Het bagagedeel van een vliegtuig heeft dezelfde luchtdruk als de cabine. Wat dus neerkomt op ongeveer een druk die op 3500m voorkomt. Ook bevriezing komt in een modern vliegtuig niet voor aangezien de temperatuur nooit onder het vriespunt komt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:50 schreef D-FENS het volgende:
Niet alle spuitbussen kunnen even goed tegen de lagere luchtdruk op grote hoogte (10Km) en sommigen willen nog wel eens plof zeggen. Verder is het op die zelfde hoogte ook behoorlijk koud zodat de inhoud van je koffer kan bevriezen. Heb zelf ooit meegemaakt dat een bus scheerschuim toch niet meer helemaal het normale schuim leverde na een keer bevroren te zijn geweest. Ter plaatse kopen als je op safe wil spelen.
Of ergens waar mensen zich niet scheren. Marokko ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom koop je dat spul niet gewoon ter plekke. Of ga je ergens heen waar de mensen geen haargroei hebben en wel natuurlijk frisse okseltjes?
Turkije, Irak, Iran, Afghanistan, India, Israel bla bla bla.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of ergens waar mensen zich niet scheren. Marokko ofzo.
Nou, ik heb inmiddels redelijk wat vlieguren gemaakt, maar ik had hier nog nooit van gehoord. Ik heb dus ook nog nooit bij het inchecken gezegd dat ik een deobus in m'n handbagage heb. En die doe ik daar altijd in samen met de de rest van mijn toilettas en een schone boxer. Je weet namelijk nooit waar bagage een keer terecht kan komen en als je dan een dag moet wachten is het wel fijn om dat bij je te hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Flipsen ==> Volgens mij moet je alle brandbare stoffen aangeven, dus: deo/haarlak in een spuitbus vermelden bij het inchecken! Dan hoor je vanzelf of dat wel/niet mag.
Scheerschuim is volgens mij niet branden.
Of je je hier aan houdt of niet: let wel dat het in gevaar brengen van een volledig vliegtuig nogal wat consequenties met zich mee kan brengen!!
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:47 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb altijd deo in m'n handbagage en die wordt er nooit uitgehaald (in tegenstelling tot die schaar van 25 cm die ik even vergeten was)
Grote bullshit. Ik ben een aantal keren op Amerika gevlogen met deze bepakking. Geen enkel probleem gehad.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:03 schreef Vampier het volgende:
Als je op America vliegt zal ik de zooi thuislaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |