen. De tips in dit topic heb ik al bekeken. Een of andere Braziliaan wil niet komen, die Lastuvka wil ook niet en andere net-niet toppers willen ook helemaal niet komen. Geen Gomes, geen Lobont, helemaal niks. En m'n scouts vertikken het godver om een keeper te scouten. Krijg te maken met problemen omdat attribute masking aan staat en ik geen grote database heb

De eerste 15 wedstrijden van m'n 3e seizoen gingen super, ik stond tweede vlak voor de winterstop. Toen kreeg ik binnen 3 weken Feyenoord, Ajax en PSV op m'n dak, alle drie dik verloren (natuurlijk, zou ik bijna zeggen). Maar door de totale mentale inzinking van m'n spelers is dat tot lang na de winterstop blijven hangen. Nog vijf wedstrijden hierna heb ik verloren met veel tegengoals. Gelukkig kwam Cambuur op m'n pad, waardoor m'n spelers weer moraal hadden, maar van de 2e plek afgezakt naar de 17e, en daarna met pijn en moeite weer opgeklommen naar de 10e plek. Einde seizoen nu, nu op zoek naar een goede GK, DL en ML.

Kwame Quansah heeft er gewoon 26 gemaakt dit seizoen
pi_29038881
Hmm, ik heb wel wat leuke keepers op mn shortlist staan, maar ik zit nu op m'n werk dus ik zal vanavond wel wat namen posten.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:04:26 #268
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_29039045
Doelmannen
- Leo Franco (Atletico Madrid)
- Morgan De Sanctis (Udines)
- Sebastian Frey (Parma)
- Ivan Pelizolli (Roma)
- Robert Green (Norwich)
- Tim Wiese (Kaiserslautern)
- Mickaël Landreau (Nantes)
- Thomas Sorensen (Aston Villa)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:04:57 #269
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29039068
Ik speel al een seizoen of 2 met Arenas uit Colombia. Je weet wel, die gozer die op het Wk onder 20 in een lange broek speelde onder temperaturen van 30 graden
Anyway, hij bevalt goed en ik heb zojuist nog z'n contract verlengd. En als backup heb ik Paul Harrison uit de jeugd van Liverpool. Beetje een stuntelaar, maar zo af en toe heeft ie nog wel een aardige redding.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:15:52 #270
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29039394
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:04 schreef numero_uno het volgende:
Doelmannen
- Leo Franco (Atletico Madrid)
- Morgan De Sanctis (Udines)
- Sebastian Frey (Parma)
- Ivan Pelizolli (Roma)
- Robert Green (Norwich)
- Tim Wiese (Kaiserslautern)
- Mickaël Landreau (Nantes)
- Thomas Sorensen (Aston Villa)
Heb je ook betaalbare keepers...van onder de 100k...

Ik had vorig seizoen een keeper Bernebala genaamd ofzo. Volgens mij een regen. Haalt zeer behoorlijke cijfers...beter dan mijn vaste keeper (vd Werff) in ieder geval.
A.M.A.B
pi_29039536
Pelizzoli gebruik ik altijd

In de Italiaanse beker was ik bijna uitgeschakeld door Ancona
Maar ik speelde ook met mijn B team om de rest rust te geven.

2-1 verloren
en nog 2-0 gewonnen
pi_29039660
Ik heb bij Cambuur overigens Sinouh op goal, voor 120k gekocht van RKC
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:26:06 #273
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29039708
Nou, de kop is eraf met Mvv. De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen(2009/2010) was al meteen een spektakel. Thuis tegen het PSV van Jaapie Stam. Helaas verloor ik met 3-4. Na afloop heb ik Jaap nog even verteld dat ik hem die overwinning niet misgunde.

Nog even de nieuwe aankopen op een rijtje, waarmee ik hoop ook Europees mee te kunnen draaien:

Andre Hanssen, kwam transfervrij van Feyenoord
Lebohang Mokoena, voor 4 miljoen overgevlogen uit Zuid-Afrika
Simao, een rechtsback van dezelfde club als Roncatto. Dient als Backup voor Buijs. Kostte me ook maar een ruime miljoen.
Denni Advic, een zweeds talent. Is een spelverdeler. Voor de toekomst, moet nog even wachten op z'n kans. Traint al wel met de 'groten' mee.

Verder probeer ik Petri Pasanen nog te strikken, maar dat gaat lastig worden ivm met salariseisen. Ik kan maar maximaal 150k op maandbasis bieden. Zelfde geld voor Romaric van Beveren. De kans is wel groot dat er nog 2 talenten worden vastgelegd. Regens volgens mij, maar daarvan moet ik het ook maar hebben

Edit: Woohoo! Alsnog komt Petri Pasanen!! Dit is groots nieuws. Verder komt Daniel de Ridder waarschijnlijk ook. Eveneens een geweldenaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door SimK op 22-07-2005 14:32:12 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:47:41 #274
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_29042303
ikk ben de manager van psv.
1ste seizoen.
8 weds gespeeld.
7 gewonnen.
aankopen.: guarin ,scott parker, lebohang mokoena, pander,baretto, niedzielan
gaat goed zal nog wel meer laten weten alleen niet zo veel tijd
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_29042831
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat ik ook altijd wel leuk vind: de tweede of derde club uit een stad naar de top krijgen, ten koste van de grote stadsgenoot. Dus bijvoorbeeld Torino, Atletico Madrid, Espanyol, Mancester City, Sparta, 1860 Munchen enz....
Idd ik speel dan soms met Atletico Madrid !
En dan Real Madrid vernederen

Stadsderby's vind ik echt fantastisch.
Merk het gewoon als ik tegen lazio moet spelen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:17:45 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29044686
Ik had toevallig ook net Arenas gekocht, voor een paar miljoen. Doet het redelijk, maar er blijkt toch wat mis met m'n verdediging. Hoewel ik wel win, krijg ik regelmatig eerst een goal tegen voordat ik er zelf overheen kom.

Die lijst eerder, die willen natuurlijk nooit komen als Gomes die bij Groningen speelt en Lobont die bij Twente speelt al niet willen komen. Of als die Tsjech die bij Shakhtar speelt al niet wil komen. Hopelijk ontwikkelt Arenas zich goed, dan moet ik nog wat goede verdedigers aantrekken, want ik speel nu met Naldo/Bevaart. Maar die beginnen te mekkeren dat ze weg willen. Bovendien is Bevaart lang niet zo goed als m'n assistent doet geloven.

Wanneer ik trouwens m'n Get Team Report doe, zegt 'ie dat m'n team een lachertje is en zeker niet van hetzelfde kaliber is als dat van de andere teams in de competitie. Terwijl ik de bijna-topscorer, de voetballer van het jaar en een van de grootste talenten van de competitie in m'n team heb, aangevuld met toch redelijk ervaren HCE spelers als Simr en Bodnar, plus wat talenten uit Zuid Amerika. Ook al niet van een bedenkelijk niveau (Guarin, Edilson, Naldo, Benjamin en Kaviedes).
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:28:22 #277
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29044950
Achja, ik speel ook mee voor de top 5 plaatsen en dan zegt m'n assistent dat ik lang niet genoeg goede spelers heb voor een plek in de middenmoot

Oftewel, daar moet je geen waarde aan hechten.
pi_29045056
Montella blijft echt goed draaien bij mij.

Van de 13 competitie wedstrijden 13 doelpunten gemaakt ( in 1 wedstrijd zelf 4 doelpunten ! )
Alleen in de CL en beker scoorde hij niet
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:19:48 #279
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29050390
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Montella blijft echt goed draaien bij mij.

Van de 13 competitie wedstrijden 13 doelpunten gemaakt ( in 1 wedstrijd zelf 4 doelpunten ! )
Alleen in de CL en beker scoorde hij niet
Toen ik, alweer een beste tijd geleden, met Roma speelde gooide ik Montella meteen naar de reserves. Flinke inschattingsfout, want hij kan het echt wel. Maar ik wilde eigenwijs lekker gaan verjongen. Ik hield het trouwens ook maar een seizoentje vol in Rome
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:28:06 #280
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29050599
Waar ik altijd wel om moet (glim)lachen is het volgende. Soms als ik een tegenstander scout, in dit geval Vitesse, krijg je dit:
Blabla has had a look at Vitesse and he believes their team is exceptional.
He has noted that Arvid Smit is a potent threat in the pacey attacking line and Arvid Smit is the spark in the creative midfield

En er dan in de wedstrijd achter komen dat ie op de tribune zit

[ Bericht 7% gewijzigd door SimK op 22-07-2005 21:34:50 ]
pi_29056469
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:19 schreef SimK het volgende:

[..]

Toen ik, alweer een beste tijd geleden, met Roma speelde gooide ik Montella meteen naar de reserves. Flinke inschattingsfout, want hij kan het echt wel. Maar ik wilde eigenwijs lekker gaan verjongen. Ik hield het trouwens ook maar een seizoentje vol in Rome

ik speel nu met

Pelizzoli

Panucci-Mexes-Chivu-Candela

Tommasi-De Rossi------Delvecchio
----------------------------Totti
------Cassano
--------------------Montella

Cufre is mijn 12 de man

Ik ga ook Emerson en Samuel terughalen !
En misschien Zebina voor stand-in

Ik sta nu eerste met 2 punten voorsprong op Inter en daar moet ik net nu tegen ( uitwedstrijd ) thuis won ik met 2-0 2maal Montella !

En in de CL en beker doe ik ook nog mee.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 03:16:30 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29056683
Met welk team is dat? Ik neem aan gewoon AS Roma? Knap, dat je nog in de CL zit

Sta met Dordt nu 2e in de HCE, 10 punten achter Ajax en een paar puntjes voor op een hele meute. Quansah moet ik verkopen, z'n contract loopt af. Heb ik dus op eenzelfde manier gedaan als iemand eerder, gewoon op de datum dat z'n contract ongeveer afloopt gaat 'ie pas weg voor 4.3 miljoen + 20% als 'ie doorverkocht wordt. Terug daarvoor gehaald heb ik Lupoli van Arsenal, hopelijk gaat die wat presteren, want dat heb ik er (per ongeluk) ook wel voor betaald. Hij was aan 't eind van 't seizoen vrij, maar heb 'm per ongeluk direct genomen dus hij kost me 3.8 miljoen. Ach ja, dat krijg je als je NAC afzet met Quansah

Hij is trouwens zo goed als de enige die wil komen die een beetje wat kan. Zabaleta zit nog bij San Lorenzo, verdient daar geen fuck (120k) maar wil gewoon niet komen ondanks dat ik 'm 775k biedt. Hij zegt dat 'ie dat een lachertje vindt, nou dan moet 'ie vooral bij San Lorenzo blijven voetballen samen met een paar GGD-Nederlanders die daarnaar zijn getransfereerd

Verder moet ik toch echt op zoek naar een paar goede verdedigers, ik kan ze maar niet vinden of strikken, en dat attribute masking en een kleine DB werken ook al niet mee, evenals de uitstraling van m'n club en m'n maximale salaris (rond de 800k per jaar).

Majoros en Muniqui zijn veruit de besten in m'n team op het moment. De een de assists, de ander scoort aan de lopende band (heeft er in december 15 in liggen).

Heeft iemand ook daadwerkelijk wel eens iets gehad aan de jeugdelftallen? Die gasten ontwikkelen zich zo ontzettend traag dat ik er gewoon over denk om ze allemaal maar te dumpen. Je krijgt er toch niks voor en het kost alleen maar geld.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:26:27 #283
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29058785
Hehe, is inderdaad vrij kut dat attribute masking.

Je doet het iig beter dan ik. Sta aan het begin van mijn derde seizoen en heb de volgende spelers aangetrokken:
- Imad Khalili - AMR
- Dennie Banda - SC
- Paul Hoekstra - MC
- Sandro Calabro - SC
- John Jansen - DC
- Remco Pasveer - GK

Khalili was of is speler van Zweden U21, is meer voor de toekomst gehaald. Banda en Calabro heb ik gehaald, omdat mijn voorhoede op het moment vrij kut is. Worden weinig kansen benut, deze twee spelers hebben goede stats qua finishing etc. Calabro wordt de snelle balvaste spits, Banda targetman. Hoekstra is een jonge mc die ook meer voor de toekomst is gehaald, zelfde geld voor Jansen. En Pasveer moet van de Werff gaan vervangen.

Dat zullen denk ik alle transfers worden.

Probeer ook nog Erlend Holm te halen, maar de club vraagt telkens 3 ton, terwijl hij 50K waard is. Gaat niet lukken dus...
A.M.A.B
pi_29059134
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:16 schreef twi het volgende:
Met welk team is dat? Ik neem aan gewoon AS Roma? Knap, dat je nog in de CL zit
Ja AS Roma.
Maar ben nu pas in de 2de ronde van de CL en zelf hoop ik er nog 1 ronde te overleven voor het geld.
Dan heb ik het goed gedaan en kan ik me op de landstitel richten. ( ik verwacht niet de CL te winnen daarom )
pi_29063683
Oké, het nieuwe seizoen is inmiddels 10 wedstrijden onderweg. En het gaat eigenlijk voortreffelijk Boven verwachting goed.
Ik speel met deze formatie/tactic:

Lekker aanvallend dus. Op de één of andere manier werkt de FL positie nog niet zo goed. De Ridder doet het hartstikke goed op rechts, de spitspositie is niets mis mee, maar de FL/C positie komt nog niet zo goed uit de verf.

Toch haal ik er prachtige overwinningen mee, met deze wedstrijden als hoogtepunten:
Cambuur 4-2 PSV

Geweldige wedstrijd, we waren zeer aan elkaar gewaagd. Dat ik met 4-2 weet te winnen is natuurlijk geweldig.

SC Heerenveen 1-3 Cambuur

Een uitoverwinning op de grootste rivaal van Cambuur. 1-3, een afgetekende overwinning. Als je dan ook nog leest dat de supporters het in de 70ste al welletjes vinden en naar huis gaan...heerlijk

Eén van mijn toppers is de jonge Zweed Jesper Westerberg. Hij kostte me maar 40k, onbegrijpelijk dat Landskrona zo'n talent voor zo'n prijs verkoopt. Zijn eerste jaar bij Cambuur was nogal wisselvallig te noemen, maar inmiddels is hij niet meer weg te denken uit de basiself. Ondanks z'n fysiek mag ik hier toch wel spreken over een toptalent die binnen een paar jaar de overstap kan maken naar een topclub.

En tenslotte nog even de huidige stand:
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:26:39 #286
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29063914
Poule ronde Uefa cup ingedeeld met Hearts, Sporting Portugal, Monaco en Liverpool
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:45:26 #287
53760 Silverado
Da Animator
pi_29071402
De eerste wedstrijden in de Primera Division zijn zeer positief verlopen

Celta - Barca 2-0
Sociedad - Celta 0-0
Celta - Real Madrid 2-1
Valencia - Celta 1-3
Celta - Villarreal 0-0

Heb alleen de 1ste wedstrijd in de Uefa Cup verloren met 2-0 van Trabzonspor
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:48:38 #288
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29071459
Het derde seizoen met Dordrecht is nu net 2 officiële wedstrijden oud. Na de voorbereiding waar ik 3 keer wist te verliezen van respectievelijk Bolton (0-1), Brescia (0-0 na penalties) en AFC Wimbledon (0-1), speelde ik tegen OSV voor de beker. Deze wedstrijd werd makkelijk met 6-0 gewonnen. Deed het zelfvertrouwen van het team goed.

Eerste competitiewedstrijd tegen Utrecht, kwam ik op een 2-0 achterstand, wist ik terug te komen tot 2-2 maar scoorde Utrecht in de 93ste minuut ( ) de 2-3. Tweede tegen Fortuna welke ik vrij gemakkelijk met 3-1 heb gewonnen. Sta nu 8ste in de competitie en ik voel gewoon dat ik dit seizoen minimaal nacompetitie ga halen.1

De spitsen Calabro en Banda zijn tot nu toe goed voor 6 goals, een aantal wat in de voorgaande seizoenen niet eens werd behaald met mijn spitsenduos. Een verbetering dus.
Wordt alleen doodziek van mijn AMC (Heerkens), die schiet constant van afstand. Staat vaak vrij om te schieten, maar weet echter elke kans te verprutsen. Ben dan ook naarstig op zoek naar een andere AMC, die zowiezo betere attributen heeft op het gebied van Finishing en Long Shots (suggesties zijn welkom).
A.M.A.B
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:24:11 #289
62489 SimK
Thonbroeder
  zondag 24 juli 2005 @ 03:38:28 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29077870
In mn 4e seizoen Dordt door een zeer prettige 3e plek in de competitie (op respectabele afstand van Ajax en PSV, en in de laatste speeldag voorbij Feyenoord gefloept) UEFA Cup kunnen afdwingen. Die 3e plek was achteraf wel nodig, want we hebben voor Nederland nog maar weinig plekken beschikbaar (alleen 3e rechtstreeks naar UEFA).

Naldo wil weg al bied ik 'm 1.7 miljoen (heeft alles gespeeld) en Pardo en Lizarozo zijn gekomen. Ben inonderhandelingen met Dedo en dan nog op zoek naar een goede verdediger. Muriqui komt net terug van 8 maanden blessureleed, evenals Mathijssen. Beiden braken hun been rond de winterstop. Selectie ietwat uitgedund, met alle net-nietjes eruit. Niet dat het echt nodig was, want ik heb nog 20 miljoen aan salarisbudget te besteden

Jammer dat de echt interessante spelers Dordt nog steeds niet echt zien staan, maar wellicht komt daar verandering in na de 4-0 tegen Stabaek in de UEFA Het bestuur wil het stadion uitbreiden met een astronomisch aantal van 2000 zitplaatsen. Ik heb liever dat ze gewoon m'n transfergeld jatten en er daarvoor een mooi stadion van 15.000-20.000 neerzetten, maar dat ligt blijkbaar gevoelig.

Hoe dan ook, bedtijd
  zondag 24 juli 2005 @ 15:01:01 #291
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29085170
Dit is niet leuk meer! Eerst kondigde Arie van Delft al aan gebruik te maken van de Bosman-regel. En nu ook Leon Andreasen. Om elders succes te gaan beleven. En ik doe ondertussen mee om het kampioenschap
Van Delft heeft er al 2 caps opzitten, ik hoop dat een topclub hem gratis overneemt en niet Willem ll, dat nu interesse heeft
  zondag 24 juli 2005 @ 15:55:26 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29086414
Je moet 'm gewoon proberen te verkopen, sommige clubs trappen er nog in, zo'n 4 maanden voor het einde van het seizoen. Zo heb ik Kwame Quansah voor 4.4 miljoen kunnen verkopen terwijl hij een week later gratis zou zijn Helaas trapte Excelsior en AZ daar niet in bij Bevaart, maar met Naldo ga ik hetzelfde proberen in de winterstop
  zondag 24 juli 2005 @ 20:11:22 #293
53760 Silverado
Da Animator
pi_29093551
Nadat ik vorig seizoen de Segunda Division gewonnen heb, en gepromoveerd was, heb ik nu de Primera Division gewonnen. Waren pas mijn 1ste 2 seizoenen. Het ziet er zeer hoopvol uit.

Mijn prestaties (2x kampioen, 2x Spaanse beker en 1x Supercup) zijn de Engelse bond ook niet ontgaan. Daarom ben ik nu ook bondscoach van Engeland!

[ Bericht 0% gewijzigd door Silverado op 24-07-2005 21:06:19 ]
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_29093833
Grrrr

Mijn eerste plaats verspeeld
Nu sta ik 3de in de competitie na een mindere periode.

Ik sta wel in de finale van de beker ! ( moet tegen Parma )
pi_29093858
Hoe doet Jürgen Colin het eigleijk bij jullie

Bij mij is ie inmiddels 38 jaar en speelt nog steeds geweldig in de verdediging (>7.50). Komend seizoen zit waarschijnlijk ook nog in m'n team
pi_29094828
Grrrr en op een nog grotere afstand op de nummer 1

Ik sta wel nog dik 3de
  zondag 24 juli 2005 @ 21:11:19 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29095317
Sta zowaar 2de in de competitie. Nu in een wat mindere periode, maar nog steeds 3 punten achter op RKC. Doel is om een periodetitel binnen te halen, zodat ik zeker ben van nacompetitie.

Merk echter wel dat er nog wat tekortkomingen zitten in mijn elftal. Dringend twee centrale verdedigers, rechtsback, linksback en aanvallende middenvelder nodig. Heb wel wat jongelingen gekocht, maar die komen nog niet echt in aanmerking voor een basisplaats. Vraag me sowieso wel af of ze instaat zijn het eerste te halen.

Er is alleen niemand die wil komen.
A.M.A.B
  maandag 25 juli 2005 @ 03:28:10 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29103327
Ik ga denk even kijken wat ik in vredesnaam kan doen om alles een beetje makkelijker te laten lopen. Ik heb individueel echt klasbakken in huis, maar op de een of andere manier kan ik nog altijd makkelijk elke wedstrijd verliezen. Misschien dat ik maar wat meer naar de specifieke attributen gaan kijken en dan met name Work Rate en Teamwork, want ik word er een beetje gek van dat ik in vergelijking met andere HCE teams gewoon veruit betere spelers heb (m.u.v. Ajax, Feyenoord en PSV dan), maar dat ik de grootste moeite moet doen om wedstrijdjes van Den Bosch en RKC te winnen. Verschillende tactieken geprobeerd, maar de stijgende lijn is weg (sta nu zo rond de 10e plek).
  maandag 25 juli 2005 @ 07:22:34 #299
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29103824
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:28 schreef twi het volgende:
Ik ga denk even kijken wat ik in vredesnaam kan doen om alles een beetje makkelijker te laten lopen. Ik heb individueel echt klasbakken in huis, maar op de een of andere manier kan ik nog altijd makkelijk elke wedstrijd verliezen. Misschien dat ik maar wat meer naar de specifieke attributen gaan kijken en dan met name Work Rate en Teamwork, want ik word er een beetje gek van dat ik in vergelijking met andere HCE teams gewoon veruit betere spelers heb (m.u.v. Ajax, Feyenoord en PSV dan), maar dat ik de grootste moeite moet doen om wedstrijdjes van Den Bosch en RKC te winnen. Verschillende tactieken geprobeerd, maar de stijgende lijn is weg (sta nu zo rond de 10e plek).
Wat zeker wil helpen is om voor elke speler op een positie de individuele attributen in te stellen. En dan letten op de mogelijkheden voor de speler, dus niet een middenvelder zetten op through balls often, wanneer zijn passing 5 is. Spelers met een goed cijfer op off the ball kan je op forward runs often zetten. Door hier op te letten, sta ik nu in de GGD op de 2de plaats, 3 punten achter RKC.

Probeer het volgende aan te houden
Heeft een speler attributen van:
0-10: Rarely
10-14: Mixed
15-20: Often
A.M.A.B
pi_29104837
Seizoen is ten einde

En ik ben in een bloedstollend einde van de competitie op een 3e plaats geindigd

Heb heel erg lang op een 5e plek in de competitie gestaan. Druk met FC Utrecht en FC Groningen aan het uitvechten wie er op de 4e of 5e plek ging eindigden. Totdat ik plotseling zicht kreeg op de 3e plek, aangezien AZ nogal wat punten begon te verspelen. In de 33e speelronde won ik uit bij AZ met 1-2, waardoor ik met nog 2 punten achterstand theoretisch gezien nog kans had om die 3e plaats te pakken. En verdomd: AZ verloor uit bij De Graafschap met 0-1 en ik won thuis van FC Utrecht met 2-1, waardoor de 3e plek een feit was. Prachtig resultaat in mijn eerste seizoen in de eredivisie!

PSV stelde zwáár teleur dit seizoen. Ze hebben zelfs een tijdje op een nacompetitieplek gestaan. Desondanks wisten ze toch de halve finale van de UEFA cup te bereiken.

Er is volop belangstelling voor Westerberg en Russotto. Laat ze niet zomaar gaan, ik wil echt de hoofdprijs ontvangen. Bij Westerberg gaan ze nog niet verder dan 2.5 miljoen, bij Russotto bieden ze vooralsnog niet meer dan 1.5 miljoen euro. Veel te weinig.

Tja, dan komend seizoen. Ik hoop weer zo'n seizoen als dit te draaien, dus meespelen om de top-5 plekken. Daarnaast een leuk resultaat in de UEFA Cup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')