abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28888451
Het is winterstop in Italië. Met Napoli loopt alles nog soepel. Ik sta nog altijd eerste, ruim voor op de concurrentie. Slechts twee maal heb ik niet gewonnen, door blessures van belangrijke spelers werd er twee keer gelijkgespeeld. Ik zit ook nog in de Serie C cup, in de halve finale mag ik aantreden tegen San Marino. Dat lijkt een overkomelijke hobbel.

Nog voor de winterstop kwam de nieuwe keeper Terje Skjeldestad transfervrij. Ook probeer ik de nu transfervrije Adrianinho binnen te hengelen.
Voor het volgend seizoen is al een leuk rijtje transfervrije spelers binnengehaald:
- Nassim Hamlaoui D/AM RL
- Massimo Margiotta S C
- Ermin Rakovic S C
- Sebastian Mila D/M L

Het bestuur wil een nieuwe grote naam, en is bereid daarvoor bij te betalen. Altijd leuk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 17 juli 2005 @ 21:32:47 #52
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28891976
Grappig. Speler krijgt tweede geel, ploegmaat wordt boos en krijgt ook zijn tweede geel.

Dordrecht heeft trouwens een opleving, van de laatste 5 wedstrijden er 4 gewonnen. Tactiek begint blijkbaar te werken.
A.M.A.B
pi_28901856
Goed, m'n tweede seizoen met Cambuur is bijna afgelopen. Mede dankzij Harbuzi, die werkelijk een magnifiek seizoen draaide, wist ik achter FC Groningen op een 2e plek te eindigen. In de nacompetitie die daarop volgde heb ik inmiddels 4 duels gespeeld waarbij ik fier bovenaan sta in een poule met RKC, GA Eagles en Fortuna Sittard. Nog één punt en ik ben gepromoveerd
Zoals ik al zei speelde Harbuzi een topseizoen. Hij scoorde én strooide met assists. Hierdoor heeft hij de interesse gewekt van o.a. Manchester United, Liverpool en Arsenal. Hem nóg een seizoen huren van Feyenoord zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. Maar met Cissé heb ik zijn vervanger al in huis.
Overigens ben ik na ongeveer 7 matches overgestapt op een andere tactic aangezien het voor geen meter liep. Na deze tactische ingreep domineerde ik zo ongeveer iedere wedstrijd.

Tijdens het seizoen heb ik na een scoutingsperiode in Italië een 17 jarig spitsje gekocht voor 8k van het nietige Lodigiani. Hij had een hoge rating op finishing, dus waarom ook niet, wie weet groeit 'ie nog wat verder bij mij.
Door blessures moest ik hem meteen voor de leeuwen gooien. En wat blijkt? Hij heeft talent Uit 16 wedstrijden maakte hij 10 goals en 6 assists.
En dat is nog niet alles, hij heeft zelfs de interesse gewekt van Inter en Sampdoria
Dus ik blijk een groeibriljant in huis te hebben. Heb hem voor amper 8000 euro gekocht, niemand kende hem en nu zit Inter achter hem aan

Goed, promotie zit d'r dus aan te komen. Eindelijk, want ik kan wel wat geld gebruiken. Heb maar 500k transfergeld, maar daarnaast sta ik 1 miljoen euro in het rood. Kan dus eigenlijk geen spelers aantrekken. Dat wordt overleven volgend jaar...
pi_28902752
Promotie naar Serie B is een feit. En met Napoli was dat ook wel te verwachten. Al ging het moeilijker dan ik dacht. Tijdens de laaste speelronde pas veilig. Maar goed, fans blij, directie blij, ik blij. Majoros was speler van het jaar. En ik manager van het jaar.

Tijdens het seizoen heb ik Adu en Zwikker aangetrokken, allebei jong, maar Adu scoorde zoveel in de voorbereiding, dat ik hem een basisplek heb gegeven, Zwikker speelt zijn partijtjes in de jeugd selectie, weet eigelijk niet waarom ik hem heb aangetrokken. Begin nieuwe seizoen heb ik Morgan de Sanctis heb ik met een vrije transfer aangetrokken, hij verdiende zo weinig bij Udinese dat hij wel oren had naar een overgang naar Napoli, ook al was dat Serie B. Verder heb ik Rombi, en Natero aangetrokken. Spelers met potentie. Ik heb Razzari van Milaan gekocht als linksback. En Pieter Collen als nieuwe rechtsback. Moet toch wat. Weet niet of ik hiermee de Serie B win. Ik ben door in de beker. En uit de eerste 2 wedstrijden Serie B heb ik 3 punten gehaald. Ik won van Bari, maar verloor van Triestina. Ook valt het me op, dat ik nu al heel veel blesures heb, 6 basisspelers liggen er 2 weken uit. Dat had ik vorig seizoen niet.
pi_28904562
Als grote naam werd Hosain Kaebi, het grootste talent van Iran, gehaald. Omdat hij geen speler uit de EU is, werd de op dezelfde plaats uitkomende, Brazliaanse huurling Toledo weer teruggestuurd naar zijn club. Hij deed het wel goed, maar ik heb liever eigen spelers..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 18 juli 2005 @ 11:29:27 #56
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28904952
En straks ook nog adrianinho die kerel doet het bij mij erg goed (op mc) mijn grootste talenten (volgens de talentenlijst in de pl) zijn toch wel Nando en Akram (die het meest constant speelt van iedereen in de PL, gemiddeld net boven een 8 en daarmee staat hij op de eerste plaats
Bernie en ik zijn tof.
pi_28905417
Nee, geen Adrianinho voor mij. Die verkoos het in de Serie A spelende Messina. Redelijk begrijpelijk natuurlijk...
pi_28907593
Heeft iemand (net als ik) goede ervaringen met Lukas Podolski (GER, FC)?

(Ik speel met Feyenoord)

Ik heb maar liefst 13 miljoen voor hem moeten neerleggen in januari 2007, maar hij schoot er in de tweede seizoenshelft (Kuijt was naar Dortmund vertrokken) in de competitie maar liefst 22 in, en werd daarmee topscorer van de HCE met slechts een half seizoen! Op dit moment zit ik in de winterstop van seizoen 2007-2008, en staat de teller in de competie al op 21!!!

-edit-

Nog een tip: Naldo (Bra, DC): voor 300.000 gehaald, drie jaar later voor 8.5 miljoen naar Stuttgart gegaan...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_28907605
dubbel
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_28910504
Ik was hier al een tijdje niet meer geweest, leuk om weer even alles bij te lezen. Ik ga weer eens verder met Rushden nu.
That's all folks!
  maandag 18 juli 2005 @ 15:26:30 #61
62489 SimK
Thonbroeder
pi_28911279
Ik begin weer eens wat lager; League One, Port Vale. Weet iemand wat meer over die club?

Edit: Wat me wel meteen opvalt, is dat meer dan de helft van de spelers een contract hebben tot 2005
pi_28912094
Lastuvka is gekomen, daarnaast heb ik Kompany gehaald alleen die komt pas in de winterstop jammer genoeg. Sta nu 1e, 1-2 gewonnen van Ajax o.a maar zit pas in oktober.

Verlies ik net gvd van AZ met 1-0, hun 3 schoten op goal en ik 9. Geen een er in. Wat heeft kuyt de laatste tijd .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28913644
Zo. Ben ik ook weer. .

Ben zondag begonnen met Emmen, en maandagavond stond ik na 36 wedstrijden op de 1ste plek. . Promotie dus. Al heb ik dit 1ste seizoen veel spelers geleend. Moet nu dus een basis opbouwen, gaat lastig worden met een klein budget.
Handhaven wordt in het 2de seizoen hét doel. Liefst hoger dan plek nr. 15. We zullen zien wat seizoen 2 brengt. Iig wel uitverkochte stadions. .
Hoi.
  maandag 18 juli 2005 @ 16:56:40 #64
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28913976
Ik ben wederom met Millwall een ronde verder in europa, ook ben ik in de FA-cup nog niet uitgeschakeld. Ik zit nu in de winterstop en heb hierin voor 15miljoen euro Pezzarossi naar Liverpool laten vertrekken, als vervanger is Robinho gekomen maar of dat gaat lopen moet ik nog even zien, op het moment staat Fernandez op de plek van Pezzarossi en met 5 goals in de afgelopen 3 wedstrijden ben ik zeker niet ontevreden over hem Nando en Rochemback willen vertrekken, maarja ze hebben nog een contract tot 2011 en dus blijven ze nog maar even Groot minpunt is dat Akram (de beste speler bij mij dit seizoen) voor de komende 5 maanden geblesseerd is, toch hoop ik dit te kunnen opvangen.
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 18 juli 2005 @ 17:38:45 #65
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_28915338
is messi ook goed in het spel ?
zet aub een screenshot van zijn stats hier .
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_28925750
@Harmen1984: in mijn game met Wolves heb ik goede ervaringen met Podolski. Ik gebruikte hem alleen vooral als supersub. Probleem was ook dat ie redelijk vaak lang geblesseerd was...

@livetothegoal: Messi valt, vind ik, wat tegen in het spel. Zal zo even een screensot maken.

Er komen heel veel spelers aan het eind van het seizoen. Zoals gebruikelijk bij mij. De meeste huurlingen zullen dan ook vertrekken, we zien dan wel wat we overhouden en wie wel en niet Serie B waardig is. Ondanks dat ik nog niet zeker ben van promotie, is het verschil met de rest zo groot dat ik toch wel zal promoveren.
Marcel Majoros heeft bij mij, na 25(1) wedstrijden 28 assists afgeleverd. Erg netjes.
Roberto Sosa is met 23 goals uit 20(3) wedstrijden topscorer, voor Dwight Pezzarossi met 21 goals uit 24 duels.

EDIT:
Dit is per 9 februari 2005. Hij gaat hier door het leven als Leo Messi. Zijn mindere stats komen waarschijnlijk doordat hij minder bekend was voor het WK-20

[ Bericht 6% gewijzigd door EnGCatjuh op 18-07-2005 22:49:09 (Nu werkt ie wel! :)) ]
  maandag 18 juli 2005 @ 23:50:21 #67
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_28928763
ja ik zie het, dank je voor screenie.
fm 2006 wordt hij vast en zeker beter.:)
LAND Italië
pi_28930877
Ben lekker bezig met Rushden, sta op plek 5 in de Premier League na 13 wedstrijden. Mijn spits Auer en de man erachter Harbuzi doen het erg goed.

Verder heb ik een sterk middenveld met Guarin, Andreasen en Matuzalem, erg degelijk. Maar ik mag niet te vroeg juichen, een terugval komt waarschijnlijk nog wel omdat ik al blij moet zijn met plek twaalf gezien de kwaliteit van m'n ploeg.
That's all folks!
pi_28930958
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Harbuzi
. Ik heb hem geleend van Feyenoord, aardig spelertje. .
Hoi.
pi_28934916
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:44 schreef pekel het volgende:

[..]

. Ik heb hem geleend van Feyenoord, aardig spelertje. .
Aardig? Het is een geweldige speler
Hij heeft in mijn 2e seizoen met Cambuur, zoals een paar posts hierboven te lezen is, ongelovelijk goed gespeeld. Veel assists en goals en hij gaat binnenkort de overstap maken naar Manchester United of Arsenal. Terwijl een jaar geleden niemand hem nog zag staan.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 09:42:23 #71
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28935886
Ik heb net ook een terugval gehad, Robinho moest op z'n werkvergunning wachten waardoor ik wedstrijden tegen Liverpool, Man U, Newcastle en Arsenal zonder hem heb moeten spelen, waarom heb ik deze reeks ook altijd achter elkaar
Ook zijn er nogal veel geblesseerden waardoor Adu nu uit de jeugd is gekomen om de bank te versterken, ook heeft hij al een aantal partijen gespeeld wat hij wel goed deed voor het komende seizoen heb ik alvast Igor Budan als wisselspits vastgelegd, dit omdat Hasselbaink en Hayles van mij mogen vertrekken. Bij Rochemback staat trouwens dat hij een hekel aan mij heeft nou, die kerel mag dus ook wegwezen. Mascherano wacht alvast op een werkvergunning dus ik hoop dat hij hem komt vervangen, ik moet nog wel een koper voor Rochemback hebben want het is een zeikerd, ook Nando zit de hele tijd te zeuren dat hij zich niet thuis voelt in de streek, kan ik daar iets tegen doen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28936279
Sta tot nu toe 4de met Napoli. Niet goed genoeg voor een promotieplek, en mijn spelers hebben constant kleine, korte blesures. Waardoor ik nooit eens een goeie run kan maken, met hetzelfde team. Zwaar irritant. Maar 4de is nog boven de verwachting van de directie. Dus die zijn tevreden, en de fans ook...nu ik nog
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:27:19 #73
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_28943597
ik heb het spel vandaag gekregen. kan niet wachten om het te spelen.
LAND Italië
pi_28945887
Hahaha, WSC heeft Heerenveen uitgeschakeld in de bekers na penalty's
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:57:07 #75
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28946686
Ik sta gewoon 14de in de GGD-competitie. Na 7de gestaan te hebben. Zit ook geen verschil tussen de nummer 6 tot en met 15. Allemaal evenveel punten.

Weet trouwens elke wedstrijd te domineren en toch slaag ik er maar niet in om ook te winnen.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')