hehe sorry maar:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* teleurgesteld webcam uitdoet en maandverbandje terug in broek duwt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Verbijsterd en diep gedesillusioneerd de envelop met daarop Gizmores adres openritst, tampon eruit haalt en die even te weken legt voor hergebruik. Ik dacht je nog wel zo'n plezier te doenquote:
Ja, wegwezen jijquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ga maar naar bed, dit wordt te erg
Goudslokje is een meisje wiens bedwelmende schoonheid bijkans gedronken kan worden. Op een dag liep zij een etablissement binnen gelonkt door de geur van berenpap. De pap van papa-berehap bleek te veel, de pap van mama-berehap te heet, maar de berenpap van kindje-berehap was precies goed. En toen ging ze slaapjes doen.quote:
Hoi Roosjequote:
Sorry, maar als ik gebruikte tampons wil zien kan dat ook een stuk makkelijker.. Toch bedankt hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Verbijsterd en diep gedesillusioneerd de envelop met daarop Gizmores adres openritst, tampon eruit haalt en die even te weken legt voor hergebruik. Ik dacht je nog wel zo'n plezier te doen
iemand nog iets te eten ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Verbijsterd en diep gedesillusioneerd de envelop met daarop Gizmores adres openritst, tampon eruit haalt en die even te weken legt voor hergebruik. Ik dacht je nog wel zo'n plezier te doen
Ga dan slapenquote:
o gatverquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Dudequote:
Ik heb nog wel honger jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
iemand nog iets te eten ?
nu ga ik echt
Volgens mij proberen er dat hier thuis bij mij ook 2 te doen...quote:
NP, y' welcomequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik gebruikte tampons wil zien kan dat ook een stuk makkelijker.. Toch bedankt he![]()
Ga je lekker?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zat huishoudfolie omheenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Denk eens aan mensen zoals Es die die post rond moeten brengen![]()
Precies, die durft meteen niet meer te gaan werken als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Denk eens aan mensen zoals Es die die post rond moeten brengen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |