Met welk team is dat? Ik neem aan gewoon AS Roma? Knap, dat je nog in de CL zit
![]()
Sta met Dordt nu 2e in de HCE, 10 punten achter Ajax en een paar puntjes voor op een hele meute. Quansah moet ik verkopen, z'n contract loopt af. Heb ik dus op eenzelfde manier gedaan als iemand eerder, gewoon op de datum dat z'n contract ongeveer afloopt gaat 'ie pas weg voor 4.3 miljoen + 20% als 'ie doorverkocht wordt. Terug daarvoor gehaald heb ik Lupoli van Arsenal, hopelijk gaat die wat presteren, want dat heb ik er (per ongeluk) ook wel voor betaald. Hij was aan 't eind van 't seizoen vrij, maar heb 'm per ongeluk direct genomen dus hij kost me 3.8 miljoen. Ach ja, dat krijg je als je NAC afzet met Quansah
![]()
Hij is trouwens zo goed als de enige die wil komen die een beetje wat kan. Zabaleta zit nog bij San Lorenzo, verdient daar geen fuck (120k) maar wil gewoon niet komen ondanks dat ik 'm 775k biedt. Hij zegt dat 'ie dat een lachertje vindt, nou dan moet 'ie vooral bij San Lorenzo blijven voetballen samen met een paar GGD-Nederlanders die daarnaar zijn getransfereerd
![]()
Verder moet ik toch echt op zoek naar een paar goede verdedigers, ik kan ze maar niet vinden of strikken, en dat attribute masking en een kleine DB werken ook al niet mee, evenals de uitstraling van m'n club en m'n maximale salaris (rond de 800k per jaar).
Majoros en Muniqui zijn veruit de besten in m'n team op het moment. De een de assists, de ander scoort aan de lopende band (heeft er in december 15 in liggen).
Heeft iemand ook daadwerkelijk wel eens iets gehad aan de jeugdelftallen? Die gasten ontwikkelen zich zo ontzettend traag dat ik er gewoon over denk om ze allemaal maar te dumpen. Je krijgt er toch niks voor en het kost alleen maar geld.