Goed, m'n tweede seizoen met Cambuur is bijna afgelopen. Mede dankzij Harbuzi, die werkelijk een magnifiek seizoen draaide, wist ik achter FC Groningen op een 2e plek te eindigen. In de nacompetitie die daarop volgde heb ik inmiddels 4 duels gespeeld waarbij ik fier bovenaan sta in een poule met RKC, GA Eagles en Fortuna Sittard. Nog één punt en ik ben gepromoveerd
![]()
Zoals ik al zei speelde Harbuzi een topseizoen. Hij scoorde én strooide met assists. Hierdoor heeft hij de interesse gewekt van o.a. Manchester United, Liverpool en Arsenal. Hem nóg een seizoen huren van Feyenoord zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. Maar met Cissé heb ik zijn vervanger al in huis.
Overigens ben ik na ongeveer 7 matches overgestapt op een andere tactic aangezien het voor geen meter liep. Na deze tactische ingreep domineerde ik zo ongeveer iedere wedstrijd.
Tijdens het seizoen heb ik na een scoutingsperiode in Italië een 17 jarig spitsje gekocht voor 8k van het nietige Lodigiani. Hij had een hoge rating op finishing, dus waarom ook niet, wie weet groeit 'ie nog wat verder bij mij.
Door blessures moest ik hem meteen voor de leeuwen gooien. En wat blijkt? Hij heeft talent
![]()
Uit 16 wedstrijden maakte hij 10 goals en 6 assists.
En dat is nog niet alles, hij heeft zelfs de interesse gewekt van Inter en Sampdoria
Dus ik blijk een groeibriljant in huis te hebben. Heb hem voor amper 8000 euro gekocht, niemand kende hem en nu zit Inter achter hem aan
![]()
Goed, promotie zit d'r dus aan te komen. Eindelijk, want ik kan wel wat geld gebruiken. Heb maar 500k transfergeld, maar daarnaast sta ik 1 miljoen euro in het rood. Kan dus eigenlijk geen spelers aantrekken. Dat wordt overleven volgend jaar...