ik vind het ook heerlijk als luca een weekend weg is hoor. het enige wat mij niet zint, is dat hij bij zijn vader is, maar dat is een ander onderwerpquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef babyfeet het volgende:
oh verschrikkelijk lijkt me dat
kyllian zwaait tot nu toe nog net zolang dat hij je niet meer ziet..gelukkig
maar die tijd zal ook nog wel komen voor mij dat hij denkt ja dag mamaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik had het een zondag trouwens niet echt moeilijk toen hij met oma en opa mee ging
ik vond het eigenlijk wel heel erg lekker en ik schaam me gewoon omdat te zeggen
we zijn zelf naar een rommelmarkt geweest niks gekochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar wat was dat heerlijk zeg
toen we terug naar huis gingen kwamen we kyllian dus tegen inde auto en toen
had ik wel zoiets van hier met mijn kind maar ze gingen nog een ijsje etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar hij bleef wel weer net zo lang zwaaien tot hij ons niet meer zag
men wat hou ik toch van hem
kyllian zei dat een tijdje terug tegen mij zo heel vertederend
mama ik hou van jou nou ik stond spontaan te janken wat heerlijk is dat om te horen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop