ze kunnen de klere krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks wordt je laptop weer in beslag genomen
Na na nanana![]()
![]()
quote:
oowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]Hoe kon je
Maar goed, voor een keer maakt het niet uit, volgende keer krijg je Dude achter je aan die je een golden shower wil geven
![]()
![]()
Je mag me knijpen nuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goudslokje lijkt me iets ontzettend ranzigs
Mijn inkoppertjes zijn niet de inkoppertjes die ik dacht.quote:
Nou nou, da's ook niet erg liefquote:
In ieder geval snapte iemand mquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn inkoppertjes zijn niet de inkoppertjes die ik dacht.
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs benquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet erg lief
Eigenlijk ben je ook maar een gemeen mormel
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te wordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Whoopsie!![]()
* Stukje naar voren springt
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Whoopsie!![]()
* Stukje naar voren springt
Truste Gizquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te worden
Plus: ze worden gek van mn gehoest hierzo
Ah dat zal ook wel jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs ben
Ik ben wel blij dat ze er zijn hoor... Alleen had ik het nooit gered...quote:
Jij zit nog tot een uur of 4 in de PTA sc als wij hier allemaal al slapen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs ben
Truste Gizmore, ondanks dat je mijn hart brak, wens ik je wel mooie dromen toequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te worden
Plus: ze worden gek van mn gehoest hierzo
Neuh... irl slapen ze hier ook niet snel...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zit nog tot een uur of 4 in de PTA sc als wij hier allemaal al slapen?
Iig mooi dat er goed voor je gezorgd wordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze er zijn hoor... Alleen had ik het nooit gered...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |