quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij proberen er dat hier thuis bij mij ook 2 te doen...
Bye Dquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er vandoor, d.w.z. ik kruip mijn bed in, d.w.z. ik stap erop en ga liggen.....om te slapen
Welterusten allen
B
Oh heet dat aan de Parkweg "huishoudfolie"? Sorry hoor, hier wordt het onder de naam Durex verkochtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zat huishoudfolie omheen![]()
Ik denk heus wel na hoor
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh heet dat aan de Parkweg "huishoudfolie"? Sorry hoor, hier wordt het onder de naam Durex verkocht
Ik ga altijd zitten en dan liggen, maar staan is natuurlijk ook een manierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er vandoor, d.w.z. ik kruip mijn bed in, d.w.z. ik stap erop en ga liggen.....om te slapen
Welterusten allen
B
Mijn jeugd is nog niet zo lang geleden: dat zal het zijn denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Schijnbaar alleen Gizmore kent Goudlokje. Dude zit me wazig aan te kijken: "wat bazel je nou over Goudslokje"?
Hij doelt niet op een golden shower voor zover ik weetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goudslokje lijkt me iets ontzettend ranzigs
Oh niet? Oh dan kan het misschien nog wat normaals wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij doelt niet op een golden shower voor zover ik weet
Volgens mij he: Goudlokje + Bier = Goudslokjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet? Oh dan kan het misschien nog wat normaals worden
trustequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
Welterusten allen
B
ze kunnen de klere krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks wordt je laptop weer in beslag genomen
Na na nanana![]()
![]()
quote:
oowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]Hoe kon je
Maar goed, voor een keer maakt het niet uit, volgende keer krijg je Dude achter je aan die je een golden shower wil geven
![]()
![]()
Je mag me knijpen nuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goudslokje lijkt me iets ontzettend ranzigs
Mijn inkoppertjes zijn niet de inkoppertjes die ik dacht.quote:
Nou nou, da's ook niet erg liefquote:
In ieder geval snapte iemand mquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn inkoppertjes zijn niet de inkoppertjes die ik dacht.
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs benquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet erg lief
Eigenlijk ben je ook maar een gemeen mormel
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te wordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Whoopsie!![]()
* Stukje naar voren springt
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Whoopsie!![]()
* Stukje naar voren springt
Truste Gizquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te worden
Plus: ze worden gek van mn gehoest hierzo
Ah dat zal ook wel jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |