abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28946885
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:57 schreef Cart_man het volgende:
Ik sta gewoon 14de in de GGD-competitie. Na 7de gestaan te hebben. Zit ook geen verschil tussen de nummer 6 tot en met 15. Allemaal evenveel punten.

Weet trouwens elke wedstrijd te domineren en toch slaag ik er maar niet in om ook te winnen.
Hmm...heb je een screentje van je tactic?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:08:34 #77
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28947087
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:02 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Hmm...heb je een screentje van je tactic?
Zodra ik terugkom van mijn werk zal ik er wel een screen van maken...
A.M.A.B
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:43:58 #78
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_28948140
ik ga bijna beginnen, ik start met psv.
iemand suggesties wie ik als eerst moet kopen ?.

ik dacht zelf aan pander en guarin.
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:03:10 #79
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28948707
Voor mij een kleine verassing ik moest namelijk in de fa-cup tegen arsenal aantreden, normaliter verlies ik die wedstrijd maar dit keer won ik met 4-2, mede dankzij Fernandez (19) met 2 goals en Adu (17) met 1 goal. Ook heb ik in de uefa cup Deportivo en Liverpool uitgeschakeld waardoor ik in de halve finale tegen Parma aan moet treden, dat is niet onmogelijk en ik ga dus zeker voor de winst
Verder komt Mascherano het volgende seizoen mijn team versterken, ik weet niet wie ik nog meer zal gaan halen maar het komt wel goed
Bernie en ik zijn tof.
pi_28950414
Na 17 wedstrijden Rushden plek 7 in de competitie, heb ook de halve finale van de League Cup gehaald, daarin treed ik aan tegen Fulham.
That's all folks!
pi_28951243
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:43 schreef livetothegoal het volgende:

naldo, adu
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:14:45 #82
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28952349
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:43 schreef livetothegoal het volgende:

Salomon Kalou en Zuiverloon bij Feyenoord wegkopen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:15:19 #83
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28952374
Robinho halen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28954543
Ben maar gestopt met Gretna, ik kon spelers van het kaliber Bojan Djordjic en Gabriel Batistuta naar de second division halen.. zou me iets te makkelijk worden..

Ben maar weer een poging aan het wagen om in een nieuwe game Hartlepool United naar de Premier League te leiden, iets wat mijn broer(Henkalex) wel lukte maar mij tot nog toe nog niet

Heb me versterkt met Nicolas Skvereve een 16 jarige Nederlandse keeper die zonder club zat. Nadat Dimi Konstantopoulos in het 1e duel een 5 haalde en 2 goals tegen had heb ik in de volgende 3 duels Skvereve een kans gegeven: 2 tegen goals en een gemiddelde van 8.33 waarin hij na 4 duels de beste van de competitie is.

Verder heb ik Adam Birchall, Stephan Cooke(Aston) en Steven Watt(Chelsea) gehuurd.

Na een verlies van Hull(1-2, Boyd) en gelijkspel tegen Bradford(1-1, Boyd) volgden twee overwinningen. 2-1(Tinkler en Brackstone) tegen Doncaster en 2-0 tegen Swindon(Boyd en Sweeney).

Momenteel bezet ik positie 8.
pi_28955000
Ik had 'n "code" om 't spel in venster te laten draaien, omdat 't vanuit 't spel niet werkt, alleen ik ben 'm kwijt. Weet iemand nog hoe die code is en zou je deze dan willen posten ajb?

Alvast bedankt!
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:36:41 #86
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28955072
Of je kunt je resolutie van je schermhoger zetten (iig hoger dan 1024x786) of jekunt dat ding erachter zetten alleen die weet ik oko niet
Bernie en ik zijn tof.
pi_28955120
Dat ding erachter bedoelde ik eigenlijk ja
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:44:37 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28955347
Achter de "link" dit plaatsen: -small_screen -windowed

Mijn tactiek is als volgt:

Sta alweer met 1-0 achter tegen Fortuna.

Heb ook een vrij zwakke selectie, welke na dit seizoen weer gaat leeglopen omdat een derde zijn contract niet wil verlengen. Maakt het natuurlijk wel een grotere uitdaging om er wat van te maken. Heb daar ook weinig problemen mee, begrijp alleen niet dat geen van mijn tactieken echt wil werken. Blijf er aan zitten 'tweaken' maar gaat nog steeds niet naar wens...
A.M.A.B
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:51:33 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28955574
Ik ben begonnen met FC Dordrecht en heb het eerste seizoen gehad. Na twee eerdere pogingen (1e keer savegame verloren, 2e keer slechte tactiek door iedereen te willen verkopen/dumpen en te vervangen door talenten die achteraf samen niks konden) is het dit keer uiterst succesvol.

Na het eerste seizoen ben ik derde geworden in de GGD, en in de nacompetitie tot mijn grote verbazing 5 gewonnen, 1 gelijk. En dus gepromoveerd! Ik had verder eigenlijk niet meer gerekend op die promotie (ik had verwacht dat ik in het gunstigste geval wel uitgeschakeld zou worden in de nacompetitie), en dus had ik halverwege het seizoen al transfervrije spelers aangetrokken voor bedragen rond de 100k per jaar salaris.

Na promotie heb ik inmiddels zo'n 14,5 miljoen verkregen (8.5 TV gelden, 2 (plus Kwame Quansah van Ajax) voor El Khalifi, 4 voor van Dommelen die naar Koln is gegaan omdat hij z'n contract niet wilde verlengen ondanks een aanbod van verdriedubbeling van salaris), waarvan ik de helft al heb uitgegeven. Inmiddels is m'n team:

GK: Zwinkels / van der Kraan
DL: Joris Matthijsen / John den Dunnen *
DC: Mark Bevaart / Naldo
DC: G. de Nooijer * / Kras
DR: Bodnar / Wilson
ML: Majoros / Rimkus
MC: Muriqui / Woudenberg *
MC:van der Laan * / Livramento
MR: van der Pennen * / Rigters *
FC: D. de Nooijer * / M. van Galen *
FC: Quansah / van Krimpen *

* Spelers die niet echt voldoen danwel na dit seizoen zullen vertrekken i.v.m. leeftijd.

Quansah heb ik dus geruild tegen El Khalifi, die ik een transfer gunde. Ik had inmiddels al Majoros (op aanraden van dit topic) en Rimkus voor die positie, beiden qua stats minstens zo goed. Bovendien was Quansah meer waard, 3.8 miljoen, en had ik verwacht dat de Nooijer niet meer wilde verlengen. Quansah en De Nooijer waren afgelopen seizoen topscorers van de GGD (Quansah bij Heracles geloof ik, met 28, de Nooijer met 26 bij mij).

Door promotie heb ik veel spelers toch een contractverlenging kunnen aanbieden, waaronder de Nooijer nog voor een jaartje. Dan had ik 3 GGD-topspitsen die zich op HCE niveau kunnen bewijzen. Van Galen had er immers ook al rond de 20 in liggen afgelopen seizoen.

Probleemposities zijn dus eigenlijk de doelman (al hoop ik dat Zwinkels zich kan ontwikkelen) en de MR positie. Verder heb ik nog veel spelers die ik aan heb getrokken maar uiteindelijk niet nodig zal hebben, zoals Konterman (jaja) en Rudge. Voorlopig spelen die mee bij de reserves.

Na een paar wedstrijden sta ik 3e in de HCE met een wedstrijd meer gespeeld. Hopelijk kan ik me handhaven in de HCE en in de winterstop de zwakke posities opvullen, maar voorlopig ben ik heel erg tevreden! Zeker omdat ik nog een miljoen of 6 aan transfergeld en een miljoen of 2.5 aan salariskosten kan besteden Ook omdat Heerken en van der Werff (beiden aflopend contract) inmiddels voor rond de 1.5 miljoen per stuk zijn vertrokken.

[ Bericht 2% gewijzigd door twi op 19-07-2005 20:57:02 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:56:23 #90
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28955752
laat maar...
A.M.A.B
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:58:08 #91
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28955810
Post je hele selectie dan ook eens
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:59:51 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28955854
Haha, als je eenmaal gepromoveert bent krijg je direct 8.5 miljoen en worden je spelers een hele klap meer waard. Voor die promotie was van Dommelen bijvoorbeeld 1.2 miljoen, en El Khalifi 800k. Na promotie was er direct intresse, en was 't 4.1 en 2.0.

Ik begrijp het eigenlijk ook niet, het gaat gewoon erg makkelijk op de een of andere manier. Had zelfs bijna kampioen geweest (versloeg Heracles 3 wedstrijden voor het einde en stond eerste). Alleen toen stortte het elftal in met 3 gelijke spelen op rij.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:53:07 #93
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28957660
Ben weer begonnen met mijn oude spel met Betis Zit voor komend seizoen echter met een luxeprobleempje.. voor het middenveld staan dan tot mijn beschikking Mark van Bommel, Ji-Sung Park, Juninho, Arjen Robben, Denílson, Capi en dan komt daar nog Andres D'Allessandro bij.. Iets teveel topspelers dus Nou probeer ik Juninho te lozen omdat ie al oud wordt, maar niemand wil hem.. iemand tips?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:57:24 #94
53760 Silverado
Da Animator
pi_28957808
Pff stop er een tijdje mee. Heb op dit moment niet zoveel zin om nog verder te FM'en..
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:32:24 #95
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28959077
Mijn 3e seizoen met Millwall zit erop, de spelers zijn erg moe doordat ze de zomer zo'n beetje door moesten trekken om uefa cup voetbal te bereiken via de intertoto, dit is dan ook met gemak gelukt en dat is maar goed ook aangezien ik de uefa cup nog heb gewonnen ook. In de finale was ik de mindere van Man U en daarbij kwam nog eens dat Robinho en Lastuvka niet meededen, toch waren de vervangers opvallend. Fernandez maakte 2 goals en Scuzs hield de 0 waardoor een 2-0 overwinning garant stond voor een fantastische Europese prijs.
In de competitie liep het wederom een stukje beter dan het voorgaande jaar en met de 4e plek ben ik geloof ik verzekerd van champions league dachr ik dan door dit resultaat ben ik manager van het jaar geworden, het talent van het jaar is de (bij mij ongelukkige) Nando geworden en de mooiste goal werd gemaakt door Christian Pander.
In de league cup werd ik redelijk vroeg uitgeschakeld door Manchester United maar in de FA-Cup ben ik ver gekomen en daarin moet ik straks nog even de finale spelen tegen Leicester, een concurrent van 2 jaren terug dat inmiddels ver weg is gezakt naar de 15e plaats in de championship.
Bernie en ik zijn tof.
pi_28959733
Ik ben ook weer begonnen omdat mijn tijd in WoW er voorlopig echt op zit, wilde kijken of ze gedaan hadden dat omniworld in het seizoen 2005-2006 in de GGD zou komen dus ik nederland en noorwegen(seizoen start in april 2005) gekozen en dan starten in april zodat het nl seizoen snel overzou zijn.

meteen toen ik begon werdt ik door dordrecht gevraagd om te komen als manager, ik dacht voor de komende maand of anderhalf lijkt het me wel leuk om kennis te maken met de GGD dus ik trainer worden, en het ging super.

kwam bij de club nadat ze 29 wedstrijden gespeeld hadden en 6de stonden, er stonden 3 periode kampioenen buiten de top 8 dus om te promoveren moest ik wat plaatsjes stijgen.

om dat te doen moest ik het met het team doen wat ik had want ik had geen geld om spelers te kopen, en ik wilde geen goeie gratis spelers contracteren omdat ik die bij omniworld wel zou kunnen gebruiken.

Alles ging beter dan ik dacht en won alle komende 7 wedstrijden met gemak en er werd nog een mooie 3de plek in het klassement verovert.

na de nacompitie waarin ik alles won kwam ik in de HCE en kwam ik erachter dat Omniworld niet in de GGD kwam dus leek het me wel leuk om te kijken of ik in de HCE kon blijven met Dordrecht.

Snel moest ik dus wat versterkingen zoeken zodat ik de middenmoot van de HCE misschien aan zou kunnen, al snel werden Babel en Lindgren van Ajax gehuurd(want zelfs na 9 mln aan tv rechten ontvangen te hebben had ik geen transfer budget) en kwam ook Drost van Heerenveen gratis voor mij spelen , maar dat was niet genoeg er moesten 2 aanvallers(Van galen(niet die van AZ) en de nooijer wilden hun contract niet verlengen en gingen weg:S) 1 centrale middevelder en een verdediger komen. die heb ik als free agents binnen kunnen krijgen.

Nu is het 12 November 2005 en sta ik net boven AZ op de 15de plaats, Zwolle op 18 graafschap 17 en Az 16.
Ik geloof dat als ik zo door blijf voetballen en met ruud kras die in de winterstop komt dat ik wel in de HCE kan blijven.

Later meer van mij
  woensdag 20 juli 2005 @ 00:04:11 #97
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28962454
Laatste 3 wedstrijden weten te winnen, dankzij het lichtelijk wijzigen van mijn tactiek.

Vrij gemakkelijk met 2-0 van Eindhoven gewonnen en 2x 2-1 tegen respectievelijk RKC en Helmond. Won met negen spelers van Helmond. Twee keer rood in de eerste helft. Sta nu weer 7de met nog 8 wedstrijden te gaan. Een hogere klassering is nog mogelijk. Misschien dat nacompetitie nog behaald kan worden. Toch wel een vereiste vind ik.
A.M.A.B
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:42:49 #98
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28964398
Ik meld me weer. Ben weer = begonnen
  woensdag 20 juli 2005 @ 03:57:29 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28965678
S3rp3nt, raar dat je geen transferbudget kreeg. Ik kreeg na promotie in eerste instantie 2.5 miljoen, wat later werd verhoogd naar 4.6 miljoen en door mijn transfers van van Dommelen, Heerkens, van der Werff en El Khalifi nog eens aangevuld werd tot de miljoen of twaalf die ik hierboven aangaf.

Ik sta nu rond de 8e plaats in de HCE en heb net een speler aangetrokken die in 3 wedstrijden al 5 goals erin heeft liggen. Kan zo snel niet op z'n naam komen, maar ben nu eind februari en zelfs nog een kleine hoop op Europees voetbal. Handhaving blijft toch m'n doel, volgend jaar linkerrijtje en daarna Europees. En natuurlijk de selectie zo op orde houden dat de financiele situatie gezond blijft en ik steeds betere spelers kan blijven kopen. Maar morgen weer verder Of eigenlijk over een paar uur
pi_28966547
Seizoen 2 is afgelopen.

Ben, na een valse start, op een keurige 2e plek geindigd. FC Groningen is ruimschoots kampioen geworden met uiteindelijk 10 punten voorsprong. In de nacompetitie was ik ingedeeld bij RKC, Go Ahead Eagles en Fortuna Sittard. Met gemak wist ik deze poule te winnen, waardoor promotie dus een feit werd
Speelde trouwens uit bij RKC echt een machtig mooie partij. Tot op 3 minuten voor het einde stond ik met 3-1 achter. Ik besloot om álles op de aanval te gooien, wat resulteerde in een doelpunt van Russotto. En in de allerlaatste seconde werd Brazil weggestuurd en hij maakte ook nog eens de 3-3 :mrg: Heerlijk. Het is dan geen overwinning, maar op zo'n manier nog terugkomen tot 3-3 is natuurlijk niet mis.

Harbuzi was dé man van het seizoen. Ben druk bezig om hem weer een seizoen te huren, maar dat gaat niet echt lukken. Chelsea, Manchester United, Arsenal en Liverpool zitten achter deze talentvolle Zweed aan.
Ook Maduro speelde een goed seizoen en ook hij mag zich verheugen op interesse van de nodige topclubs.

Voor het nieuwe seizoen heb ik de volgende spelers vastgelegd:
Jeroen Lambers(GK)
Arek Radomski(DMC, vervanger van Maduro)
Mika Väyrynen(AMC, vervanger Harbuzi)
Diego Armando Meija(SC)
George Weah Junior(SC, gaat in het 2e elftal spelen)
Cory Gibbs(DLC)
Khalid Sinouh (GK)
Vladislav Zlatinov (FLC)
Neil Winstanley (DC)
Horacio Erpen (AMLC)
Zlatan Ljubijankic(DMC)
Gabriel Ucar(DRL, komt op 1/12/06)
Tim de Cler komt hoogstwaarschijnlijk nog over van AZ en daarmee is mijn selectie rond.
Daniel de Ridder(Ajax) en Denis Calincov(Heerenveen) heb ik gehuurd.
Heb nu een totaal andere selectie dan vorig seizoen, hopelijk raakt m'n team snel op elkaar in gespeeld...

Verkocht:
Peter vd Vlag (1.6 miljoen aan NEC)
Folorunsh Ishoala Razaq(80k VVV)
Daarnaast ben ik druk bezig om Edward Linssen, Brian Pinas, Lars Nilsson, Johan Pettersson en Nombeko Brazil te verkopen.
Van der Vlag werd pas in de 2e seizoenshelft mijn vaste doelman. Dat deed 'ie zó goed, dat talloze clubs interesse in hem toonden. Grappig, want toen 'ie op de bank zat kon ik hem voor een paar duizend euro verkopen en nu vang ik ruim anderhalf miljoen euro En dan Sinouh, die toch een stuk beter is, voor amper 120k aantrekken is niet slecht gehandeld

Doelstelling voor komend seizoen is heel simpel: overleven. Wil de nacompetitie ontlopen.Als ik mijn selectie bekijk, moet dat toch zéker lukken. Linkerrijtje zit er zeker in.
Het jaar daarop wil ik me kwalificeren voor Europees Voetbal en de clubfaciliteiten uit te breiden/stadion uit te breiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')