Leuk hè, dat Dordrecht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Superheld het volgende:
Zonder aanwinsten tegen belgische amateurs 2 x 4-0 gewonnen.![]()
Godver, niemand met een beetje niveau wilt komen en ik heb geen ene rotcent.![]()
Haha, dat laatste ben ik aan het doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk hè, dat Dordrecht.![]()
Moet je het einde van het seizoen afwachten, kan je lachen.
Enig advies dat ik kan geven is om een paar toonaangevende spelers (De Nooijer, van Dommelen, Khalifi) verkopen, zodat je nog wat geld binnenkrijgt. En anders gewoon met deze spelers blijven spelen en wat jonge spelers huren bij eredivisieclubs.
Klopt, in Scandinavie zitten aardige spelers. Deze heb ik nog niet gevonden...maar even wat langer scouten daar...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef Winski05 het volgende:
Als je ook maar een paar duizend euro hebt zou ik eens in Zweden gaan rondzoeken. Veel goedkoop spul te vinden die nog vrij goed zijn ook, in ieder geval voor GGD niveau. Denk aan bijvoorbeeld Jesper Westerberg(!!), Tonton Zola Mokouko en Johan Pettersson.
Probeer ook Robert van Boxtel gratis te halen, evenals Chima Onyeike.
Zo, genoeg spelers genoemd, de rest mag je zelf scouten
Ja, toen ik las dat hij voor Crystal Palace had gekozen wilde ik weleens weten wat hij daar dan ging verdienen. Hij had dus getekend voor 32000 per week (bonussen kan ik niet zien). Hij zou ook Key-Player worden dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:07 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat hij dat nu bij crystal palace verdiend.
Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, toen ik las dat hij voor Crystal Palace had gekozen wilde ik weleens weten wat hij daar dan ging verdienen. Hij had dus getekend voor 32000 per week (bonussen kan ik niet zien). Hij zou ook Key-Player worden dus daar ligt het niet aan.
Ik bied 40% meer als Crystal Palace (volgens mij clubs met een zelfde status). Als het nou tussen mij Arsenal zou gaan, dan had ik niet vreemd opgekeken als hij voor Arsenal had gekozen. Maar dit vond ik uiterst vreemd. Ach ja, ik heb hem niet echt nodig (wilde hem alleen maar halen om de concurrent niet sterker te maken)
Bij mij is-ie ontzettend goed (nog steeds bij Feyenoord, waarde ca. 13 miljoen)quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...
Ik zal vanavond wel een screenshot dumpen, heb hier helaas geen FMquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...
Ik vond het niet zo leuk bij emmen dus ik heb deze site gebruikt om een nieuwe club te kiezen en ik moet dus naar chili en met "O Higgins" in de First Division B gaan spelen!! wens me succes:Pquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gebruik de random generator: http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.html
Welke tactiek gebruik je?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef Superheld het volgende:
Periode, periode,periode, periode kampioen (8)![]()
![]()
Win trouwens nu weer met 0-5 van haarlem![]()
4-1-3-2quote:
hoe draai je op de achtergrond?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben weer begonnen met Ajax. Zit nu nog alleen maar in de voorbereiding van het eerste seizoen. Ik meld mij wel wat er is gebeurd etcetera!![]()
In ieder geval heb ik de volgende spelers gekocht voor het begin van het seizoen
Ron Vlaar (AZ, ¤ 30.000)
Aruna (Anderlecht, ¤ 6.400.000)
Zoek nu nog een middenvelder en ik ben er klaar voor.
Op de achtergrond draaien er Spanje en Engeland, hoop voor een toptransfer naar een topclub. Maar dat zal wel niet
4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
4-1-3-2
3-1 verlies tegen MVV, door rode kaart van Monteiro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |