abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:19:51 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28975282
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Superheld het volgende:
Zonder aanwinsten tegen belgische amateurs 2 x 4-0 gewonnen.
Godver, niemand met een beetje niveau wilt komen en ik heb geen ene rotcent.
Leuk hè, dat Dordrecht.
Moet je het einde van het seizoen afwachten, kan je lachen.
Enig advies dat ik kan geven is om een paar toonaangevende spelers (De Nooijer, van Dommelen, Khalifi) verkopen, zodat je nog wat geld binnenkrijgt. En anders gewoon met deze spelers blijven spelen en wat jonge spelers huren bij eredivisieclubs.
A.M.A.B
pi_28975352
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Leuk hè, dat Dordrecht.
Moet je het einde van het seizoen afwachten, kan je lachen.
Enig advies dat ik kan geven is om een paar toonaangevende spelers (De Nooijer, van Dommelen, Khalifi) verkopen, zodat je nog wat geld binnenkrijgt. En anders gewoon met deze spelers blijven spelen en wat jonge spelers huren bij eredivisieclubs.
Haha, dat laatste ben ik aan het doen .

Ach we overleven het wel, trouwens wel een leuke doelstelling. Investeren in spelers, met welk geld.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28976058
Als je ook maar een paar duizend euro hebt zou ik eens in Zweden gaan rondzoeken. Veel goedkoop spul te vinden die nog vrij goed zijn ook, in ieder geval voor GGD niveau. Denk aan bijvoorbeeld Jesper Westerberg(!!), Tonton Zola Mokouko en Johan Pettersson.
Probeer ook Robert van Boxtel gratis te halen, evenals Chima Onyeike.
Zo, genoeg spelers genoemd, de rest mag je zelf scouten
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:45:19 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28976187
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef Winski05 het volgende:
Als je ook maar een paar duizend euro hebt zou ik eens in Zweden gaan rondzoeken. Veel goedkoop spul te vinden die nog vrij goed zijn ook, in ieder geval voor GGD niveau. Denk aan bijvoorbeeld Jesper Westerberg(!!), Tonton Zola Mokouko en Johan Pettersson.
Probeer ook Robert van Boxtel gratis te halen, evenals Chima Onyeike.
Zo, genoeg spelers genoemd, de rest mag je zelf scouten
Klopt, in Scandinavie zitten aardige spelers. Deze heb ik nog niet gevonden...maar even wat langer scouten daar...
A.M.A.B
pi_28976385
Jesper Westerberg is echt een aanrader. Het kan zijn dat 'ie random stats heeft, maar in mijn game is 'ie echt ongelovelijk goed. Staat ook al een tijdje in de belangstelling van meerdere clubs. Hij is inmiddels 3.5 miljoen euro waard, terwijl ik hem voor amper 40k heb gekocht. Hij is overigens fysiek niet echt sterk, maar dat is dan ook het enige. Technisch en mentaal is het een topper.
Ben benieuwd hoe 'ie bij jullie is.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:53:58 #131
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28976496
Moet dan is een paar scouts naar Zweden sturen
pi_28977103
Ik zal wel laten scouten. Al heb ik toch geen cent
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28977237
Een(wat) speler(s) verkopen is geen optie? Scout wat goedkope Zweden, verkoop je beste speler of je speler die het meeste waard is en haal een goedkope vervanger. Die van Dommelen bijvoorbeeld kan je gemakkelijk verkopen lijkt mij. Voor hem kan je bijvoorbeeld Moukoko wel halen. Geen topper, maar zeker wel een waardige vervanger en je kunt 'm voor een habbekrats halen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:19:23 #134
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28977362
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:07 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat hij dat nu bij crystal palace verdiend.
Ja, toen ik las dat hij voor Crystal Palace had gekozen wilde ik weleens weten wat hij daar dan ging verdienen. Hij had dus getekend voor 32000 per week (bonussen kan ik niet zien). Hij zou ook Key-Player worden dus daar ligt het niet aan.

Ik bied 40% meer als Crystal Palace (volgens mij clubs met een zelfde status). Als het nou tussen mij Arsenal zou gaan, dan had ik niet vreemd opgekeken als hij voor Arsenal had gekozen. Maar dit vond ik uiterst vreemd. Ach ja, ik heb hem niet echt nodig (wilde hem alleen maar halen om de concurrent niet sterker te maken )
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28977409
I'll try.

Na 4 wedstrijden 7 punten overigens.
Verloren van Veendam, gelijkspel tegen heracles uit in de laaste minuut.
Gewonnen van GAE & Zwolle.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:25:20 #136
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28977534
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja, toen ik las dat hij voor Crystal Palace had gekozen wilde ik weleens weten wat hij daar dan ging verdienen. Hij had dus getekend voor 32000 per week (bonussen kan ik niet zien). Hij zou ook Key-Player worden dus daar ligt het niet aan.

Ik bied 40% meer als Crystal Palace (volgens mij clubs met een zelfde status). Als het nou tussen mij Arsenal zou gaan, dan had ik niet vreemd opgekeken als hij voor Arsenal had gekozen. Maar dit vond ik uiterst vreemd. Ach ja, ik heb hem niet echt nodig (wilde hem alleen maar halen om de concurrent niet sterker te maken )
Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...
A.M.A.B
pi_28977717
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Kalou is toch niet zo goed in het spel? Bij mij zit hij tenminste nog steeds in het 2de elftal, geloof zelfs op de transferlijst...
Bij mij is-ie ontzettend goed (nog steeds bij Feyenoord, waarde ca. 13 miljoen)
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:32:42 #138
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28977801
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik zal vanavond wel een screenshot dumpen, heb hier helaas geen FM . Ik heb Patch 5.05 met data update van Maart. Hij heeft een behoorlijk seizoen gedraaid en zijn stats zullen wel iets verhoogd zijn t.o.v. eerdere data-updates.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:55:15 #139
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28978596
Kijk en oordeel zelf
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_28978651
Ik ga best lekker nu. Sta 3e en bij rust tegen emmen 5-0 voor.
pi_28978681
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:55 schreef numero_uno het volgende:
Kijk en oordeel zelf
[afbeelding]
8 wedstrijden...0 goals 1assist
pi_28978708
Jezus 7-0 geworden waarvan 3 penalty's
Sta nu 1e, moet de periode titel wel pakken.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:01:54 #143
62489 SimK
Thonbroeder
pi_28978782
We zitten nu bijna halverwege seizoen 1 met Port Vale. En het gaat allerminst goed. Ontzettend veel (knullige) tegengoals, te wijten aan slome verdedigers en een onzekere sluitpost. Die keeper is Rody Hoegee. Die houdt werkelijk geen bal tegen, terwijl ik dacht een prima keeper voor noppes in huis te hebben gehaald.

Ik heb me dan ook wel wat versterkt met loandeals. Een van Liverpool(Callum Woods) en een van Man Utd(David Jones). Verder heb ik net JP van Gastel voor de rest van het seizoen gehaald. En we gaan dus nog voor promotie!
pi_28979278
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:11 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Gebruik de random generator: http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.html
Ik vond het niet zo leuk bij emmen dus ik heb deze site gebruikt om een nieuwe club te kiezen en ik moet dus naar chili en met "O Higgins" in de First Division B gaan spelen!! wens me succes:P
pi_28979377
Periode, periode,periode, periode kampioen (8)

Win trouwens nu weer met 0-5 van haarlem
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:22:35 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28979485
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef Superheld het volgende:
Periode, periode,periode, periode kampioen (8)

Win trouwens nu weer met 0-5 van haarlem
Welke tactiek gebruik je?
A.M.A.B
pi_28979579
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Welke tactiek gebruik je?
4-1-3-2

3-1 verlies tegen MVV, door rode kaart van Monteiro.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:34:46 #148
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28979826
Heb van Sunderland maar even de overstap gewaagd naar Spanje waar Sevilla op de 20e plaats stond vastgeroest. Heb een vrij matige selectie met maar 1 a 2 goede spelers (red: Julio Baptista en Antonito) Ook geen transferbudget en een gigantische overschrijding van het salarisbudget. Dus eerst een gigantische ruwe bezem door de selectie gehaald. Zelfs in de reserves zaten spelers die 2 miljoen of meer p/j verdienden Dus allemaal met een overeenkomst eruit getieft en een paar nog verkocht en nu heb ik weer genoeg centjes om allemaal bosmannetjes binnen te halen. Dit jaar is nog overleven maar het jaar erop moet ik toch weer voor prijzen mee kunnen doen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_28979869
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:53 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Ja. Ik ben weer begonnen met Ajax. Zit nu nog alleen maar in de voorbereiding van het eerste seizoen. Ik meld mij wel wat er is gebeurd etcetera!

In ieder geval heb ik de volgende spelers gekocht voor het begin van het seizoen

Ron Vlaar (AZ, ¤ 30.000)
Aruna (Anderlecht, ¤ 6.400.000)

Zoek nu nog een middenvelder en ik ben er klaar voor.

Op de achtergrond draaien er Spanje en Engeland, hoop voor een toptransfer naar een topclub. Maar dat zal wel niet
hoe draai je op de achtergrond?
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:38:50 #150
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28979927
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef Superheld het volgende:

[..]

4-1-3-2

3-1 verlies tegen MVV, door rode kaart van Monteiro.
4-1-3-2 als in...1 DM en 3 centrale MC's?
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')