Hmm, heb eigenlijk geen idee hoe ze heten...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:29 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Wie heb je aangeschaft?
Leuke prestaties met Dordrecht, SuperHeld! Europees voetbal spelen terwijl je in de GGD speelt
zwarthoed van AZ kopen of huren ik vind hem wel een goede keeper, kocht hem soms met Ajax voor in de toekomst want mijn scouts zeiden altijd dat het wel een goede keeper kon worden(niet dat ik ooit zo lang gespeeld heb dat ik hem echt ben gaan gebruikenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Zoals voorspelt achtste geëindigd in de GGD.
Benieuwd wat ik er dit jaar van weet te bakken. Heb tot op heden vier aankopen gedaan, waaronder Calabro. Daarnaast voornamelijk goedkope Zweedse spelers. Heb nog 30K over voor een redelijke keeper...
Op het werk ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:57 schreef Winski05 het volgende:
@ Cart Man: Hmmm, ok. Als je klaar bent met werken(neem aan dat je nu op je werk zit?) kan je dat wel ff nachecken, ben wel benieuwd..
cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef Winski05 het volgende:
Haha. Ja daar werd ik ook gek van, dus die optie schakel ik altijd direct uit. Scouten duurt me anders veel te lang...
FC Dordrecht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:34 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ga nu denk ik met VVV spelen of Sparta, ik weet het eigenlijk niet, iemand een leuke club in de GGD?
Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...quote:
Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet meequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...
Bij het kiezen van een club zoek ik altijd naar een aansprekende club, bijvoorbeeld qua stadion of geschiedenis....
En vergeet de kleur niet....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:28 schreef SimK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet mee![]()
Nah, ik vind het geen cheaten. Onder cheaten versta ik gebruik maken van editors, scoutingsprogjes, etcetera. De "fog of war" uitzetten vergemakkelijkt het zoeken naar spelers, maar cheaten vind ik het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef PirE het volgende:
[..]
cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.
Heb hetzelfde probleem, ik kan geen goede keeper vinden die wil komen. De tips in dit topic heb ik al bekeken. Een of andere Braziliaan wil niet komen, die Lastuvka wil ook niet en andere net-niet toppers willen ook helemaal niet komen. Geen Gomes, geen Lobont, helemaal niks. En m'n scouts vertikken het godver om een keeper te scouten. Krijg te maken met problemen omdat attribute masking aan staat en ik geen grote database hebquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Op het werk ja.
Weet iig dat ik naast Calabro nog Banda van Eindhoven heb overgenomen (SC), een Zweedse middenvelder, en een Zweedse linksbuiten. Probeer ook nog een Deen binnen te halen, is een AMR met achter naam Holm.
Wat het denk ik moeilijker maakt voor mij is dat ik attributen tonen uit heb staan in opties, zodat ik nooit meteen kan zien of een speler de moeite waard is en ik altijd eerst moet scouten. Baal ik best van nu.
Heb je ook betaalbare keepers...van onder de 100k...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:04 schreef numero_uno het volgende:
Doelmannen
- Leo Franco (Atletico Madrid)
- Morgan De Sanctis (Udines)
- Sebastian Frey (Parma)
- Ivan Pelizolli (Roma)
- Robert Green (Norwich)
- Tim Wiese (Kaiserslautern)
- Mickaël Landreau (Nantes)
- Thomas Sorensen (Aston Villa)
Idd ik speel dan soms met Atletico Madrid !quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat ik ook altijd wel leuk vind: de tweede of derde club uit een stad naar de top krijgen, ten koste van de grote stadsgenoot. Dus bijvoorbeeld Torino, Atletico Madrid, Espanyol, Mancester City, Sparta, 1860 Munchen enz....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |