Ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Belle Perez - Que Viva La Vida
Wat een muziekquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Thomas Berge - Mijn Luchtballon
Was dat niet Nieuwe Stijl? of vertellen ze dan een heel verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbie Williams - Eternity
Mooi nummer![]()
En misschien een kern van waarheid.
Waarom posten niet meer mensen een kleine bijdrage aan het nummer hier? Hoeft maar 1 regel te zijn, dat maakt het topic al interessanter. 1 nummer opnoemen....tja....dat is...niets zeggend.
Nieuwe stijl is voor muziekkenners die een heel betoog houden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Was dat niet Nieuwe Stijl? of vertellen ze dan een heel verhaal?
Vader Abraham - Allemaal Rijk
je zeurtquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nieuwe stijl is voor muziekkenners die een heel betoog houden.
Ik zou liever zien dat hier mensen vertellen wat ze goed vinden aan een nummer. Ook jij met je levenslied....een korte zin met toelichting.
Ik vind het zwak om alleen het nummer te noemen.
Dat versta ik onder bagger.
Ik post hier omdat nieuwe stijl niet loopt.
1 zin toevoegen van. Dit en dat.....maakt het topic meteen interessanter.
Een kleine moeite volgens mij. En het is meteen meer kwaliteit.
Maar goed, dat denk ik dus. Ik zie het nut niet in van alleen het nummer schrijven.
Ik zeur niet. Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen kwaliteit posten. En kwaliteit kan 1 post zijn met een gigantische afkraking.quote:
de bedoeling van dit topic is niet een mening geven of een verhaal erbij zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen kwaliteit posten. En kwaliteit kan 1 post zijn met een gigantische afkraking.
Nu loopt hier deel 1000 van. Wat luister je nu. En wat schiet het op? Totaal niets. Geen informatie of niets.
Lekkere saaie tv of radio zou dat zijn. Non Stop beelden zonder DJ.
Vertel dan wat je ervan vind. Kleine moeite. Of kun je dat niet? Zijn je hersens niet genoeg ontwikkeld?
Je zeurt, is kwaliteit??? Misschien een toevoeging. Maar ik biljf erbij dat dit topic niets toevoegt aan het forum. Je kunt tot deel 1000 miljoen gaan. En er is geen progressie gedaan.
Wat is dan cool om hier te posten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als jij eens naar die andere topics op zoek gaat en ons hier met rust laat
ik heb medelijden met je, echt waar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is dan cool om hier te posten?
Leg eens uit wat zo cool is om hier te posten?
Niemand leest het namelijk.
Jou post zijn altijd hetzelfde dus dat is bij jou niet vreemd
Humor heb je nog nooit van gehoord.
90.000 posts heb je. 1 voor 1 waardeloos
Je bent gewoon een oude bejaarde saaie lul zonder humor
ik zou een permban voor jou een veel betere oplossing vindenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Een permanent slotje hierop is dus de beste oplossing
Live - Overcomequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Ontopic
Nelly Furtado - Powerless.
Wederom een poging om krachtig te zijn van haar. Respect daarvoor. Muzikanten die kracht erin pushen zijn okey.
Zo'n zin is al genoeg. En niet........
Jan Smidt - Luchtballon
Ga dan op de pot zitten en laat een drol
Vraag jezelf dan af. Wat doe ik op een forum. Een forum is bedoeld om informatie uit te wisselen en om van te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |