Volgens mij proberen er dat hier thuis bij mij ook 2 te doen...quote:
NP, y' welcomequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik gebruikte tampons wil zien kan dat ook een stuk makkelijker.. Toch bedankt he![]()
Ga je lekker?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Verbijsterd en diep gedesillusioneerd de envelop met daarop Gizmores adres openritst, tampon eruit haalt en die even te weken legt voor hergebruik. Ik dacht je nog wel zo'n plezier te doen
Er zat huishoudfolie omheenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Denk eens aan mensen zoals Es die die post rond moeten brengen![]()
Precies, die durft meteen niet meer te gaan werken als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Denk eens aan mensen zoals Es die die post rond moeten brengen![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij proberen er dat hier thuis bij mij ook 2 te doen...
Bye Dquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er vandoor, d.w.z. ik kruip mijn bed in, d.w.z. ik stap erop en ga liggen.....om te slapen
Welterusten allen
B
Oh heet dat aan de Parkweg "huishoudfolie"? Sorry hoor, hier wordt het onder de naam Durex verkochtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zat huishoudfolie omheen![]()
Ik denk heus wel na hoor
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh heet dat aan de Parkweg "huishoudfolie"? Sorry hoor, hier wordt het onder de naam Durex verkocht
Ik ga altijd zitten en dan liggen, maar staan is natuurlijk ook een manierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er vandoor, d.w.z. ik kruip mijn bed in, d.w.z. ik stap erop en ga liggen.....om te slapen
Welterusten allen
B
Mijn jeugd is nog niet zo lang geleden: dat zal het zijn denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Schijnbaar alleen Gizmore kent Goudlokje. Dude zit me wazig aan te kijken: "wat bazel je nou over Goudslokje"?
Hij doelt niet op een golden shower voor zover ik weetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goudslokje lijkt me iets ontzettend ranzigs
Oh niet? Oh dan kan het misschien nog wat normaals wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij doelt niet op een golden shower voor zover ik weet
Volgens mij he: Goudlokje + Bier = Goudslokjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet? Oh dan kan het misschien nog wat normaals worden
trustequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
Welterusten allen
B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |