ja ik weet het vond het ook zo raar krijg 9 miljoen maar krijg geen geld om spelers te kopen! het vervelendste is vind ik dat ik ook geen spelers kan kopen die een niet beschermd contract hebben al kosten ze dan maar <100K euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 03:57 schreef twi het volgende:
S3rp3nt, raar dat je geen transferbudget kreeg. Ik kreeg na promotie in eerste instantie 2.5 miljoen, wat later werd verhoogd naar 4.6 miljoen en door mijn transfers van van Dommelen, Heerkens, van der Werff en El Khalifi nog eens aangevuld werd tot de miljoen of twaalf die ik hierboven aangaf.
Ik sta nu rond de 8e plaats in de HCE en heb net een speler aangetrokken die in 3 wedstrijden al 5 goals erin heeft liggen. Kan zo snel niet op z'n naam komen, maar ben nu eind februari en zelfs nog een kleine hoop op Europees voetbal. Handhaving blijft toch m'n doel, volgend jaar linkerrijtje en daarna Europees. En natuurlijk de selectie zo op orde houden dat de financiele situatie gezond blijft en ik steeds betere spelers kan blijven kopen. Maar morgen weer verderOf eigenlijk over een paar uur
jah hij is zo goed ik haalde hem al in CM 03/04 of CM4 uit Zweden toen ik met ajax speelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:11 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Aardig? Het is een geweldige speler
Hij heeft in mijn 2e seizoen met Cambuur, zoals een paar posts hierboven te lezen is, ongelovelijk goed gespeeld. Veel assists en goals en hij gaat binnenkort de overstap maken naar Manchester United of Arsenal. Terwijl een jaar geleden niemand hem nog zag staan.
nee hij is bagger net als roelofsen die gast is 37 zeurt aan een stuk door en speelt niet goed! maarja je moet toch wat met 0¤ transferbudgetquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:27 schreef Cart_man het volgende:
Is Perry Nesselaar wat? Vond hem niks in mijn spel. Heb nu Lorenzo Davids gehuurd van Feijenoord, dat is wel een aardige speler (D/DMLC).
El Khalifi ontwikkelde zich goed is ook verkocht aan Roda JC. Doet het daar ook redelijk. Voor van Dommelen was er interesse van FC Twente en NAC. Beide boden echter niet de vraagprijs van ¤1,9 miljoen. Daarom speelt hij nu nog steeds bij mij. Vind hem nu wat tegenvallen, maar hij komt dan ook terug van een blessure en wil naar een grotere club. Deze staan echter niet meer in de rij voor hem. Finishing bij hem is ook wel belabberd voor een FRC, staat op 7.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef twi het volgende:
Ik had in mijn tweede poging Dordt ook Bizimana, samen met Bouhadan in de spits. Beiden kwamen gratis, ook Ruud Kras is vast van de partij. Hoe ontwikkelen van Dommelen en met name El Khalifi zich bij jullie?
Was ik ook van plan. Maar zit ff te denken welke.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef Winski05 het volgende:
Neem een kleinere club, veel meer uitdaging
Ik vind Engeland eigenlijk de leukste Competitie om in te spelen. Gewoon bij een klein L2 of L1 team beginnen en je dan opwerken naar de EPL of wachten tot je gevraagd wordt om manager te worden van een grote ploeg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was ik ook van plan. Maar zit ff te denken welke.![]()
Is dat zo? Als ik het doe dan blijf ik maar verliezenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef Winski05 het volgende:
Neem een kleinere club, veel meer uitdaging
Ja. Ik ben weer begonnen met Ajax. Zit nu nog alleen maar in de voorbereiding van het eerste seizoen. Ik meld mij wel wat er is gebeurd etcetera!quote:
Hoe kun je dat zien dan???quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef PirE het volgende:
-knip-
46000 per week (meer kon ik niet bieden) tegen 32000 van Crystal Palace
-knip-
Ach so...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:07 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat hij dat nu bij crystal palace verdiend.
Gebruik de random generator: http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.htmlquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was ik ook van plan. Maar zit ff te denken welke.![]()
Tandjes. Dit is wel heel triest.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Harbuzi wilde niet naar me komen. Ik bood hem godver 6 ton aan salaris, wat ongeveer 50 keer zoveel is als wat 'ie nu verdient bij Feyenoord. Hij wilde gewoon niet naar me toe komen, terwijl ik HCE speel. Wat wil 'ie wel? Verhuurd worden aan Haarlem. Ja, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |