abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:34:45 #251
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29032131
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:29 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Wie heb je aangeschaft?

Leuke prestaties met Dordrecht, SuperHeld! Europees voetbal spelen terwijl je in de GGD speelt
Hmm, heb eigenlijk geen idee hoe ze heten...
A.M.A.B
pi_29032413
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Zoals voorspelt achtste geëindigd in de GGD.

Benieuwd wat ik er dit jaar van weet te bakken. Heb tot op heden vier aankopen gedaan, waaronder Calabro. Daarnaast voornamelijk goedkope Zweedse spelers. Heb nog 30K over voor een redelijke keeper...
zwarthoed van AZ kopen of huren ik vind hem wel een goede keeper, kocht hem soms met Ajax voor in de toekomst want mijn scouts zeiden altijd dat het wel een goede keeper kon worden(niet dat ik ooit zo lang gespeeld heb dat ik hem echt ben gaan gebruiken altijd met stekelenburg op de lijn en lobont op de bank maar dat maakt niets uit)
pi_29032500
@ Cart Man: Hmmm, ok. Als je klaar bent met werken(neem aan dat je nu op je werk zit? ) kan je dat wel ff nachecken, ben wel benieuwd..
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:29:57 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29033084
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:57 schreef Winski05 het volgende:
@ Cart Man: Hmmm, ok. Als je klaar bent met werken(neem aan dat je nu op je werk zit? ) kan je dat wel ff nachecken, ben wel benieuwd..
Op het werk ja.

Weet iig dat ik naast Calabro nog Banda van Eindhoven heb overgenomen (SC), een Zweedse middenvelder, en een Zweedse linksbuiten. Probeer ook nog een Deen binnen te halen, is een AMR met achter naam Holm.

Wat het denk ik moeilijker maakt voor mij is dat ik attributen tonen uit heb staan in opties, zodat ik nooit meteen kan zien of een speler de moeite waard is en ik altijd eerst moet scouten. Baal ik best van nu.
A.M.A.B
pi_29033318
Haha. Ja daar werd ik ook gek van, dus die optie schakel ik altijd direct uit. Scouten duurt me anders veel te lang...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:27:32 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29034583
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef Winski05 het volgende:
Haha. Ja daar werd ik ook gek van, dus die optie schakel ik altijd direct uit. Scouten duurt me anders veel te lang...
cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.

Ik scout als ik weinig geld heb alleen maar in het eigen en als ik financieel wat ruimer zit dan mogen mijn scouts ook weleens een vliegreisje naar het buitenland maken . search gebruik ik ook niet voor onbekende spelers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29034797
Ik ga nu een nieuwe game beginnen, was heel goed bezig met Heracles Almelo, na het 1e jaar gepromoveerd te zijn, werd ik in het 1e jaar in de Eredivisie 2e achter Feyenoord, mijn topscorer: Piero Alva, echt geniale speler ...

Ga nu denk ik met VVV spelen of Sparta, ik weet het eigenlijk niet, iemand een leuke club in de GGD?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:40:44 #258
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29034974
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:34 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ga nu denk ik met VVV spelen of Sparta, ik weet het eigenlijk niet, iemand een leuke club in de GGD?
FC Dordrecht.
A.M.A.B
pi_29035231
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

FC Dordrecht.
Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...

Bij het kiezen van een club zoek ik altijd naar een aansprekende club, bijvoorbeeld qua stadion of geschiedenis....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_29035505
Ik ben toch maar met VVV begonnen, transferbudget van 30K dus is niet veel, contract van 14 van me 23 spelers loopt af, en niemand wil verlengen

Heb nu geprobeerd een 6-tal spelers te huren
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:28:43 #261
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29036322
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Wat is er dan zo leuk aan Dordt? Zelfs als je een goed elftal bij elkaar krijgt en Europees gaat spelen, heeft die club gewoon 0,0 uitstraling...

Bij het kiezen van een club zoek ik altijd naar een aansprekende club, bijvoorbeeld qua stadion of geschiedenis....
Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet mee
pi_29036331
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:28 schreef SimK het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd. De naam moet me ook aanspreken. Klinkt misschien raar, maar als de naam me niet bevalt speel ik er vaak al niet mee
En vergeet de kleur niet....
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:44:57 #263
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29036739
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:29 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

En vergeet de kleur niet....
En dat is precies de reden waarom ik nooit met Barcelona speel..
pi_29036916
Wat ik ook altijd wel leuk vind: de tweede of derde club uit een stad naar de top krijgen, ten koste van de grote stadsgenoot. Dus bijvoorbeeld Torino, Atletico Madrid, Espanyol, Mancester City, Sparta, 1860 Munchen enz....
pi_29037249
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef PirE het volgende:

[..]

cheater :p. Gewoon even 2/3 weken wachten tot je sout hem gezien heeft. Ik probeer het dan wel zo realistisch mogelijk te simuleren.
Nah, ik vind het geen cheaten. Onder cheaten versta ik gebruik maken van editors, scoutingsprogjes, etcetera. De "fog of war" uitzetten vergemakkelijkt het zoeken naar spelers, maar cheaten vind ik het niet.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:28:35 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29037934
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Op het werk ja.

Weet iig dat ik naast Calabro nog Banda van Eindhoven heb overgenomen (SC), een Zweedse middenvelder, en een Zweedse linksbuiten. Probeer ook nog een Deen binnen te halen, is een AMR met achter naam Holm.

Wat het denk ik moeilijker maakt voor mij is dat ik attributen tonen uit heb staan in opties, zodat ik nooit meteen kan zien of een speler de moeite waard is en ik altijd eerst moet scouten. Baal ik best van nu.
Heb hetzelfde probleem, ik kan geen goede keeper vinden die wil komen. De tips in dit topic heb ik al bekeken. Een of andere Braziliaan wil niet komen, die Lastuvka wil ook niet en andere net-niet toppers willen ook helemaal niet komen. Geen Gomes, geen Lobont, helemaal niks. En m'n scouts vertikken het godver om een keeper te scouten. Krijg te maken met problemen omdat attribute masking aan staat en ik geen grote database heb

De eerste 15 wedstrijden van m'n 3e seizoen gingen super, ik stond tweede vlak voor de winterstop. Toen kreeg ik binnen 3 weken Feyenoord, Ajax en PSV op m'n dak, alle drie dik verloren (natuurlijk, zou ik bijna zeggen). Maar door de totale mentale inzinking van m'n spelers is dat tot lang na de winterstop blijven hangen. Nog vijf wedstrijden hierna heb ik verloren met veel tegengoals. Gelukkig kwam Cambuur op m'n pad, waardoor m'n spelers weer moraal hadden, maar van de 2e plek afgezakt naar de 17e, en daarna met pijn en moeite weer opgeklommen naar de 10e plek. Einde seizoen nu, nu op zoek naar een goede GK, DL en ML.

Kwame Quansah heeft er gewoon 26 gemaakt dit seizoen
pi_29038881
Hmm, ik heb wel wat leuke keepers op mn shortlist staan, maar ik zit nu op m'n werk dus ik zal vanavond wel wat namen posten.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:04:26 #268
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_29039045
Doelmannen
- Leo Franco (Atletico Madrid)
- Morgan De Sanctis (Udines)
- Sebastian Frey (Parma)
- Ivan Pelizolli (Roma)
- Robert Green (Norwich)
- Tim Wiese (Kaiserslautern)
- Mickaël Landreau (Nantes)
- Thomas Sorensen (Aston Villa)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:04:57 #269
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29039068
Ik speel al een seizoen of 2 met Arenas uit Colombia. Je weet wel, die gozer die op het Wk onder 20 in een lange broek speelde onder temperaturen van 30 graden
Anyway, hij bevalt goed en ik heb zojuist nog z'n contract verlengd. En als backup heb ik Paul Harrison uit de jeugd van Liverpool. Beetje een stuntelaar, maar zo af en toe heeft ie nog wel een aardige redding.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:15:52 #270
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29039394
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:04 schreef numero_uno het volgende:
Doelmannen
- Leo Franco (Atletico Madrid)
- Morgan De Sanctis (Udines)
- Sebastian Frey (Parma)
- Ivan Pelizolli (Roma)
- Robert Green (Norwich)
- Tim Wiese (Kaiserslautern)
- Mickaël Landreau (Nantes)
- Thomas Sorensen (Aston Villa)
Heb je ook betaalbare keepers...van onder de 100k...

Ik had vorig seizoen een keeper Bernebala genaamd ofzo. Volgens mij een regen. Haalt zeer behoorlijke cijfers...beter dan mijn vaste keeper (vd Werff) in ieder geval.
A.M.A.B
pi_29039536
Pelizzoli gebruik ik altijd

In de Italiaanse beker was ik bijna uitgeschakeld door Ancona
Maar ik speelde ook met mijn B team om de rest rust te geven.

2-1 verloren
en nog 2-0 gewonnen
pi_29039660
Ik heb bij Cambuur overigens Sinouh op goal, voor 120k gekocht van RKC
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:26:06 #273
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29039708
Nou, de kop is eraf met Mvv. De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen(2009/2010) was al meteen een spektakel. Thuis tegen het PSV van Jaapie Stam. Helaas verloor ik met 3-4. Na afloop heb ik Jaap nog even verteld dat ik hem die overwinning niet misgunde.

Nog even de nieuwe aankopen op een rijtje, waarmee ik hoop ook Europees mee te kunnen draaien:

Andre Hanssen, kwam transfervrij van Feyenoord
Lebohang Mokoena, voor 4 miljoen overgevlogen uit Zuid-Afrika
Simao, een rechtsback van dezelfde club als Roncatto. Dient als Backup voor Buijs. Kostte me ook maar een ruime miljoen.
Denni Advic, een zweeds talent. Is een spelverdeler. Voor de toekomst, moet nog even wachten op z'n kans. Traint al wel met de 'groten' mee.

Verder probeer ik Petri Pasanen nog te strikken, maar dat gaat lastig worden ivm met salariseisen. Ik kan maar maximaal 150k op maandbasis bieden. Zelfde geld voor Romaric van Beveren. De kans is wel groot dat er nog 2 talenten worden vastgelegd. Regens volgens mij, maar daarvan moet ik het ook maar hebben

Edit: Woohoo! Alsnog komt Petri Pasanen!! Dit is groots nieuws. Verder komt Daniel de Ridder waarschijnlijk ook. Eveneens een geweldenaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door SimK op 22-07-2005 14:32:12 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:47:41 #274
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_29042303
ikk ben de manager van psv.
1ste seizoen.
8 weds gespeeld.
7 gewonnen.
aankopen.: guarin ,scott parker, lebohang mokoena, pander,baretto, niedzielan
gaat goed zal nog wel meer laten weten alleen niet zo veel tijd
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_29042831
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat ik ook altijd wel leuk vind: de tweede of derde club uit een stad naar de top krijgen, ten koste van de grote stadsgenoot. Dus bijvoorbeeld Torino, Atletico Madrid, Espanyol, Mancester City, Sparta, 1860 Munchen enz....
Idd ik speel dan soms met Atletico Madrid !
En dan Real Madrid vernederen

Stadsderby's vind ik echt fantastisch.
Merk het gewoon als ik tegen lazio moet spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')